Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
adoratie schreef:Weet jij dan echt zo goed wat er gebeurd of wat we doen? ooit uberhaupt al in een kraakpanden geweest?
Kraken is voor mij best wel een ideale wereld..
Krakers organiseren wel vaker sociale activiteiten..
weggeefwinkels, bio-vega eetavonden, film/info avonden, vele kraakanden hebben ook ruimtes voor bijeenkomsten of bvb als repetitiehok voor bandjes..
wij doen iets voor de mensen.. wat doe jij dan? anderen bekritiseren omdat ze het niet al te breed hebben?
_Chanel_ schreef:blue_kim schreef:
Als je nooit wat fout doet, waarom ben je dan wel bij dit soort dingen aanwezig?
krakersrellen begon als een feestje maar ik ben daar weggegaan voordat het uit de hand liep. De strandrellen lijkt mij erg simpel want ik was gewoon 1 van de honderden mensen op sunset grooves en de ambulance rellen waren nog simpeler... Ik werkte in een kroeg waarvoor het gebeurde.
_Chanel_ schreef:Abeltje77 schreef:Krakers hielden zich toch niet aan de afspraken? Krakers gingen toch ineens buiten afspraken om een te koop staand appartement kraken?
Krakers hadden toch een 'harde kern' die met bivakmutsen en sjaals om de zaak aan het besodemieteren waren?
Als iedereen zo braaf was, waar komen die kapotte winkelruiten, opgebroken straten en omgegooide auto's dan vandaan...Adoratie?
dat heeft de politie helemaal zelf gedaan![]()
adoratie schreef:Weet jij dan echt zo goed wat er gebeurd of wat we doen? ooit uberhaupt al in een kraakpanden geweest?
Kraken is voor mij best wel een ideale wereld..
Krakers organiseren wel vaker sociale activiteiten..
weggeefwinkels, bio-vega eetavonden, film/info avonden, vele kraakanden hebben ook ruimtes voor bijeenkomsten of bvb als repetitiehok voor bandjes..
wij doen iets voor de mensen.. wat doe jij dan? anderen bekritiseren omdat ze het niet al te breed hebben?