2005 schreef:scheepie schreef:Goh wel een opsteker voor de geldzoekers onder ons: Matthias zoekt ook geld op foto 2 en 3. Pffff, op dat niveau gebeurdt het dus ook.
Met tien miljoen onder mijn kont zou ik ook wel eens naar beneden kijken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
easygoing schreef:Sjoert ik moet toegeven dat deze foto's er een heel stuk beter uit zien.
Toch vind ik hem qua de bespiering op de voorhand wel een heel stuk minder geworden.
Joscaa schreef:easygoing schreef:Sjoert ik moet toegeven dat deze foto's er een heel stuk beter uit zien.
Toch vind ik hem qua de bespiering op de voorhand wel een heel stuk minder geworden.
Ben ik het mee eens, maar hou er wel een beetje rekening mee dat hij dus paar weken "stil" heeft gestaan?Dan gaat het hard hoor, bij paarden. Die van mij staat nu 3,5 week stil en der achterhand zit bijna geen spier meer op.
Ach, het komt vast wel goed, geef ze een beetje de tijd aan elkaar te wennen,
ik wacht wel even af hoe ze lopen als ze in de ring lopen, haha.
Sjoert, die foto's geven iig al een veel beter beeld!
sporter schreef:Jannepauli schreef:Misschien, maar ook mijn getrainde beestjes vallen na 1 of 2 weken echt niet zo snel terug in de bespiering..
Hoe meer bespiering hoe sneller ze invallen. Ga er voor het gemak even van uit dat Totilas iets gespierder is dan jou beestjes.
Jannepauli schreef:Jannepauli schreef:Misschien, maar ook mijn getrainde beestjes vallen na 1 of 2 weken echt niet zo snel terug in de bespiering..
Hoe meer bespiering hoe sneller ze invallen. Ga er voor het gemak even van uit dat Totilas iets gespierder is dan jou beestjes.
Fleurtje100 schreef:Het is toch gewoon onderzocht dat paarden niet zo snel terugvallen in spiermassa, over het algemeen pas vanaf vier weken. In tegenstelling tot mensen die veel eerder spiermassa verliezen. Zal best per paard wat verschillen, afhankelijk van leeftijd, training etc. maar het zal niet de helft schelen.
Fleurtje100 schreef:Het is toch gewoon onderzocht dat paarden niet zo snel terugvallen in spiermassa, over het algemeen pas vanaf vier weken. In tegenstelling tot mensen die veel eerder spiermassa verliezen. Zal best per paard wat verschillen, afhankelijk van leeftijd, training etc. maar het zal niet de helft schelen.
sporter schreef:Fleurtje100 schreef:Het is toch gewoon onderzocht dat paarden niet zo snel terugvallen in spiermassa, over het algemeen pas vanaf vier weken. In tegenstelling tot mensen die veel eerder spiermassa verliezen. Zal best per paard wat verschillen, afhankelijk van leeftijd, training etc. maar het zal niet de helft schelen.
Aannames
easygoing schreef:sporter schreef:
Aannames
Dat is het zeker maar als feit stellen dat dit spier en gewichtsverlies volkomen normaal is zijn net zo goed aannames
listiglistje schreef:ik denk dat dit het beste advies is in dit topic, al dat gespeculeer en betweterij vanachter een toetstenbord
Fleurtje100 schreef:Nah, ik heb genoeg paarden gezien die vanuit training ineens op boxrust moesten. Geen een verloor veel spiermassa binnen die 4 weken. Het is niet voor niets uit onderzoek gebleken. Bovendien waren dat overwegend merries en ruinen en heeft Totilas ook nog testeron wat zorgt voor extra opbouw van spiermassa. Ik vind het een vrij forse terugval, maar goed de tijd zal het leren. Hopelijk gaan we 'm wel terug zie in de ring, en dan zien we vanzelf wel hoe het gaat.
sporter schreef:easygoing schreef:
Dat is het zeker maar als feit stellen dat dit spier en gewichtsverlies volkomen normaal is zijn net zo goed aannames
Het is normaal dat als je paard op het hoogste niveau loopt en in wedstrijd conditie is dat je dan vrij snel verschil ziet als je hem 2 weken stil zet. En dat hoef je helemaal niet met me eens te zijn. Maar dat is mijn ervaring. Verder lijkt het me niet meer dan logisch dat je altijd iets aan spier en gewichtsverlies hebt.
easygoing schreef:sporter schreef:
Het is normaal dat als je paard op het hoogste niveau loopt en in wedstrijd conditie is dat je dan vrij snel verschil ziet als je hem 2 weken stil zet. En dat hoef je helemaal niet met me eens te zijn. Maar dat is mijn ervaring. Verder lijkt het me niet meer dan logisch dat je altijd iets aan spier en gewichtsverlies hebt.
Iets wel inderdaad maar niet van deze proporties.