'Totilas onder Duitse ruiter tijdens EK 2011 in Rotterdam'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:57

Juut schreef:
Ik schrik er eigenlijk wel van wat een mega geld er verdiend kan worden met een toppaard...
- Totilas gaat dekgeld opbrengen
- de sportrechten van Toot staan te koop
- er hangt een huurprijs aan Toot rijden

Waarschijnlijk staan zn oude ijzers straks ook te koop voor een kleine 500,- per stuk :Y)

tja, wie zegt dat totilas zijn dekgeld wat gaat opbrengen.

misschien is hij als fokhengst helemaal niet zo gewild straks, als alle veulens gaan tegenvallen.

de nakomelingen moeten immers nog geboren worden, wat totilas kan, betekent niet gelijk per definitie dat de nakomelingen het ook doen. :)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:22

Ai, moet je je voorstellen dat niemand wil, kan, durft. Dan zit PS daar met zijn miljoenen paard. Dure grasmaaier hoor!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:25

rien10 schreef:
Ai, moet je je voorstellen dat niemand wil, kan, durft. Dan zit PS daar met zijn miljoenen paard. Dure grasmaaier hoor!

tja, maar PS is ook maar een mens, alleen met vele miljoenen op de bankrekening, gok ik.

die kan net zoals wij ook fouten maken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:26

Zeker waar Ketaki, maar toch, je moet er niet aan denken, zo'n dure vergissing.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:27

rien10 schreef:
Zeker waar Ketaki, maar toch, je moet er niet aan denken, zo'n dure vergissing.

tja je moet er misschien niet aan denken, maar goed.
hij doet het toch echt zelf hoor, niet jij of ik :P

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:28

ik denk dat de ruiters met grote sponsors in de rij staan, daar hoef je je echt geen zorgen om te maken lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:30

Volgens mij gaat het een kleine rel worden in R'dam als totilas weer op eigen bodem is.....

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:30

Als een Duitse ruiter Totilas gaat uitbrengen dan heeft ie 2 keuzes en dat is:

- LRD methode rijden.

- klassieke methode rijden.

Ik verwacht niet dat Totilas met een Duitse ruiter in top 3 komt...

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:32

Michael1104 schreef:
ik denk dat de ruiters met grote sponsors in de rij staan, daar hoef je je echt geen zorgen om te maken lijkt mij.

maar kunnen die ruiters dat wel onder die enorme druk aan.

denk niet dat iedereen dat kan.

isabell werth heeft iig al afgeslagen en misschien ook wel door de druk die erop komt.

edit: typfout

Michael1104

Re: 'Totilas onder Duitse ruiter tijdens EK 2011 in Rotterdam'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:44

hoezo enorme druk? ook al haal je 4% minder dan Edward dan win je nog... tuurlijk kijkt iedereen naar je als je de beste paard hebt, maar dat is bij Edward en daarvoor Anky ook niet anders geweest.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:47

Michael1104 schreef:
hoezo enorme druk? ook al haal je 4% minder dan Edward dan win je nog... tuurlijk kijkt iedereen naar je als je de beste paard hebt, maar dat is bij Edward en daarvoor Anky ook niet anders geweest.

ik denk dat het de druk is, als je minder presteert met totilas, dat ze zeggen, goh heb je het beste paard, scoor je zo laag.

en als het heel erg hoog is, ja dat komt omdat je het beste dressuupaard onder je kont hebt.

maar die uitspraken zijn al eerder gezegd op bokt, dus ga maar eens rustig doorlezen.

maar goed, het is net zoals de stadsbussen, als ze te laat zijn is het niet goed, en zijn ze te vroeg is het ook niet goed.

dus tja, er valt altijd wat te klagen hierover :P 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:47

Helmoni schreef:
Volgens mij gaat het een kleine rel worden in R'dam als totilas weer op eigen bodem is.....

Zou toch wel te triest voor woorden zijn als dat zo is....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:50

Th0mas schreef:
Als een Duitse ruiter Totilas gaat uitbrengen dan heeft ie 2 keuzes en dat is:

- LRD methode rijden.

- klassieke methode rijden.

Ik verwacht niet dat Totilas met een Duitse ruiter in top 3 komt...

Zijn meerdere Duitse ruiters en amazones die het systeem wel begrijpen en er ook naar rijden. Er is een facebookpagina van, hoe dat werkt allemaal weet ik niet precies. Las het een hele tijd terug eens op de site van Anky. Als je minder digibeet dan ik bent, zou je het vast kunnen vinden!

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:01

Picasso schreef:
Helmoni schreef:

Zou toch wel te triest voor woorden zijn als dat zo is....

nou kom op... nederlanders zijn over het algemeen geschokt over de plotse verkoop van dit toppaard, en als meneer PS dan op de eerste de beste wedstrijd op nederlandse bodem dit paard weer in de ring laat komen dan is dat in mijn ogen echt vragen om problemen!!! vast wel een andere grote wedstrijd waar hij dit paard in de ring kan brengen!! en om het nou persee op nederlandse bodem te doen?? nee dat vind ik laf!!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:03

Ik hoop vooral dat mensen zich niet tegen Totilas zullen gaan keren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:05

Plotse verkoop van het paard? Als ik alle berichten mag geloven, dan zat het er al een tijdje aan te komen, dus een verrassing kan het niet zijn geweest dat het gebeurd is uiteindelijk! En ja, ik vind het (nogmaals) erg onsportief als er op die manier gereageerd zou gaan worden...

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:07

easygoing schreef:

ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren tegenover totilas, denk eerder dat mensen naar bepaalde mensen dat doen, en wie of hoe en wat kunnen ze wel raden :Y)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:09

Ketaki schreef:
easygoing schreef:

ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren tegenover totilas, denk eerder dat mensen naar bepaalde mensen dat doen, en wie of hoe en wat kunnen ze wel raden :Y)

Mensen zijn nou eenmaal vreemde wezens. Zou het erg jammer vinden als mensen Totilas uit zijn concentratie gaan halen op het moment dat hij de ring in komt puur om de mensen om hem heen te sarren.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:15

Laf om met je investering mee te doen op een EK?? Het is pas laf als je niet komt. D eerste de beste die daar triest gaat zitten doen als dat paard in de ring komt met welke ruiter dan ook krijgt van mij de wind van voren!!!!

Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomsT!!!

luukieluuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 00:24

Helemaal met je eens Petulan!!!

SoraYa_X3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 01:32

Dit gaat veel aandacht trekken
Totilas onder een nieuwe ruiter, die ruiter zal veel druk hebben --> zal hij ook die topscores kunnen evenaren?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 01:33

Petulan schreef:
Laf om met je investering mee te doen op een EK?? Het is pas laf als je niet komt. D eerste de beste die daar triest gaat zitten doen als dat paard in de ring komt met welke ruiter dan ook krijgt van mij de wind van voren!!!!

Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomsT!!!

hier ben ik het ook mee eens.

hier kun je ook 2 meningen over hebben, de mijne is, dat het ZUUR is voor edward gal, ( en de rest van nederland)

maar ook positief weer nieuws:
de beste sportpaarden komen dan blijkbaar toch uit Nederland, want het buitenland komt dan graag naar nederland om de paarden te kopen en ze mee te nemen. :P *D 8-)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 07:24

Champie_Me schreef:
nou kom op... nederlanders zijn over het algemeen geschokt over de plotse verkoop van dit toppaard, en als meneer PS dan op de eerste de beste wedstrijd op nederlandse bodem dit paard weer in de ring laat komen dan is dat in mijn ogen echt vragen om problemen!!! vast wel een andere grote wedstrijd waar hij dit paard in de ring kan brengen!! en om het nou persee op nederlandse bodem te doen?? nee dat vind ik laf!!

Ja, en een meisje met een kort rokje vraagt erom verkracht te worden...?

Kom op, dit is toch niet logisch....!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 07:26

Ketaki schreef:
maar ook positief weer nieuws:
de beste sportpaarden komen dan blijkbaar toch uit Nederland, want het buitenland komt dan graag naar nederland om de paarden te kopen en ze mee te nemen. :P *D 8-)

Als je kijkt naar Totilas afstamming zal je zien dat hij meer Duits bloed in zich draagt dan Nederlands }>

Misschien komen de beste paarden uit Nederland....Nadat wij met het beste bloed uit het buitenland gefokt hebben :+ ;)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 07:41

Adil18 schreef:
Champie_Me schreef:

Ja, en een meisje met een kort rokje vraagt erom verkracht te worden...?

Kom op, dit is toch niet logisch....!

Een harde, maar zeer terchte vergelijking Adil!!