Paarden in beslag genomen in Barendrecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pien_1

Re: Paarden in beslag genomen in Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:11

fishie55 ik krijg toch het vermoeden dat je mevrouw zelf ben of in ieder geval haar vriendin want ze fluistert je goed in wat je moet zeggen. Geef niets hoor.....
Waar het mij omgaat is dat de paarden de verzorging krijgen die ze nodig hebben.

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:12

ViefJor schreef:
fishie, het is nergens te lezen. Dit weet je alleen als je contact hebt met jolanda. Ik heb het namelijk van iemand gehoord die goed contact heeft met haar ;)

ik heb idd contact met haar en daarom weet ik van alle zaken die nog een staartje gaan krijgen en als je negatieve dingen wil weten vraag aan Wenny die weet alles zo goed...

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:15

Pien_1 schreef:
fishie55 ik krijg toch het vermoeden dat je mevrouw zelf ben of in ieder geval haar vriendin want ze fluistert je goed in wat je moet zeggen. Geef niets hoor.....
Waar het mij omgaat is dat de paarden de verzorging krijgen die ze nodig hebben.

Pien_1
ik weet dat het met de paarden goed gaat en dat de rest vandaag terug komt dus zo'n dierenbeul zal ze toch wel niet zijn
gaan naar een prima lokatie met mooie stallen en de paarden krijgen goede verzorging, als ze aankomen is er een dierenarts aanwezig om te kijken of de paarden hier goede verzorging hebben gehad want Sun en Navajo zijn terug gekomen met schurft ... en een dik been en open ongekapte hoeven terwijl daar hoge kosten voor gerekend zijn. ook dat komt nog goed dank zij haar super advokaat.
en idd de paarden zijn het belangrijkste

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:59

Pien_1 schreef:
Heel fijn voor de paarden alleen blijf de vraag waar betaald ze dit van? De periode dat ze in Barendrecht stond had ze geen geld voor de veearts, hoefsmid, goed hooi noem maar op. Vast en zeker de staatsloterij gewonnen. En fishie55 wie je ook mag zijn in dit topic zitten verschillende mensen die het met eigen ogen gezien hebben en dit de desbetreffende persoon ook kennen. Een beetje kinderachtig hoe jij reageert.

helaas heeft ze kunnen bewijzen met nota's van dierenarts, hoefsmid, hooiboer e.d. en dan nog het fruit en brood wat ze had dat het allemaal in orde was waarom zou ze de paarden anders terug krijgen
ik zeg niet dat het allemaal in orde was maar het gaat niet om paarden van Koning Willem Alexander
voorlopig zijn de twee paarden ziek terug gekomen terwijl schurft daar niet meer voorkomt,
kinderachtig misschien maar ik vind dat ook veel mensen van haar geprofiteerd hebben en hun gal spuien terwijl dit forum voor andere zaken is
misschien binnenkort verder verslag

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 11:23

Whahaha wat grappig dat ik je verhaal betreft hoefsmid kan ontkrachten! Sorry ik weet genoeg!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 11:45

Citaat:
ik heb idd contact met haar en daarom weet ik van alle zaken die nog een staartje gaan krijgen en als je negatieve dingen wil weten vraag aan Wenny die weet alles zo goed...

Ik weet idd genoeg hoor geen probleem kom maar vragen.
Dat mens is een monster en nog geen goudvis waard.
Als jij haar niet bent( wat ik betwijfel) dan ben je iig super dom dat je het voor haar opneemt.
En weet jij dus blijkbaar echt niet waar je over praat.

Een pony 3 jaar lang kreupel laten lopen vind jij een normale zaak??
Paarden in veelste kleine stallen proppen en niet naar buiten laten gaan vind jij ook goede zorg?
Honden een shet veulen en ganzen laten vermoorden vind jij ook normaal?
Goed bezig, dan ben jij net zo'n verschrikkelijk mens als haar.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 22:42

Ik lig compleet in een deuk.
Wat een opzichtige antwoorden van fishie55 en dan nog zo'n andere meeloper er achter aan.

Het kan niet anders dan dat jullie het zelf zijn.
Want normale mensen zouden niet zo reageren. Het is gewoon lachwekkend.

De paarden komen terug met schurft. Om gekeerde wereld....ze mishandelen jarenlang hun eigen dieren, krijgen er twee terug met volgens hun schurft en gaan dat uiteraard opblazen tot gaat niet meer.....
Wat een verschrikkelijke lui.
En wij horen het nog wel via de media....sorry ik heb er geen woorden voor.

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 22:50

De paarden zijn terug......

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 22:55

Via de media waarschijnlijk als ze weer inbeslag zijn genomen wegens verwaarlozing dat zal ze wel bedoelen.
Een beetje schurft gaan ze niet dood aan,geen eten daarintegen gaan ze wel Dood aan..
En ja haar advocaat is zo goed, dat ze uit nl is gevlucht met der dieren.

En dat van die bonnentjes is pure onzin!
Ze heeft haar landje in barendrecht verkocht om haar paarden terug te kunnen kopen.
Dat is een heel ander verhaal.. Dan bonnentjes tonen!
Bij een stroboer krijg je hier in de buurt niet eens bonnentjes hoor
En van een hoefsmid krijg ik ook nooit een bon..
Onzin verkopen is ze goed in,daar zou ze haast een bon voor uit moeten schrijven
Weer 3 uur onzin verkocht dat is dan 30 euro!

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 22:59

Morgen gaat Fishie of gewoon Jolanda reageren. Zie je wel het is gelukt en het is allemaal zo onrechtvaardig. Bonnetjes hebben ze nog nooit van gehoord bij de hooiboer.

steefian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:01

toevallig is mijn opa de desbetreffende hooiboer en leverde netjes hooi en heeft nooit geen rooie rotcent gezien. Enige reden dat hij bleef leveren was omdat hij te doen had met de paardjes die anders geen eten hadden.
En dat ik bleef aandringen om niet te stoppen met leveren aangezien ik het niet kon aanzien dat ze zouden verhongeren.
Dus bonnetjes als bewijs mn troela!!!

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:26

Pien_1 schreef:
De paarden zijn terug......

Ja Pien_1 de paarden en pony's zijn terug

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:27

Jolliegirl schreef:
Huppa...dr komt steeds meer duidelijkheid..

Wat een walgelijk mens...
Je bent geen paarden waard!

Nee he daarom zijn ze terug

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:29

wenny schreef:
Via de media waarschijnlijk als ze weer inbeslag zijn genomen wegens verwaarlozing dat zal ze wel bedoelen.
Een beetje schurft gaan ze niet dood aan,geen eten daarintegen gaan ze wel Dood aan..
En ja haar advocaat is zo goed, dat ze uit nl is gevlucht met der dieren.

En dat van die bonnentjes is pure onzin!
Ze heeft haar landje in barendrecht verkocht om haar paarden terug te kunnen kopen.
Dat is een heel ander verhaal.. Dan bonnentjes tonen!
Bij een stroboer krijg je hier in de buurt niet eens bonnentjes hoor
En van een hoefsmid krijg ik ook nooit een bon..
Onzin verkopen is ze goed in,daar zou ze haast een bon voor uit moeten schrijven
Weer 3 uur onzin verkocht dat is dan 30 euro!

Wenny wenny tja

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:38

Pfff, zeg nou maar gewoon dat jij jolanda bent. Heb vanaf het begin mee gelezen en het druipt er vanaf. Hoe kun je zeggen dat je goed voor je dieren bent als je paarden, zoveel in zulke kleine hokjes houdt en ook nog weinig tot geen bewegingsruimte. De GOEDE zorg van een paard houd meer in dan alleen eten en een dak boven het hoofd. En de aid haalt heus geen dieren weg die dat niet verdienen. Want uiteindelijk verdienen ze dat. Een goede plek met goed eten. Brood is geen eten voor paarden, ja af en toe een klein stukje.

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:46

_MelloW_ schreef:
Pfff, zeg nou maar gewoon dat jij jolanda bent. Heb vanaf het begin mee gelezen en het druipt er vanaf. Hoe kun je zeggen dat je goed voor je dieren bent als je paarden, zoveel in zulke kleine hokjes houdt en ook nog weinig tot geen bewegingsruimte. De GOEDE zorg van een paard houd meer in dan alleen eten en een dak boven het hoofd. En de aid haalt heus geen dieren weg die dat niet verdienen. Want uiteindelijk verdienen ze dat. Een goede plek met goed eten. Brood is geen eten voor paarden, ja af en toe een klein stukje.

Ik ben zeer zeker Jolanda niet geloof me maar alles is nu in orde

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 00:47

fishie55 schreef:
Jolliegirl schreef:
Huppa...dr komt steeds meer duidelijkheid..

Wat een walgelijk mens...
Je bent geen paarden waard!

Nee he daarom zijn ze terug

Je voelt je flink aangesproken hea ;)

Friescentrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 06:34

Beste mensen,

Enige tijd niet gekeken naar dit forum en nu weer eens het eea gelezen. Zelf heb ik meerdere maneges waar onder 1 Belgie. Als het waar is dat ze nu in Belgie huist en vervolgens net zo omgaat met de dieren als ervoor is ze deze in een hele korte tijd weer kwijt. Het toezicht op het houden van dieren is hier enorm. Als ik een paard in de wei heb lopen dat kreupel is en dit duurt wat langer dan normaal wordt er al en navraag gedaan.
Het verhaal dat ze nu in Belgie de paarden heeft betwijfel ik, mits het zo kort over de grens dan is het ongeveer 30 minuten vanaf Rotterdam. Het terug krijgen van alle dieren geloof ik wel, echter weet ik wel als de dieren terug zijn staat ze wel een periode onder toezicht. Waarschijnlijk gaat "Fishie anders beweren deze persoon maakt zich namelijk erg verweerbaar voor iemand die de eigenaar niet is" maar weet dat dit absoluut zo is. Naar alle waarschijnlijkheid staan de paarden gewoon in de regio op een stuk land dat gehuurd wordt. Voor een ieder die schrijft over dit forum laat je niet te veel uit de tent lokken, na enige tijd niets hier over gelezen te hebben en dan vervolgens het geheel weer fris lezen kan ik 1 conclusie trekken. Fishie is Jolanda of iemand die er zo dicht naast staat en uit het zelfde hout is gesneden. Als je de berichten leest haal je er precies uit dat de manier van reageren hier alle schijn van heeft. Wat bonnetjes betreft als je bij een fourage handel een volle trailer koopt dan praat ik over 18 ton hooi krijg je een factuur. Koop je bij de plaatselijk boer wat normaal is als je niet bedrijfs matig bezig bent krijg je zeker geen bon en logisch.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:54

fishie55 schreef:
_MelloW_ schreef:

Ik ben zeer zeker Jolanda niet geloof me maar alles is nu in orde

En was het toen ook in orde? -O- hoe kun je zoiets goed blijven praten...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:13

Gewoon walgelijk dat zo'n persoon nog wordt verdedigd. :r

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 10:19

Nuage schreef:
Ik heb je even een bericht gestuurd. Een van de paarden die daar mogelijk stond is een veulen van mijn merrie en ik zou hem heeeeeeeel graag terug nemen.

om welk veulen gaat het dan dan kan ik het vragen

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 10:24

Lonan schreef:
Wat een opzichtige antwoorden van fishie55 en dan nog zo'n andere meeloper er achter aan.

De paarden komen terug met schurft. Om gekeerde wereld....ze mishandelen jarenlang hun eigen dieren, krijgen er twee terug met volgens hun schurft en gaan dat uiteraard opblazen tot gaat niet meer.....

ze zijn allemaal terug inmiddels dus ....

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 10:30

Moon10 schreef:
Oké Fishie55, hier iemand die ook heel graag de andere kant van het verhaal wil lezen. Kennelijk ben jij helemaal op de hoogte dus maak ons eens wat wijzer. Hoe zit het nu precies, hoe zat het en wat gaat er nu gebeuren?

moon 10 als je het wil weten je krijgt het hele verhaal te horen en nee nogmaals ik ben Jolanda niet
fishie55 schreef:
Lonan schreef:

ze zijn allemaal terug inmiddels dus ....

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 10:35

Dus? dus wat? Wat wil je daar mee zeggen? dat ze er wel voor kan zorgen en dat er helemaal niks aan de hand is? >;)

fishie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 10:37

Batlow schreef:
Dus? dus wat? Wat wil je daar mee zeggen? dat ze er wel voor kan zorgen en dat er helemaal niks aan de hand is? >;)

Yep