annelies ben het volledig met je eens en ayasha zou eens naar mijn spatter moeten komen kijken
dan snapt ze het misschien
spatter is van veulen af aan meer geintresseerd geweest in de wereld als in eten
eten doe je omdat het moet
spatter was nog geen 4 maanden oud toen hij al niet meer met zijn moeder mee liep naar de wei maar in zijn eentje helemaal de andere kant om het grote stallencomplex heen liep omdat daar iets spannends te zien was(de fokker vervloekte hem ondertussen)
op stal staat hij met zijn voorpoten in de voerbak zodat hij net over de omheining heen kan kijken , die op de erfgrens staat, en zo alles buiten het erf kan volgen
het gaasdoek wat wij keurig tot 2 meter hoog gebonden hadden, heeft hij op zijn plekje naar beneden gewerkt omdat hij zijn uitzicht kwijt was
zogauw hij de trailer klaar gezet ziet worden staat hij vooraan te wachten bij het hek en is reuze teleurgesteld als ik een ander paard mee pak
buitenrijden is zijn lust en zijn leven, kop er op en alles maar dan ook alles willen zien en als dat inhoud dat hij dwars door sloten, over bruggen of onder smalle doorgangen moet, doet hij dat gewoon, is hij nauwlijks tegen te houden
wedstrijden zijn helemaal geweldig want dan ziet hij een hoop andere paarden, en muziek en vlaggen en een hoop spannende dingen
dat rondje in de ring is dan niet zo zijn ding maar "mee met de baas" vind hij geweldig
ik heb hem nu bijna 11 jaar en hij heeft altijd in een groep van 4 a 5 paarden/pony's gestaan en de groep is in de jaren nog wel eens wat aangepast, toch heeft hij nooit een echt vriendje gehad
hij hoort er wel bij en ze missen hem wel als hij mee is en hij hun maar ziet hij een mens dan staat hij daar bij
hij zou een goede voor het circus geweest zijn