Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffie1986 schreef:Net het filmpje bekeken. Het is natuurlijk normaal en soms duidelijk dat rath een toot nog wel wat comunicatiefoutjes hebben, maar vind het gehele plaatje er wel een stuk rustiger uitzien. Wat ZarcoTje al zei op de vorrige pagina, geen gezwier met die benen en hij lijkt wat rustiger en minder opgekropt. Ik hoop dat de 2 een mooie combinatie worden en een glansrijke toekomst mogen krijgen.
Als totilas nou heel veel merries gaat dekken kunnen wij straks de nakomelingen weer goedkoop kopen. Zag tenminste op internet dat de nakomelingen van gribaldi na verkoop toot met 1 tot 2 nullen gestegen zijn.
ZarcoTje schreef:Heb enkele reacties gelezen met 'dat Toot nu zo 'normaal' lijkt'
Wat ? Was 'ie onder Edward dan een eenhoorn ?
Eindelijk geen 'robotpaard' meer met overdreven benengezwier en al dat 'drukke' (ik vond 'm vaak nogal 'opgekropt')
Eindelijk een normaal paard ! Met gangen zoals ze horen te zijn en juist veel meer ontspanning vind ik !
Toot heeft veel talent, dat is waar maar ik vind zijn benenwerk echt overdreven & niet meer natuurlijk, onder Rath komt hij veel natuurlijker uit
En nu komt er eindelijk weer wat meer competitie in de dressuursport, ik keek de laatste tijd gewoon niet meer naar de wedstrijden op tv omdat je toch wist wie er ging winnen --'
Carmen schreef:Van dit stuk krijg ik trouwens echt het idee alsof het om een tiener gaat, eerst met zijn ouders om tafel enzo.
http://www.horsus.nl/nl/?p=nieuws&i=7411&t1=1
LuffB schreef:te starten waar Edward eindigde? Dus bij 3 gouden titels te halen op een event als Kentucky? Veel succes Alexander;)
Heel fijn voor de jongen dat hij het paard mag rijden natuurlijk, en van voor Toti dat hij nog op wedstrijd uitgebracht gaat worden. Het is een te mooi en te speciaal paard om alleen nog maar als dekhengst te gaan functioneren.
Laurie schreef:Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal geen leuke uitspraak naar Edward.