Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Netje schreef:Cayenne schreef:Dus er is geen bedrijfsvoering? Lijkt me vrij moeilijk voor zo'n onderneming om op deze manier te moeten werken dan. Hoe houden ze overzicht?
Dat zeg ik toch niet?? Ik ben er verder niet bij betrokken en dus zeg ik: vraag er naar !

Dat zou kunnen, topic gaat ook vrij hard en er zijn tig stichtingen, soms zie je echt het verschil niet meer.
chelle_dora schreef:Van wat ik had begrepen zijn ze onlangs naar een groter terrein gegaan toch, om meer paarden op te kunnen vangen?
upendo schreef:Dan hebben mensen dus jaren geld betaald voor de onderhoud van een veulen die later met winst verkocht wordt?
upendo schreef:Nee, daar gaat het me niet om. Ik zou behoorlijk pissig zijn als iemand een paard waar ik mede voor betaald heb onder het mom van 'dan blijft ie bij ons' toch verkocht wordt..

upendo schreef:Het gaat mij hoofd niet in dat een veulen als adoptiepaard te boek staat en dus zijn hele leven niet meer weggaat daar... Zitten inderdaad toch wat flinke gaten in de PR..