Totilas teruggetrokken voor deelname tijdens WDM in Florida

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jos23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:29

iedereen weet dat gal en totilas 1 super combi waren en ik hoop dat totilas weer naar nederland kom en dan zal iedereen weer zien dat het niet aan totilas licht dat er niet gepresteerd word maar aan rath

iedere x is er wel weer een smoesje van totilas is kreupel of dit of dat en bij edwart gal was op iedere wetsrijd nooit hoorde dat er iets met totilas was en nu iedere x weer een smoesje ma goed dat is mijn mening

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:22

1 ding is zeker, Totilas zal nooit meer schitteren zoals hij met Edward deed. Alle Duitse ruiters bedankte voor de eer toen PS vroeg om Toot te rijden. Dat zegt wel iets over de kwaliteiten van Edward en Toot samen. Iedereen weet dat ze dat niet kunnen evenaren.
Er zijn uitzonderingen die dat wel denken en nu zich zelf behoorlijk belachelijk hebben gemaakt. Ze zijn er achter gekomen dat een paard geen machine is en dat niet iedereen een paard als Toot kan rijden.

Ik hoop nog steeds dat er een Nederlander is die Toot terug kan kopen voordat het echt te laat is.

Paddenpad

Re: Totilas teruggetrokken voor deelname tijdens WDM in Florida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:34

Denk dat er weinig Nederlanders zijn die een paard van 10/15Miljoen gaan terug kopen,voor zulke bedragen moet je echt wel een beetje 8)7 zijn om dat er voor uit te trekken,plus je weet niet wat er in de tussentijd nu aan het dier al kapot gereden is en wordt het blessure risico al een stuk hoger.
Dus zal Totilas eerst weer binnenste buitengekeerd moeten worden.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:41

Paddenpad schreef:
Denk dat er weinig Nederlanders zijn die een paard van 10/15Miljoen gaan terug kopen,voor zulke bedragen moet je echt wel een beetje 8)7 zijn om dat er voor uit te trekken,plus je weet niet wat er in de tussentijd nu aan het dier al kapot gereden is en wordt het blessure risico al een stuk hoger.
Dus zal Totilas eerst weer binnenste buitengekeerd moeten worden.

Denk idd dat ze het risico te groot zullen vinden om Toot terug te kopen. Zeker voor dat bedrag.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:37

Niet voor 15 milj, maar voor 10.000 euries :D Zit nogal werk aan om het paard weer goed te krijgen. Dat kost tijd en geld!!!!
Welke gek koopt er nu een paard....eh...gouden plak voor 15 milj. :+ Dan heb je echt geld te veel en ben je bang dat je land weer van die Nederlanders verliest!!! Bang dat Duitsland genoeg met brons moet nemen, de Engelse zijn ook in opkomst! :D :j

Straks kan hij alleen maar dekken, a 8000 per 3 rietjes. Verder een leuke boscrosspown/grasmaaier!

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:52

Nou denk niet dat veel mensen straks daar nog 8000 daar voor neerleggen als hij niet meer gaat presteren..

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:00

Thomas schreef:
Nou denk niet dat veel mensen straks daar nog 8000 daar voor neerleggen als hij niet meer gaat presteren..

Ze weten dat Toot het kan. Ik denk alleen dat ze niet willen door PS zijn gouden plak aankoop!

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:09

Ik beloof jullie, als ik de oudejaarsklapper van de staatsloterij win volgend jaar, staat toot weer lekker in zijn stalletje in harskamp de volgende dag :P

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:13

Als hij dan nog maar "heel" is...

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 07:07

Ik heb nog steeds weinig moeite met het feit dat Toot naar duitsland is gegaan, daar doe je gewoon weinig aan.
Wie het geld heeft koopt zo'n paard.
Maar de manier hoe duitsland het aangepakt heeft.
Zo gierig als ze waren kaapte ze dit paard weg en dachten ermee de show te stelen en bliezen dit ook vooral van de hoge toren.
Er kon niet genoeg publiciteit zijn.
PS heeft hier toch een denkfout gemaakt en zijn miljoenen die hij geinvesteerd heeft lijken zo weg te waaien.
En nu krijgen ze de deksel op de neus, juist omdat alles met de loep bekeken wordt.
Ik hoop alleen maar dat het voor Totilas goed komt.
Ik zou wel eens een reactie van Gal zelf willen horen hierover, al zal die zich niet gaan verlagen.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 07:14

Denk inderdaad niet dat Edward hierop gaat reageren tenminste niet zo direct zijn mening uiten zoals wij hier doen,dat doet Nicole wel voor hem.
Ben er wel van overtuigt dat hij het zich heel erg aantrekt hoe het nu Totilas vergaat.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 07:16

Paddenpad schreef:
Denk inderdaad niet dat Edward hierop gaat reageren tenminste niet zo direct zijn mening uiten zoals wij hier doen,dat doet Nicole wel voor hem.
Ben er wel van overtuigt dat hij het zich heel erg aantrekt hoe het nu Totilas vergaat.

Dat denk ik dus ook, dat is toch vreselijk en dat allemaal voor een bonk geld en een hoop tamtam.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 07:21

jesito schreef:
Paddenpad schreef:

Dat denk ik dus ook, dat is toch vreselijk en dat allemaal voor een bonk geld en een hoop tamtam.

Ja maar je doet er niks aan,geld is macht!

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:04

Sinds afgelopen zomer op het EK te hebben rondgelopen als vrijwilliger en ook meerdere mensen heb gesproken over Toot heb ik er altijd een nare smaak aan over gehouden... Een gehoorde opmerking was dan ook "Totilas is klaar, dit is over..." vreselijk vond ik het om te zien hoe dat paard liep... Nog vreselijker vind ik het om te bedenken dat deze meneer die dat tegen mij zei, waarschijnlijk ook nog gelijk krijgt. Ik vrees voor de OS, en eerlijk gezegd ook voor zijn verdere sportcarriere. Laten we hopen dat Edward zijn magie nog eens met dat paard mag laten zien, al is het maar 1 keer...

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:09

Als PS Slim is laat hij Toot naar harskamp verhuisen. Want ik denk niet dat hij zo nog heel veel aan Totilas gaat verdienen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:11

arans schreef:
Als PS Slim is laat hij Toot naar harskamp verhuisen. Want ik denk niet dat hij zo nog heel veel aan Totilas gaat verdienen.

Maar ookal verhuisd hij weer, dan nóg heeft die *&^^$^%* Linsenhoff de sportrechten van hem.. En ik vermoed dat ze die niet zonder slag of stoot weer afstaat.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:34

Ik mag toch aannemen dat ps wel genoeg centjes heeft om haar uit te kopen. Fingers crossed dat zijn ogen nog open gaan.

jos23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:22

als je alleen al de filmpjes op youtube bekijk met edward gal en moorlans totilas dan krijg je toch puur kippen vel op je lichaam als je ziet hoe dat gaat tussen mens en dier dat is gewoon super hoop dat ie ooit nog weer kan laten zien wat hun als duo kunnen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:29

easygoing schreef:
Ik mag toch aannemen dat ps wel genoeg centjes heeft om haar uit te kopen. Fingers crossed dat zijn ogen nog open gaan.

Volgens mij had hij toch een contract gesloten, waarin stond dat hij bepaalde wie op Totilas ging rijden. Maar het kan zijn dat ik het verkeerd heb las het ook alleen maar.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:53

ukje schreef:
easygoing schreef:

Volgens mij had hij toch een contract gesloten, waarin stond dat hij bepaalde wie op Totilas ging rijden. Maar het kan zijn dat ik het verkeerd heb las het ook alleen maar.

Kan me haast niet voor stellen dat stiefmama een hoop centjes op tafel legt voor de sportrechten en dat ps uiteindelijk nog bepaald wie erop rond tuft.