Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zijn om dat er voor uit te trekken,plus je weet niet wat er in de tussentijd nu aan het dier al kapot gereden is en wordt het blessure risico al een stuk hoger.Paddenpad schreef:Denk dat er weinig Nederlanders zijn die een paard van 10/15Miljoen gaan terug kopen,voor zulke bedragen moet je echt wel een beetjezijn om dat er voor uit te trekken,plus je weet niet wat er in de tussentijd nu aan het dier al kapot gereden is en wordt het blessure risico al een stuk hoger.
Dus zal Totilas eerst weer binnenste buitengekeerd moeten worden.
Zit nogal werk aan om het paard weer goed te krijgen. Dat kost tijd en geld!!!!
Dan heb je echt geld te veel en ben je bang dat je land weer van die Nederlanders verliest!!! Bang dat Duitsland genoeg met brons moet nemen, de Engelse zijn ook in opkomst!
Paddenpad schreef:Denk inderdaad niet dat Edward hierop gaat reageren tenminste niet zo direct zijn mening uiten zoals wij hier doen,dat doet Nicole wel voor hem.
Ben er wel van overtuigt dat hij het zich heel erg aantrekt hoe het nu Totilas vergaat.
jesito schreef:Paddenpad schreef:Denk inderdaad niet dat Edward hierop gaat reageren tenminste niet zo direct zijn mening uiten zoals wij hier doen,dat doet Nicole wel voor hem.
Ben er wel van overtuigt dat hij het zich heel erg aantrekt hoe het nu Totilas vergaat.
Dat denk ik dus ook, dat is toch vreselijk en dat allemaal voor een bonk geld en een hoop tamtam.

easygoing schreef:Ik mag toch aannemen dat ps wel genoeg centjes heeft om haar uit te kopen. Fingers crossed dat zijn ogen nog open gaan.

ukje schreef:easygoing schreef:Ik mag toch aannemen dat ps wel genoeg centjes heeft om haar uit te kopen. Fingers crossed dat zijn ogen nog open gaan.
Volgens mij had hij toch een contract gesloten, waarin stond dat hij bepaalde wie op Totilas ging rijden. Maar het kan zijn dat ik het verkeerd heb las het ook alleen maar.