Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quarterH schreef:weer een reden waarom we met de reining sport helemaal niet bij een FEI ed moeten willen horen. brengt alleen maar problemen met zich mee.
YankeeBoy schreef:Sappos schreef:Ik weet nu niet of ik meer kots van die vent op het paard of de "westernbokkers" die dit gedrag goed praten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, dat zat ik me ook al te bedenken
quarterH schreef:ik zie niks verkeerd in de filmpjes.
heeft iemand van jullie de moeite genomen naar zijn clinic opw estern experience te gaan kijken? en luisteren wat zijn theorie is?
ik vind het werkelijk waar schandelijk dat een stel penny's met een camera en montage-cursus dit soort ophef kunnen veroorzaken. ze maken de topsport kapot. eerst dressuur en nu is western aan de beurd?
en dan al die reacties hier van mensen die werkelijk geen idee hebben waar het over gaat en waar ze het over hebben maar wel de grootste schande spreken over een filmpje van 3 minuten....
ik wordt misselijk van deze onterechte stemmingsmakerij. craig heeft mijn steun!
Mindim schreef:quarterH schreef:ik zie niks verkeerd in de filmpjes.
heeft iemand van jullie de moeite genomen naar zijn clinic opw estern experience te gaan kijken? en luisteren wat zijn theorie is?
ik vind het werkelijk waar schandelijk dat een stel penny's met een camera en montage-cursus dit soort ophef kunnen veroorzaken. ze maken de topsport kapot. eerst dressuur en nu is western aan de beurd?
en dan al die reacties hier van mensen die werkelijk geen idee hebben waar het over gaat en waar ze het over hebben maar wel de grootste schande spreken over een filmpje van 3 minuten....
ik wordt misselijk van deze onterechte stemmingsmakerij. craig heeft mijn steun!
Ophef veroorzaken door een stel penny's? Er zitten hier vast mensen die er prima verstand van hebben, jij oordeelt dat dat niet zo is, zonder dat je dat weet. Ik zie genoeg op deze filmpjes en ik denk dat ik dan nog voor zijn doen vrij vriendelijke beelden zie. Ik durf me amper af te vragen hoe hij traint zonder publiek.
Wat zijn theorie is zal me mijn reet roesten eerlijk gezegd, zo ga je niet met je paarden om, zeker niet als je aan de top rijdt. Wat weet jij er allemaal van dan, behalve zijn theorie die je op de western experience hebt gehoord?
Ik lees dat je horse-less bent, nou ik hoop voor een eventueel paard dat je hem niet zo traint als hij dat doet. Wat jij doet is je kop in het zand steken, omdat het waarschijnlijk je eigen tak van sport betreft en je je ogen er maar voor sluit.
Mindim schreef:Ophef veroorzaken door een stel penny's? Er zitten hier vast mensen die er prima verstand van hebben, jij oordeelt dat dat niet zo is, zonder dat je dat weet. Ik zie genoeg op deze filmpjes en ik denk dat ik dan nog voor zijn doen vrij vriendelijke beelden zie. Ik durf me amper af te vragen hoe hij traint zonder publiek.
Wat zijn theorie is zal me mijn reet roesten eerlijk gezegd, zo ga je niet met je paarden om, zeker niet als je aan de top rijdt. Wat weet jij er allemaal van dan, behalve zijn theorie die je op de western experience hebt gehoord?
Ik lees dat je horse-less bent, nou ik hoop voor een eventueel paard dat je hem niet zo traint als hij dat doet. Wat jij doet is je kop in het zand steken, omdat het waarschijnlijk je eigen tak van sport betreft en je je ogen er maar voor sluit.
thillie schreef:Ik ben het helemaal met Melanthe0396 eens.
Jammer dat gelijk bijna iedereen maar denkt dat alle western ruiters zo rijden.
Ook ik ben het zeker niet eens met het eerste filmpje en ik ben ook een western ruiter.
Laten we vooral iedereen hun mening respecteren.
Joolien schreef:Nu weet ik pas waarom die westernpaarden altijd zo ongelukkig kijken...
Dit valt niet goed te praten. Topsport is dierenmishandeling, dat is nu dus ook wel goed te zien, en QuarterH pleaaaase leg mij uit via pb waarom dit goed zou zijn, daar ben ik dan erg nieuwsgierig naar...?
Mickskeh schreef:thillie schreef:Ik ben het helemaal met Melanthe0396 eens.
Ook ik ben het zeker niet eens met het eerste filmpje en ik ben ook een western ruiter.
Mijn bovenstaande post is een reactie hierop
Mickskeh schreef:thillie schreef:Ik ben het helemaal met Melanthe0396 eens.
Mijn bovenstaande post is een reactie hierop