Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joenalie1 schreef:Je zou kunnen zeggen dat je bij 2 paarden of meer een paardehouder bent en dan papieren moet halen of zo, ik noem maar wat, en voordat er tot daadwerkelijke koop wordt overgegaan eerst de nieuwe plek voor het beestje in orde,.....richtlijnen geen verboden of geboden.
fojoe schreef:Joenalie1 schreef:Je zou kunnen zeggen dat je bij 2 paarden of meer een paardehouder bent en dan papieren moet halen of zo, ik noem maar wat, en voordat er tot daadwerkelijke koop wordt overgegaan eerst de nieuwe plek voor het beestje in orde,.....richtlijnen geen verboden of geboden.
waarom maar vanaf 2 paarden?
resultaat daarvan zou zijn dat er nog veel meer paarden helemaal alleen staan.
joyce B schreef:in theorie weten heel veel mensen wel hoe het moet, maar in de praktijk valt dat soms tegen. Snel ziek, zwak en misselijk, psychische problemen, veranderde financiele omstandigheden, te druk, te zwaar werk, te veel werk, vies werk, verliezen interesse in het paard...
Het allemaal zo strikt niet nemen/zien of gewoon eigenwijs zijn en het op hun eigen manier willen doen...
Een papiertje/diploma is geen garantie dat een dier ook daadwerkelijk goed verzorgt gaat worden, dan liever een soort van vergunning waarbij huisvesting en verzorging aan bepaalde minimale eisen moet voldoen en die ingetrokken kan worden...
fojoe schreef:Joenalie1 schreef:Je zou kunnen zeggen dat je bij 2 paarden of meer een paardehouder bent en dan papieren moet halen of zo, ik noem maar wat, en voordat er tot daadwerkelijke koop wordt overgegaan eerst de nieuwe plek voor het beestje in orde,.....richtlijnen geen verboden of geboden.
waarom maar vanaf 2 paarden?
resultaat daarvan zou zijn dat er nog veel meer paarden helemaal alleen staan.
.Citaat:waarom maar vanaf 2 paarden?
resultaat daarvan zou zijn dat er nog veel meer paarden helemaal alleen staan
Citaat:paard alleen mag niet meer =)
wij als paardenhouders hebben een brief gekregen met de nieuwe (waarschijnlijke) wetten..