russel schreef:Ik krijg steeds de raad om nog even te wachten met hooi, dat er nog genoeg komt en dat dat de prijs wel doet dalen. Als je zo leest zijn er al genoeg die hun voorraad hebben en er zijn er nog genoeg die nog over hebben...
De hooihype is wel plaatselijk lees ik zo. heb zo het idee dat Gelderland de top met hooiprijzen heeft....
Hier regio Zuid-Limburg

Ik heb zaterdag nog 60 pakjes van het land afgekregen (van de 500 die ze in totaal hooiden).Ik kreeg meteen te horen dat dit de laatste snee was die ze afdeden dit jaar. De andere snedes hebben ze allemaal ingewikkeld of ingekuild omdat het te vochtig was voor goede pakjes. Ik weet dus niet of het verstandig is om te wachten.
Ik kreeg ook al PB van iemand of ze het adres mochten hebben van "mijn" boer, want ze hadden nog nergens wat kunnen krijgen en hadden een paar honderd pakjes nodig .
Tja....ben ik dan erg egoistisch als ik het adres niet geef? Ik ben er gewoon voorzichtig mee, want voor ik het weet kan ik een andere boer zoeken voor mijn hooi, omdat hij niet meer genoeg heeft voor mij. Voel me er wel een beetje l*llig bij, maar ja.