Chaos schreef:Als hengst op een niet-hengstige merrie wilt springen vangt ie toch ook klappen???
Ik snap je probleem niet zo.
Ik quote mezelf maar even.

Het is geen buitensporig gedrag van de merrie!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daffodil schreef:Heeft niets met dommigheid te maken, ik blijf zeggen dat die man gestraft moet worden voor wat hij deed, jullie kunnen een hoop zeggen maar ik praat niet goed wat ie gedaan heeft. Ik vind alleen de actie van de merrie buitensporig.
Jessix, mijn paard is voor iedereen te zien en blijkbaar goed opgevoed.....
daffodil schreef:Jessix, wat een rare reactie, ik heb een prima opgevoed paard wat echt niet over zich heen laat lopen zoals je nu stelt. Ook dat is weer een menselijke emotie die een paard niet heeft.
judith370 schreef:Billy, ik kan 'aanranden' echt niet vergelijken met achter een paard langs lopen en brandmerken
daffodil schreef:Oh dus als je je merrie wilt laten insemineren en je merrie schopt die persoon helemaal naar het andere eind van de wereld is dat ook normaal? Beetje bijzondere redenatie. Jullie vermenselijken dat paard en gaan er van uit dat dat dier besef heeft van "aanranding", dat is dus echt volstrekte onzin!
Billy schreef:Funnyhorses, ik heb geen close encounter met een paard gehad, en ik heb geen pilletjes nodig.
Feit is, dat er vroeger honderden paarden gebrandmerkt zijn, die sloegen ook niet van zich af. Toen mijn paard gebrandmerkt werd, bleef hij gewoon staan, niks aan de hand.
En als iemand dicht achter een paard komt, en het paard kletst hem meteen vol raak, is het normaal gedrag? Kom nou, ik durf te wedden dat, als jouw paard zoiets deed als je vlak achter hem stond, dat je dat ook geen normaal gedrag vond. Dat knakworstje van die kerel is echt niet indrukwekkend genoeg om daar zo op te reageren...
maybe2 schreef:...heb een tijdje bij een tankstation gewerkt aan een weg waar ook een aantal bordelen zaten. Tankstation was min of meer de dichtsbijzijnde supermarkt, vooral op zondag, dames kwamen dus regelmatig voorbij. De meesten spraken niet of zeer gebrekkig Nederlands. Dit gegeven doet al vermoeden dat die dames lang niet allemaal daarvoor bedoeld zijn, oftewel zelf niet de bedoeling hadden hier in die sector terecht te komen.de merrie moet gehuldigt worden,gewoon afblijven,als hij dan wat wil moet hij maar naar een vrouwtje van lichte zeden gaan die zijn er voor.
Millanka schreef:Graag zou ik ook nog even willen reageren, naar mensen die zeggen dat dat paard er maar weinig van mee krijgt. Dat is natuurlijk onzin, want anders had het paard niet getrapt. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het paard maar naar worst gefabriceerd moet worden, omdat ze een trap heeft uitgedeeld. Hoe denk je dat die naar binnen is gegaan dan? Netjes de pony even vast gezet, een trappetje gepakt en er achter gaan staan terwijl die rustig de pony toesprak? Lijkt me dat ie er van achter gewoon bovenop is gesprongen, en ik kan me heel goed voorstellen dat die merrie daar niet van gediend was en misschien wel dacht dat ze een leeuw op de achterkant had waar ze heel snel vanaf moest komen.
HLPhoto schreef:ben even benieuwd of jullie allemaal vinden dat de veearts het ook verdientjust curious.
HLPhoto schreef:ben even benieuwd of jullie allemaal vinden dat de veearts het ook verdientmij lijkt een arm tot aan de elleboog in m'n achterste namelijk ook alles behalve fijn.
just curious.