jerich0 schreef:Hij is niet 100% klassiek, kan ook niet met een 100% niet-klassiek paard. Tenzij u beter kan natuurlijk?
Verder zag ik reeds verscheidene proeven waarbij het paard constant achter de loodlijn liep en die kregen bijna 90% terwijl in de FEI reglementen staat dat als een paard langer dan 10 sec achter de loodlijn loopt deze gediskwalificeerd zou moeten worden. Maarja, dan blijven die GP proeven leeg.
Verder kan ik moeilijk inzien dat iedereen nu een paard ziet die sloft met de achterbenen maar dit niet ziet bij Gal, anky, cornelissen,... dat is selectief blind zijn.
Ik ga zeker niet beweren dat hij dit percentage verdiend of zelf in de top 3 dient te staan. Maar ik kijk naar de verandering die het paard reeds doorgemaakt heeft.
Goh, zo leer je toch nog wat bij in een topic! Graag een linkje naar de FEI regel waar staat dat een paard wat langer dan 10 sec. achter de loodlijn loopt gediskwalificeerd zou moeten worden.
Trouwens geheel eens met het commentaar van de anderen op de muziek "totilas is my best friend", dat doe je toch niet bij een vent! Een Pennymeisje met haar pony mag dat doen in haar kür, maar toch geen volwassen kerel! Ook de choreografie van de kür is allesbehalve verrassend, de MJ muziek past wel maar is ook niet vernieuwend, dus het enige wat overblijft wat opvalt is die gezongen tekst.....

Gezien de formulering "ik neem aan dat er wellicht de nodige centjes gevloeid zijn"....