Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:16

Lovely schreef:
Even een kleine wake-up call in het Grote Sprookjesbos: Olympisch Goud moet nog gewonnen worden en er is helemaal niets of niemand die de zekerheid had kunnen geven dat NL dat gewonnen had, of EG met Totilas. Het paard loopt niet voor Nederland en als hij dat wel gedaan had, dan nog was het op dit moment nog pure hoop geweest. Speculeren over wat had kunnen zijn is echt heel nutteloos.

In de haast alles negatief te maken worden hier 2 dingen door elkaar gehaald

Het gaat om de periode voor verkoop van Totilas die abusievelijk wordt verward met de periode erna.

En ja sommige mensen wonen liever in een sprookjesbos dan in een horror tent :D

X__Trees

sarabande schreef:
X__Trees schreef:
En zoals Manic ook verder in het topic zei, Totilas staat nog steeds op duitse naam dus geen OS hoor.
Laat staan dat Schöckemohle ooit verkoopt. Want wie niet waagt, niet wint.

Misschien eerst goed lezen

Iedereen weet dat OS niet door gaat bij een eventuele verkoop van de sportrechten

En Schöckemohle zou zijn deel helemaal niet hoven te verkopen, integendeel als Toot zich weer als vroeger vertoont krijgt Paul alleen maar meer dekkingen.

Het paard en de ruiter moeten zelfde nationaliteit hebben toch? Ookal wordt Gal Oostenrijker, Toti blijft nog steeds Duitser. Dus geen OS.
Of heb ik die regel nu al heel die tijd verkeerd begrepen?

monikje

Het zou super zijn! Ik hoop het dat het waar is maar op de waarheid moeten we nog even wachten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:17

Lovely schreef:
sarabande schreef:
En ja daarmee ook het OS goud dat was Nederland ook wel gegund voor de eerst keer dat dat mogelijk was, maar vooral om de unieke combinatie.

Even een kleine wake-up call in het Grote Sprookjesbos: Olympisch Goud moet nog gewonnen worden en er is helemaal niets of niemand die de zekerheid had kunnen geven dat NL dat gewonnen had, of EG met Totilas. Het paard loopt niet voor Nederland en als hij dat wel gedaan had, dan nog was het op dit moment nog pure hoop geweest. Speculeren over wat had kunnen zijn is echt heel nutteloos.

_O-

Maar eh...... Anky heeft toch weleens Olympisch goud gewonnen dacht ik zo, volgens mij met Bonfire, en dacht ik ook met Salinero.

Maar ik vind sommige mensen hier wat lijken op verliefde, wanhopige pubers, die zich vastgrijpen aan iedere strohalm. 't Is niet omdat Toot nu geen achterhand meer heeft, dat hij bij Edward geen voorbeenzwaaier was :D
sarabande schreef:
Moet er nog uitgelegd worden dat het om team goud ging??? Ik wil dat wel doen hoor

Teamgoud is nog altijd een hele ploeg voor nodig, dat win je ook niet met één combinatie :D

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:18

Moderatoropmerking:
Hierbij nogmaals het dringende verzoek om met argumenten op de inhoud van een bericht te reageren en niet op de persoon.

NienSCHaap

Floor_x schreef:
Ik ga trouwens wel mee met de "Waar rook is, is vuur" theoriën.

Herinneren jullie je dit nog:

30-09-10
[VN] "Geruchten rond verkoop Totilas aan Amerika zijn niet waar"
Citaat: "Ik kan bevestigen dat er echt niets aan de hand is. De geruchten van een mogelijke verkoop zijn absoluut niet waar. Totilas gaat weer lekker met mij mee naar huis, waar hij hoort."

14-10-10
[VN] Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

En vervolgens:

16-10-10
[VN] Tilman Falt: "Rath níet de nieuwe ruiter van Totilas"
Citaat: 'Ik kan met honderd procent zekerheid zeggen dat Matthias Alexander Rath Totilas níet gaat rijden. Ik vraag me af waar dit gerucht vandaan komt.'

28-11-10
[VN] Matthias Alexander Rath is de nieuwe ruiter voor Totilas

Ik blijf duimen, die geruchten ontstaan niet voor niks. Is meestal gebaseerd op een stukje waarheid (zie boven :D)

Haha :') het is wel helemaal waar en ondanks dat ze zeggen dat Totilas niet te koop zou zijn.
Je zou altijd een gok kunnen wagen en PS heel lief aan te kunnen kijken om te vragen of Toot voor een scherpe prijs terug te halen is :')

tellom

Ik hoop ook dat hij weer terug komt bij edward, en dat hij nog de knopjes kan vinden die er ooit toch erg goed op zaten :o

Anoniem

Sarabande, het heeft toch helemaal geen zin om te blijven fantaseren over het goud dat EG misschien gewonnen zou hebben? Niemand weet of dat daadwerkelijk gebeurd was. Er is ons dus geen goud afgepakt, we hebben het namelijk (nog) niet gewonnen.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:19

Fanniehh schreef:
OMG wat een week! eerst Sjef die Matthias gaat trainen, dan "het filmpje" en nu dit!!
Binnenkort "Totilas The movie"

Hoop van harte op echt sprookjes Happy End!!!

Dat kan nog wel eens een mooiere film worden dan WAR HORSE!!! (als Totilas werkelijk terugkomt....)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:21

Lovely schreef:
Sarabande, het heeft toch helemaal geen zin om te blijven fantaseren over het goud dat EG misschien gewonnen zou hebben? Niemand weet of dat daadwerkelijk gebeurd was. Er is ons dus geen goud afgepakt, we hebben het namelijk (nog) niet gewonnen.

Dat was het, nou weet ik het weer, de medaille was gestolen :')

Lovely legt het even uit B-)

Wat je niet hebt, kan namelijk niet afgepakt worden B-)

En voor teamgoud heb je 4 ploegen nodig, en die moeten allemaal spetteren, als dat van één paard moet afhangen heb je misschien niet genoeg in huis B-)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:22

Yamcha schreef:
Teamgoud is nog altijd een hele ploeg voor nodig, dat win je ook niet met één combinatie :D

Met Adelinde en Ed op Toot was de kans op teamgoud heel erg groot, zonder Toot is die verkeken.

X__Trees: Waarom zou Totilas in Duitsland geregistreerd moeten zijn, Paul is mede eigenaar en dat zou hij dan ook eventueel kunnen blijven.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:22

tellom schreef:
Ik hoop ook dat hij weer terug komt bij edward, en dat hij nog de knopjes kan vinden die er ooit toch erg goed op zaten :o

Ik ben ook heel benieuwd...denk namelijk zelf dat de knopjes er nog wel zitten en dat ze na een paar maandjes trainen alweer een heel eind kunnen komen. Edward heeft hem zolang getraind en de knopjes er voor een groot deel zelf opgemaakt. Mijn ervaring is dat paarden dat niet snel vergeten. De fijne afstemming heeft dan nog wel wat tijd nodig.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:23

Mevrouw Werner kan wel zeggen dat Totilas niet te koop staat. Maar stond hij dat toen PS hem kocht wel dan? VOlgens mij ook niet.

En IPS Tango die nu is gekocht door Glock, stond die wel te koop dan?

Volgens mij werd voor Totilas gewoon een bedrag door PS geboden die ze niet konden afslaan. Meende niet dat die uberhaupt te koop stond.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:24

Lovely schreef:

@Lovely: denk je niet dat Sarabande de gerede kans op goud bedoelde? Het is alleen jammer dat Duitsland met of zonder Toot die toch niet gaat halen gezien de prestaties van de Britten momenteel. De duitsers hadden alleen wel op goud gerekend met het binnenhalen van Toot en dat gaat mooi hun neus voorbij. :j

arans

Als wij allemaal 2 euro overmaken kunnen wij er toch nog meer voor zorgen dat ze weer bij elkaar komen :P

Ik hoop zo dat dit doorgaat!!! Wel jammer dat het te laat is voor de OS, maar beter dan nooit! en dan weer over 4 jaar :D

X__Trees

sarabande schreef:
Yamcha schreef:

Met Adelinde en Ed op Toot was de kans op teamgoud heel erg groot, zonder Toot is die verkeken.

X__Trees: Waarom zou Totilas in Duitsland geregistreerd moeten zijn, Paul is mede eigenaar en dat zou hij dan ook eventueel kunnen blijven.

Dat hoeft inderdaad niet zo te zijn. Maar een verandering van nationaliteit vh paard moest voor 31/01 gebeurd zijn, wil een ruiter ermee deelnemen aan de spelen.
=Geen spelen voor Gal en Totilas :)*

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:25

CP112, daar heb je zeker een punt! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:26

sarabande schreef:

Moet je je dan niet afvragen of je als ploeg wel genoeg in huis hebt, als het van één paard afhangt?
arans schreef:
Als wij allemaal 2 euro overmaken
en de rest.......
arans schreef:
kunnen wij er toch nog meer voor zorgen dat ze weer bij elkaar komen

Moet je Toot wel doneren aan EG.

Of hij blijft eigendom van Bokt.nl :D

Anoniem

Ik reageer eigenlijk nooit in de Totilas topics.. maar dit zou ik dus echt geweldig vinden als hij terug kon.

X__Trees

arans schreef:
Als wij allemaal 2 euro overmaken kunnen wij er toch nog meer voor zorgen dat ze weer bij elkaar komen :P

Ik hoop zo dat dit doorgaat!!! Wel jammer dat het te laat is voor de OS, maar beter dan nooit! en dan weer over 4 jaar :D

Totilas is wel al 16 dan, en met het blessureleed het afgelopen jaar.. Ik zeg niet dat het niet zo kunnen, maar het is nog 4-5 jaar ver weg.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:27

X__Trees schreef:
Dat hoeft inderdaad niet zo te zijn. Maar een verandering van nationaliteit vh paard moest voor 31/01 gebeurd zijn, wil een ruiter ermee deelnemen aan de spelen.
=Geen spelen voor Gal en Totilas :)*

Dat staat er toch en al tig keer in het topic

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:28

Yamcha, Zonder Toot was de ploeg niet compleet. Dus ja, zonder hem was de kans verkeken.
Met Ed, adelinde, en hans peter. Stonden ze een zeer sterkte kans. Haal Toot weg en je mist een schakel binnen een goed team.
Dus in zekere zin, ja, een team kan van 1 paard afhangen ja. Zo hoort dat binnen een team.

sarabande

Yamcha schreef:
sarabande schreef:

Moet je je dan niet afvragen of je als ploeg wel genoeg in huis hebt, als het van één paard afhangt?

Ik weet het niet hoor maar volgens mij staat er echt Adelinde EN Ed met Toot

Embe

Citaat:
Of hij blijft eigendom van Bokt.nl

He ja, gezellig tigduizend kapiteins op een schip. Dat zal vast goed gaan hahaha _O-

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:29

Embe schreef:
Citaat:
Of hij blijft eigendom van Bokt.nl

He ja, gezellig tigduizend kapiteins op een schip. Dat zal vast goed gaan hahaha _O-

Neenee, de beste stuurlui staan aan .....

Juist ja ;) :P