Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Janneke2 schreef:De omvang van het ged*nder en de onmacht zijn idd groter, dan ik verwacht had.
Maar er is - helaas - niet meer sneeuw gevallen dan werd verwacht. Mensen hebben het zelf helaas onderschat.
CaPrIoLe`79 schreef:Als dit al zo moeilijk ging, hoe is het dan afgelopen met mensen met baby`s, ouderen en mensen die dringend medische hulp nodig hadden? In de vrachtwagen kun je nog behoorlijk lang warm stoken in de living, maar een auto moet zuinig zijn met zijn benzine en dan is zo`n nacht erg zwaar. Ik denk dat er veel heel dankbaar waren voor hun mobiele telefoon.
Choiix schreef:Dit gaat niemand mij in dank afnemen, maar:
Die TomTom in de vrachtwagen op de foto is van de GO Live serie. Daar HADDEN ze de melding op kunnen zien als ze Live services hadden. Zeker met sportpaarden lijkt het me dat je zo min mogelijk oponthoud wil, dus why The bliep hadden ze geen verkeersinfo? Navraag leerde dat Radio autoroute 107.7FM ook al op tijd (ook in het Engels) waarschuwde "Get off The road"...
Die TomTom in de vrachtwagen op de foto is van de GO Live serie. Daar HADDEN ze de melding op kunnen zien als ze Live services hadden. Zeker met sportpaarden lijkt het me dat je zo min mogelijk oponthoud wil, dus why The bliep hadden ze geen verkeersinfo? Navraag leerde dat Radio autoroute 107.7FM ook al op tijd (ook in het Engels) waarschuwde "Get off The road"...
Winged schreef:Choiix schreef:Dit gaat niemand mij in dank afnemen, maar:
Code rood is - naar wat ik heb gehoord - pas afgegeven toen iedereen al stil stond.
Kentaro schreef:Wat een gezeur over dat men dit had kunnen voorzien.... Er wordt aangegeven dat er in 17 jaar niet zoveel sneeuw gevallen is....
Geloof er niets van dat iemand ook maar had kunnen verwachten dat zelfs de snelwegen (die vaak toch heel snel weer schoon gemaakt zijn) zo lang onbegaanbaar zouden zijn.