Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Tibet is net uit de operatiekamer gekomen. Hij was heel erg onrustig toen ze hem onder narcose brachten, en reageerde angstig op de chirurgen. Hij heeft veel bot verloren maar maar de wond is relatief goed gesloten. Er was genoeg vel over om de weefsels af te dekken. We wachten ongerust het ontwaken af. Pokupka, de merrie, heeft een opgezwollen dikke darm en loopt daarom risico voor koliek. Ze heeft een maagsonde met laxeermiddelen gekregen en men heeft haar geïntubeerd, om er voor te zorgen dat ze goed kan blijven ademen.
easygoing schreef:Godver wat een vreselijk laffe actie zeg. Hoe haal je het in je het in je hoofd om zoiets te doen?
Wraak? Afgunst? Of iets anders? Het maakt ook geen reet uit wat de reden was de daders zijn gewoon een stelletje vreselijke lafaards. Trieste zieke geestelijke gestoorden die ik het licht in de ogen nog niet gun.
Nietsnutten, misbaksels van de maatschappij, uitgescheten en uitgekotst.
En nu maar hopen dat de "juiste" mensen die ellendelingen te pakken krijgen en ze een flinke straf opleggen die ze dubbel en dwars verdienen.
Heel veel sterkte aan een ieder die betrokken is bij deze dieren en heel veel sterkte voor de dieren zelf.
essiepessie schreef:Ik zit hier werkelijk met het kippenvel op mijn armen na het zien van de foto's.
Wat een verschrikking.....
Heel veel sterkte voor de paarden en hun eigenaar