Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pmall schreef:Quebelle schreef:Waarom? Het was al langer bekent dat het 'gouden trio' verkocht zou worden.
Jammer is het, maar geen verrassing
Lees het persbericht maar waar deze speculatie vandaan komt. Daar staat helemaal niet dat ze al verkocht zijn.
Er wordt alleen gesuggereerd dat er een Arabische royal familie misschien eventueel interesse heeft.

Joolien schreef:Als ik alleen al de foto van mevrouw Cornelisse zie in de OP wordt ik al niet blij, dus niks te klagen over zilver.
En meneer Janssen moet zich heel, heel diep gaan schamen voor dit soort domme opmerkingen, hoe bedoel je onsportief. Ik schaam me dood voor hem!
Zo, dat moest er nog even uit.
sarabande schreef:Joolien schreef:Als ik alleen al de foto van mevrouw Cornelisse zie in de OP wordt ik al niet blij, dus niks te klagen over zilver.
En meneer Janssen moet zich heel, heel diep gaan schamen voor dit soort domme opmerkingen, hoe bedoel je onsportief. Ik schaam me dood voor hem!
Zo, dat moest er nog even uit.
Nou daar schrikt hij vast vreselijk van
sarabande schreef:Iedereen die Sjef kent weet dat hij heel direct reageert en hij zei dit met een knipoog, dus je moet wel totaal van iedere humor en gevoel voor werkelijkheid gespeend zijn om dat serieus te nemen
Joolien schreef:sarabande schreef:Iedereen die Sjef kent weet dat hij heel direct reageert en hij zei dit met een knipoog, dus je moet wel totaal van iedere humor en gevoel voor werkelijkheid gespeend zijn om dat serieus te nemen
Humor of niet, in deze situatie kun je als bondscoach dit soort dingen gewoon niet zeggen, dat is hartstikke dom en krijg je scheve blikken van.
Mousmous schreef:De besten als laatsten laten starten is denk ik ook richting het publiek. Je houdt de spanning er zo wel in.
Nu was de finale ook vreselijk spannend. Dat had toch anders geweest als Adelinde als een van de eersten was gestart. Zoals ze het nu doen wordt de spanning opgebouwd. Als bijvoorbeeld 3 van de minst presterende ruiters als laatsten zouden starten loopt er zeker publiek voortijdig weg.
Paddenpad schreef:Er zijn altijd mensen die alles letterlijk opvatten,nergens de humor van inzien en erg zwaar op de hand leven,denk dat het merendeel de humor er wel van inziet en er hartelijk om gelachen hebben waarschijnlijk en wel snappen dat deze opmerking met een dikke knipoog is gemaakt.
Op een mooie kalme manier met vriendelijkheid paard weer kalm gekregen. Dat vond ik er dan ook wel weer mooi uitzien: hoe de man dit oplostePaddenpad schreef:Er zijn altijd mensen die alles letterlijk opvatten,nergens de humor van inzien en erg zwaar op de hand leven,denk dat het merendeel de humor er wel van inziet en er hartelijk om gelachen hebben waarschijnlijk en wel snappen dat deze opmerking met een dikke knipoog is gemaakt.
Joolien schreef:Paddenpad schreef:Er zijn altijd mensen die alles letterlijk opvatten,nergens de humor van inzien en erg zwaar op de hand leven,denk dat het merendeel de humor er wel van inziet en er hartelijk om gelachen hebben waarschijnlijk en wel snappen dat deze opmerking met een dikke knipoog is gemaakt.
Maar is het niet een beetje dom van meneer Janssen om dit soort opmerkingen te maken als je al niet geliefd bent en regelmatig negatief wordt benoemd? Je hebt al zo weinig sympathie van anderen, nee dan moet je dit soort dingen gaan zeggen, dat zullen ze vast oppikken als geintje.
purkie schreef:@Bomba:
de combinatievolgorde had in mijn ogen wel wat onafhankelijker gekund, geen Charlotte op het einde en Adelinde vlak ervoor... het waren schakelingen voortgekomen uit eerder behaalde resultaten ...
een voor(in)genomen jurering werk je zo in de hand. Evenwichtiger verdelen is mijn idee, ook niet alle duitsers op een kluitje zetten!
etc.