sj33k schreef:xHaithi schreef:En we blijven vervolgens nog steeds met dezelfde vraag zitten. Wat als je zadel draait? Rijd je dan lekker mee tussen de benen van je paard tot deze toch eens besluit te stoppen of meet het de hellingsgraad ook en laat hij dan ook los? (Ik moet zeggen dat de situaties waarin dat ding dan wel nuttig zou zijn in dat geval alsmaar slinken..)
De Snap-sensor/processor bevat versnellingsmeters en gyroscopen zodat de positie, snelheid, versnelling en afremming kan worden vastgesteld. Aan de hand van deze gegevens wordt het automatisch openen/sluiten van het systeem bepaald.
Ja oke, maar als dat enkel gaat om het moment waarop je met je paard valt zegt dat nog niets. Tot nu toe zie ik het nergens vermeld staan (heb ook niet alle sites uitgeplozen en nagelezen, zoveel interesseert het me niet) of hij opent als de boel gaat draaien, enkel wanneer paard en ruiter vallen. Iemand anders vermeldde het hier volgens mij ook al maar in de filmpjes zie ik het niet. Of ik ben blind.
Edit: Draaien van het zadel staat voor zover ik heb gezien nergens op de Nederlandse pagina. Alleen wanneer een paard steigert en een bepaalde hellingsgraad bereikt laat het systeem los. Of dat ook voor links en rechts geldt weet ik dus niet.