Frankaas schreef:Aardappel: 'Hij haalt niet de tijd'.Laten we zeggen dat het niet de eerste keer was dat hij het mis had
Bonechi_ schreef:Frankaas schreef:Aardappel: 'Hij haalt niet de tijd'.Laten we zeggen dat het niet de eerste keer was dat hij het mis had
Annemiek80 schreef:maar wat een noodsprong over de eerste van de dubbelNiet alleen over de eerste van de dubbel, wat een wonder dat hij de tweede ook nog haalde!
Kaitlyn schreef:Annemiek80 schreef:maar wat een noodsprong over de eerste van de dubbelNiet alleen over de eerste van de dubbel, wat een wonder dat hij de tweede ook nog haalde!
leuke dingetjes cap kwijt teugel gebroken en grappig commentaar bij de Nossjuus Bokkies ut was weer gezellig
Kaitlyn schreef:Annemiek80 schreef:maar wat een noodsprong over de eerste van de dubbelNiet alleen over de eerste van de dubbel, wat een wonder dat hij de tweede ook nog haalde!absoluut!
Ladybird schreef:Ja hoor, gooi je cap maar neer! maakt niks uit kost ook niks word toch wel gesponsord Denk dat van de gewonnen 50.000 nog wel een nieuwe cap af kan
Lizzyy schreef:Ladybird schreef:Ja hoor, gooi je cap maar neer! maakt niks uit kost ook niks word toch wel gesponsord Denk dat van de gewonnen 50.000 nog wel een nieuwe cap af kan ja psies... nou, als ie hem zo graag kwijt wil, mag ie hem ook aan mij sponsoren hoor!
Ladybird schreef:Er is contact gelegd met Bram! fijn ook dat wij dat weten dat vind ik abject en infaam
Miepie77 schreef:Ladybird schreef:Er is contact gelegd met Bram! fijn ook dat wij dat weten dat vind ik abject en infaam abject en infaam