Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Papegara schreef:Ik ben ook is aan het rondkijken op die site, er zitten echt super leuke beestjes tussen.
Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke prijzen gaan worden.
Wel jammer dat de paarden die ik zo leuk vind allemaal wat hebben, er zitten leuke afstammingen bij!
Papegara schreef:Misschien dat mijn vriend en ik alsnog een gokje wagen, maar ik vind er zoveel leuk, dus even overleggen welke we het meest interessant/leuk vinden.
Inderdaad ook veel zonder rapport, dat is dus echt kopen op de gok. Als er dan nog 40% kosten bijkomen voor de veiling en BTW bovenop het veilingsbod, zijn het nog dure paarden.. een dure gok dus..
xPenny schreef:Papegara schreef:Misschien dat mijn vriend en ik alsnog een gokje wagen, maar ik vind er zoveel leuk, dus even overleggen welke we het meest interessant/leuk vinden.
Inderdaad ook veel zonder rapport, dat is dus echt kopen op de gok. Als er dan nog 40% kosten bijkomen voor de veiling en BTW bovenop het veilingsbod, zijn het nog dure paarden.. een dure gok dus..
Volgens mij is dit maar 16%. Ik kan het niet goed uit de pagina zelf halen. Volgens mij als je online een bod uitbrengt, zie je voordat je bod wordt geplaatst eerst een totale berekening incl het opgeld, dus dan weet je, mits je zou winnen, welk totaalbedrag je kwijt bent.
x_Irisje_x schreef:Mijn stalhouder gaat wss zaterdag bij deze kijken
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/9665/3742760
Arrabel schreef:x_Irisje_x schreef:Mijn stalhouder gaat wss zaterdag bij deze kijken
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/9665/3742760
Dat is volgens mij wel echt een project paardje.. hij zou 7 jaar moeten zijn maar qua bespiering lijkt het wel een twee jarige...
600 euro (en wat er nog hoger geboden gaat worden en de bijkomende kosten) vind ik echt veel te veel voor dit paard.
Maar dat is mijn mening.
Wendy schreef:IHN schreef:en ja..het is zeker naar...maar vergeet niet dat deze mensen er zelf voor hebben gekozen de regels te overtreden. dan weet je dat dit de consequenties kunnen zijn. Neemt niet weg dat mijn maag zich ook omdraait, hoor. Dit wens je niemand toe. En zoals ik begrepen heb, zijn ze altijd goed geweest voor hun cliënten en is de Belastingdienst ('s lands grootste dieven) de grootste schuldeiser.
Deze mensen hebben gefraudeerd met publiek geld, geld wat ingehouden wordt op jouw loon en wat bedoeld is om zorg mee te verlenen aan de kwetsbaren. Dat geld is gebruikt om sportpaarden mee te kopen.
Sorry hoor, maar met mensen die willens en wetens op deze manier frauderen heb ik totaal geen medelijden. En ik verbaas me over deze reactie.