Merrie ernstig mishandeld in de Belgische gemeente Ghoy

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:05

Wat afschuwelijk en die foto's ook, hoe kan iemand zoiets doen |(

ElineThera

Re: Merrie ernstig mishandeld in de Belgische gemeente Ghoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:24

;( wow, krijg even kippenvel. Dit raakt me zo erg, elke keer weer en die van mij staan dan ook lekker in de wei en oehh, ik ga dan altijd meteen erna kijken want dit is me te erg voor woorden!

Arm beest, zo te zien heeft de merrie ook erg geleden :(:) gelukkig is ze nu een een pijnvrije hemel want dat verdient deze dame. Sterkte aan de eigenaren, moet een traumatische ervaring zijn!

kippeke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:54

ik ben een meisje van 10 en ik heb samen met mijn moeder en broer 6 paarden op onze wei staan en maar 1 inloop stal daar staan er al 2 in maar ik ben als de dood nu het is maar een uurtje rijden en dan ben je er ik ben in huis ook als de dood ik heb ook zelf ook 9 kippen 1 haan en 3 kuikens ik ben echt als de dooooooood
ik vraag me wel 1 ding af :hoe heeft hij/zij die benen gebroken en die wonden in het hoofd dat is door het bot heen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:01

Misschien kan je met veel mensen een soort 'wacht' oprichten? Zou geweldig zijn als we deze zieke gasten konden pakken. Ben alleen bang dat ze dan niet lang leven als ze in handen vallen van de eigenaren van de verminkte paarden. Ik zou in ieder geval in alle staten zijn.

ZiekieLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:03

mijn god zeg wat bestaan er toch zieke wezens op deze wereld...
het is toch belachelijk dat je je dieren neit eens meer met een gerust hart op de wei kan zetten omdat ze kans lopen te worden toegetakeld door een of andere gek!!!!!
vreselijk dit, arm paard.....hoop dat dit allemaal snel voorbij is..ben er echt misselijk van bahbah...en ALS ze dan al ooit gepakt worden zijn ze er ook zo weer vanaf, hoop eerlijk gezegd dat ze eerst door OF een ontzettend pissige eigenaar flink worden aangepakt of door een paard eens een lesje leren, want echt deze wezens verdienen het om zelf eens flink te worden toegetakeld, jammer dan dat ik me tot hun niveau verlaag maar 9 van de 10 mensen zullen er hetzelfde over denken, ze zeggen weleens, nou dat wens je je ergste vijand niet toe...deze wezens verdienen niks anders als het ergste, ookal hebben ze misschien ooit wat ergs meegemaakt, ze zijn gewoon ziek in hun kop en als ze nog lang rondlopen gaat het dalijk van paarden en veulentjes naar kinderen en zo verder of al je als eigenaar in je uppie je paard snachts extra gaat controleren wordt je slachtoffer, je begint in je eentje niks tegen 2 of meer van die zieke geesten...

sterkte voor de eigenaren van de merrie...:( echt hartverscheurend....

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:04

Hoef de foto's niet te zien, kan me door het verhaal te lezen al te veel voorstellen. :\ Maar wat een monster loopt daar rond zeg, ik zou me als paarden eigenaar daar niet bepaald rustig zijn. :\

Sterkte voor de eigenaar en moge dit monster snel van straat geplukt worden.

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:04

Als ik dit zou zien.. Plak ik ze zo onder me auto! Geef vol gas!

Hier springen echt te tranen van in mijn ogen. Ben op slag misselijk. Deze mensen moeten echt een verschrikkelijke straf krijgen!

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:11

Wat verschrikkelijk. Sommige mensen zijn erger dan beesten. Wat bezielt zo'n dader? Zo iemand is echt zwaar gestoord. Hopelijk pakken ze de dader voor hij nog meer slachtoffers maakt.

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:17

Michele1 schreef:
Ik zou iedereen aanraden om de berichten over deze arme paarden te kopieren en door te mailen aan iedereen en alles in Uw adressebestand, doe dit al vanaf de eerste mishandeling en werkelijk iedereen zet zich in om het te verspreiden, facebook, twitter enz...
Komaan Bokkers een beetje werk, maar het is te erg voor woorden, denken wij maar aan de pijn van die paarden, de paarden die zo lief en trouw zijn en dan zo behandeld worden.
Als ik al die foto's zie dan zou ik al die paardjes en hun eigenaars in mijn armen willen sluiten, werkelijk die beul(en) moet gestopt worden.
Ik moet jullie dat niet zeggen, jullie beseffen maar al te goed wat ik bedoel.

Inderdaad deze mail heb ik naar iedereen in mijn bestand gezonden, dit bericht komt recht uit mijn hart.
Ik kan niet stilzwijgend toekijken op de barbaarse manier hoe de dieren en nu het laatste paard de pijn moeten ondergaan en in bepaalde afscheid moeten nemen van hun eigenaars.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:21

dit is echt te erg voor woorden en hoop dat ze deze persoon of personen gauw te pakken hebben. je krijgt er gewoon de rillingen van. wat een gruwel daden. wens de mensen die dit is overkomen veel sterkte toe.

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:29

Wat is dit een ongelovelijke & ziekelijke daad zeg! Vreselijk voor die arme merrie.
Hoop dat zij die dader te pakken krijgen. Of eigenlijk hoop ik dat ie gepakt wordt door iemand die dezelfde dingen met hem uithaalt.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:40

Ik ben wel ontzettend blij dat mijn paard snacht achter slot en grendel staat. Al woon ik niet in de buurt.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:41

Oh mijn god!

hoe kun je!?
Een onwetend dier.. zoiets toetakelen... zo onschuldig als ze zijn... worden ze met zinloos geweld het leven af genomen...
Ik zou niet weten wat ik zou doen als het mijn paard zou overkomen.. maar iig moeten deze vandalen echt de doodstraf krijgen!
laat ze maar voelen wat ze met anderen hebben gedaan!!

Stelletje schoften!!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:43

ongelofelijk... :n
foto's zeggen genoeg.. hoe kun je zoiets doen?

Ik denk dat de politie alle reden heeft om hier zo snel mogelijk de dader te vinden. Gezien de afstand is dit mogelijk iemand die kopieërgedrag vertoont, en bestaat de kans dat nog meer gekken dit gaan doen.
In geval van dezelfde dader (wat ook goed mogelijk is) lijkt hij steeds wreder te worden en is de kan groot dat de situatie niet meer te controleren valt. Stel dat jij extra rondes loopt langs je paarden en je komt hem tegen.. dan kun je maar beter hollen voor je het eerste menselijke slachtoffer bent. geschiedenis heeft geleerd dat dit sorrt mensen steeds verder doordraaien.

enorm pijnlijk om het dier te zien en aan je eigen beestjes te denken.. :n

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:52

Tim Van de Putte a publié dans Stop de paardenverminker!

Tim Van de Putte
30 mai 11:28
Godverdorie toch!! ook hier blijft de gedachtenmolen draaien in men hoofd. Zo trof ik men merrie vorige week aan in de weide,.... eerst dachten we aan een ongeval op de weide, maar omdat we nergens oorzaak kunnen vinden, en met wat er nu gebeurt gaan we toch twijfelen. http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 1010882261

17 mei 2011

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:57

Adri schreef:

Tim Van de Putte
Godverdorie toch!! ook hier blijft de gedachtenmolen draaien in men hoofd. Zo trof ik men merrie vorige week aan in de weide,.... eerst dachten we aan een ongeval op de weide, maar omdat we nergens oorzaak kunnen vinden, en met wat er nu gebeurt gaan we toch twijfelen. http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 1010882261

17 mei 2011

Nog een geval Adri? ik kan de link hier niet openen. |(

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:59

Jemig......
weer een dan?

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:11

Absurd, ongelofelijk, walgelijk, niet te bevatten... :n Wie doet zoiets?! Wie dit kan en durft te doen is geen mens maar een monster! :( Zo doelbewust dieren verminken en krenken... :n Wat mij betreft levenslang opsluiten!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:35

Adri schreef:

Tim Van de Putte

17 mei 2011

Bah, grote kans dat dit er ook weer 1 is. Lelijke wond, bah bah :S

Echt, wanneer stopt dit?

Nikki2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:36

Verschrikkelijk dit! Hoe kun je dit een onschuldig dier aan doen??? Onmenselijk..

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:37

Adri schreef:

Tim Van de Putte

17 mei 2011

Hoe is het nu met jullie merrie.
Dit lijkt me gezien hetgeen wat er allemaal gebeurd geen ongeluk ofzo.
Sterkte ermee, hoop dat alles goedkomt

FleurStyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:08

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:15

Ik ben al lid van de facebook groep, ik plaats nu elke nieuwe mishandeling op facebook. Super van iedereen om hier zo aan mee te werken +:)+

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:28

Maar ik heb al een paar keer gelezen dat hij misschien de paarden eerst verdooft maar misschien moeten de
Mensen die denken dat hij er iets mee temaken heeft bloed onderzoek laten
Doen want dan heb je misschien een spoor als het een bepaalt soort
Troep is en ze kunnen het achter halen dan zijn er misschien maar een aantal winkel
Of bedrijven die het verkoopt misschien kan dat helpen.

Ik heb er verder geen flauw idee van of dat mogelijk is maar misschien is het een idee

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:31

tiny_tiger schreef:
Maar ik heb al een paar keer gelezen dat hij misschien de paarden eerst verdooft maar misschien moeten de
Mensen die denken dat hij er iets mee temaken heeft bloed onderzoek laten
Doen want dan heb je misschien een spoor als het een bepaalt soort
Troep is en ze kunnen het achter halen dan zijn er misschien maar een aantal winkel
Of bedrijven die het verkoopt misschien kan dat helpen.

Ik heb er verder geen flauw idee van of dat mogelijk is maar misschien is het een idee

Ik zat ook al te denken aan DNA sporen van de dader(s) op de paarden. Ze moeten toch dat dier vastgehouden hebben ofzo.