Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ViefJor schreef:fishie, het is nergens te lezen. Dit weet je alleen als je contact hebt met jolanda. Ik heb het namelijk van iemand gehoord die goed contact heeft met haar
Pien_1 schreef:fishie55 ik krijg toch het vermoeden dat je mevrouw zelf ben of in ieder geval haar vriendin want ze fluistert je goed in wat je moet zeggen. Geef niets hoor.....
Waar het mij omgaat is dat de paarden de verzorging krijgen die ze nodig hebben.
Pien_1 schreef:Heel fijn voor de paarden alleen blijf de vraag waar betaald ze dit van? De periode dat ze in Barendrecht stond had ze geen geld voor de veearts, hoefsmid, goed hooi noem maar op. Vast en zeker de staatsloterij gewonnen. En fishie55 wie je ook mag zijn in dit topic zitten verschillende mensen die het met eigen ogen gezien hebben en dit de desbetreffende persoon ook kennen. Een beetje kinderachtig hoe jij reageert.
Citaat:ik heb idd contact met haar en daarom weet ik van alle zaken die nog een staartje gaan krijgen en als je negatieve dingen wil weten vraag aan Wenny die weet alles zo goed...
wenny schreef:Via de media waarschijnlijk als ze weer inbeslag zijn genomen wegens verwaarlozing dat zal ze wel bedoelen.
Een beetje schurft gaan ze niet dood aan,geen eten daarintegen gaan ze wel Dood aan..
En ja haar advocaat is zo goed, dat ze uit nl is gevlucht met der dieren.
En dat van die bonnentjes is pure onzin!
Ze heeft haar landje in barendrecht verkocht om haar paarden terug te kunnen kopen.
Dat is een heel ander verhaal.. Dan bonnentjes tonen!
Bij een stroboer krijg je hier in de buurt niet eens bonnentjes hoor
En van een hoefsmid krijg ik ook nooit een bon..
Onzin verkopen is ze goed in,daar zou ze haast een bon voor uit moeten schrijven
Weer 3 uur onzin verkocht dat is dan 30 euro!
_MelloW_ schreef:Pfff, zeg nou maar gewoon dat jij jolanda bent. Heb vanaf het begin mee gelezen en het druipt er vanaf. Hoe kun je zeggen dat je goed voor je dieren bent als je paarden, zoveel in zulke kleine hokjes houdt en ook nog weinig tot geen bewegingsruimte. De GOEDE zorg van een paard houd meer in dan alleen eten en een dak boven het hoofd. En de aid haalt heus geen dieren weg die dat niet verdienen. Want uiteindelijk verdienen ze dat. Een goede plek met goed eten. Brood is geen eten voor paarden, ja af en toe een klein stukje.
fishie55 schreef:_MelloW_ schreef:Pfff, zeg nou maar gewoon dat jij jolanda bent. Heb vanaf het begin mee gelezen en het druipt er vanaf. Hoe kun je zeggen dat je goed voor je dieren bent als je paarden, zoveel in zulke kleine hokjes houdt en ook nog weinig tot geen bewegingsruimte. De GOEDE zorg van een paard houd meer in dan alleen eten en een dak boven het hoofd. En de aid haalt heus geen dieren weg die dat niet verdienen. Want uiteindelijk verdienen ze dat. Een goede plek met goed eten. Brood is geen eten voor paarden, ja af en toe een klein stukje.
Ik ben zeer zeker Jolanda niet geloof me maar alles is nu in orde
hoe kun je zoiets goed blijven praten... Lonan schreef:Ik lig compleet in een deuk.
Wat een opzichtige antwoorden van fishie55 en dan nog zo'n andere meeloper er achter aan.
Het kan niet anders dan dat jullie het zelf zijn.
Want normale mensen zouden niet zo reageren. Het is gewoon lachwekkend.
De paarden komen terug met schurft. Om gekeerde wereld....ze mishandelen jarenlang hun eigen dieren, krijgen er twee terug met volgens hun schurft en gaan dat uiteraard opblazen tot gaat niet meer.....
Wat een verschrikkelijke lui.
En wij horen het nog wel via de media....sorry ik heb er geen woorden voor.
Moon10 schreef:Oké Fishie55, hier iemand die ook heel graag de andere kant van het verhaal wil lezen. Kennelijk ben jij helemaal op de hoogte dus maak ons eens wat wijzer. Hoe zit het nu precies, hoe zat het en wat gaat er nu gebeuren?
fishie55 schreef:Lonan schreef:Ik lig compleet in een deuk.
Wat een opzichtige antwoorden van fishie55 en dan nog zo'n andere meeloper er achter aan.
Het kan niet anders dan dat jullie het zelf zijn.
Want normale mensen zouden niet zo reageren. Het is gewoon lachwekkend.
De paarden komen terug met schurft. Om gekeerde wereld....ze mishandelen jarenlang hun eigen dieren, krijgen er twee terug met volgens hun schurft en gaan dat uiteraard opblazen tot gaat niet meer.....
Wat een verschrikkelijke lui.
En wij horen het nog wel via de media....sorry ik heb er geen woorden voor.
ze zijn allemaal terug inmiddels dus ....