'Vuile spelletjes' rond Belgische Peter Spahn en Anders 451

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mister_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:31

horseyfries schreef:
In het andere topic stond dit:

mister_m schreef:
das niet waar want peter mocht van de bond enkel keren een CDIO rijden en claudia dan maar een CDI dus. en ik kan verzekeren dat het prijzengeld in de CDIO VEEEEEL hoger ligt dan in de CDI. Dus kansen heeft hij zeker gekregen. Ik denk ook dat Peter zelf wel weet en beseft waarom hij niet meegaat en het gaat zeker iet over FRIES OF GEEN FRIES

Wel heel grappig nu.....

Ik vroeg in dat topic al om even te pb'en wat M dan denkt wat Peter denkt, maar kreeg geen antwoord.

Zijn de resultaten van Claudia die vergeleken worden met die van Peter wel dezelfde? (Dus ook CDIO's of slechts CDI's??)

Ik vind peter een goeie ruiter en chapeau wat hij doet met Friezen. Hij rijd ze super. Maar mijn grote probleem ivm het artikel is het slijk smijten en het niet geven van juiste informatie. De drie ruiters die één selectienorm hebben behaald zijn redelijk aan elkaar gewaagd. De commissie heeft een keuze gemaakt die op dat moment normaal was.
1°Claudia is slechts zondagmiddag op de hoogte gebracht dat ze meemocht met het team en dit omdat er paarden uit andere disciplines waren uitgevallen. deze beslissing is zelf eerst gebeurde door de overkoepelende bond en daarna heeft men de dressuurcommissie op de hoogte gebracht om te zeggen dat de reserve mocht afreizen. Dus een doorgestoken plan om Peter te boycotten is het zeker niet geweest.
2°Het achterhouden van punten. Zoals ik eerder schreef was deze topic nog maar enkele uren in de eter en alle uitslagen stonden hier reeds online dus volgens mij zal de bond (die deze punten officieel krijgt van FEI) deze ook wel gezien hebben.
3° De wereld rankinglijst. Enkele pagina's hiervoor heb iik uitgelegd hoe de wereldrankingslijst opgesteld wordt. Dus terug geen argument

Volgens mij had Peter of de personen achter dit artikel nooit verwacht dat dit zou overgenomen worden door bokt en dat dit zo'n discussie zou teweeg gebracht hebben.
Peter is en blijft een super ruiter die super presteert met friezen. Maar is mag zich geen complot theoriënin het hoofd beginnen steken en hij moet dit zeker niet in de pers uitvechten en mensen persoonlijk beginnen aanvallen.
Want wat brengt dit teweeg. De Belgische bond is corrupt, Claudia gaat via gesjoemel naar het WEG, enz En het lukt dus want aan een heleboel posten zie je duidelijk dat een grote groep gewoon peter zijn standpunt overneemt zonder naar de harde bewijzen te kijken of zelf te weten wie ze verwijten voor vanalles.

Hilda79

Re: 'Vuile spelletjes' rond Belgische Peter Spahn en Anders 451

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:43

Nogmaals zoals hier al door meerderen is gezegd.

Het is een INTERVIEW. Dat betekend dus dat er vragen zijn gesteld en dat hier later een verhaal voor de Leeuwarder Courant van is gemaakt. Of dit dus zuiver 1 op 1 is overgenomen is hoogstwaarschijnlijk niet het geval.

Dan nog is er gevraagd of er naar het totaal is gekeken. Scores in alle wedstrijden of slechts naar een paar bepaalde.

Als er door mensen van de bond speculaties zijn gegeven naar wie dan ook dat degene mee zou mogen en dat dan later gezegd wordt sorry maar er gaan maar 3 (of een ander getal) en als degene dan later via via of het internet verneemt dat er toch meer heen gaan en dat degene naar wie gespeculeerd is dat hij/zij mee mocht dit niet is dan vind ik het niet meer dan logisch dat degene zich gepasseerd voelt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:46

Hilda79 schreef:
Nogmaals zoals hier al door meerderen is gezegd.

Het is een INTERVIEW. Dat betekend dus dat er vragen zijn gesteld en dat hier later een verhaal voor de Leeuwarder Courant van is gemaakt. Of dit dus zuiver 1 op 1 is overgenomen is hoogstwaarschijnlijk niet het geval.

Dan nog is er gevraagd of er naar het totaal is gekeken. Scores in alle wedstrijden of slechts naar een paar bepaalde.

Als er door mensen van de bond speculaties zijn gegeven naar wie dan ook dat degene mee zou mogen en dat dan later gezegd wordt sorry maar er gaan maar 3 (of een ander getal) en als degene dan later via via of het internet verneemt dat er toch meer heen gaan en dat degene naar wie gespeculeerd is dat hij/zij mee mocht dit niet is dan vind ik het niet meer dan logisch dat degene zich gepasseerd voelt.

Als mijn moeder ballen had was't mijn vader...
Als als als..... Hoezo speculaties. ;) Waar zijn bewijzen?

macke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:49

Mister m. Tja een Claudia fan vandaar jou kritiek op Peter??? Lees dat jij haar groom bent op wedstrijden. Maar ik denk niet dat het gaat om Claudia of Peter het gaat om het gedoe erom heen. Het stiekeme het achterhouden van info over Peter en dan het toch mogen starten op het laatste moment?? Kan ook niet want de paarden moeten allemaal een bloedtest hebben gehad voor ze naar de USA mogen reizen. Dus trek je conclusie geen laatste moment dus... Als men eerlijk was geweest dan hadden Peter kunnen uitleggen waarom hij niet mee mocht, maar het is natuurlijk zuur dat je met een fries geen gelijke kansen krijgt in de dressuur. Of een andalusier oid. Er lopen heel veel kwpn holst hann enz die niet dat kunnen wat DEZE fries wel kan op GP

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:52

@ Macke, dat is een interessant gegeven. Moeten paarden die bloedtest alleen voor de USA af laten nemen of voor meer landen? En hoeveel tijd voor de vlucht moet dit gebeuren?

macke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:57

vooral voor de USA de cogginstest ed Dus vandaar geloof ik niet dat ze het zondag wist?? En gelijk wegvliegt naar de Usa zonder dat de test bekend was is onmogelijk. Amerika is een moeilijk land.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:00

Kan het zijn dat sommige ruiters dit standaard elk jaar doen of alvast hebben gedaan voor het geval dat? Of is dit iets wat volgens vaste procedures door bijvoorbeeld een bond moet worden geregeld?

christel1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:06

Hilda79 schreef:
Kan het zijn dat sommige ruiters dit standaard elk jaar doen of alvast hebben gedaan voor het geval dat? Of is dit iets wat volgens vaste procedures door bijvoorbeeld een bond moet worden geregeld?

Ik kan jullie zeggen dat alle testen voor Donnerfee (paard van claudia) al een maand op voorhand waren afgenomen want tenslotte was ze eerst geselecteerd als reserve! Bijgevolg was het geen enkel probleem om haar zondagavond te verwittigen dat ze alsnog mochten vertrekken naar WEG omdat Joris Van Springel had afgemeld door een blessure van zijn paard (spijtig genoeg!)

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:16

typisch belgisch dit. Ik had ook al gelezen in een boekje (ik geloof equitime) dat claudia zou mee gaan. Op zich vind ik een fries echt niets, maar als ie inderdaad betere scores haalt is het toch maar normaal dat ie mee gaat lijkt me. Mij maakt het ook niet zo veel uit, het is misschien cru om te zeggen, maar ze gaan toch geen wonder scores rijden..

mister_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:24

macke schreef:
Mister m. Tja een Claudia fan vandaar jou kritiek op Peter??? Lees dat jij haar groom bent op wedstrijden. Maar ik denk niet dat het gaat om Claudia of Peter het gaat om het gedoe erom heen. Het stiekeme het achterhouden van info over Peter en dan het toch mogen starten op het laatste moment?? Kan ook niet want de paarden moeten allemaal een bloedtest hebben gehad voor ze naar de USA mogen reizen. Dus trek je conclusie geen laatste moment dus... Als men eerlijk was geweest dan hadden Peter kunnen uitleggen waarom hij niet mee mocht, maar het is natuurlijk zuur dat je met een fries geen gelijke kansen krijgt in de dressuur. Of een andalusier oid. Er lopen heel veel kwpn holst hann enz die niet dat kunnen wat DEZE fries wel kan op GP

Ik heb geen kritiek op de persoon Peter of de manier van rijden maar wel op de manier van mensen met onjuiste argumenten beschuldigen.

In een eerdere post van mij hb ik de data van de selecties gezet. dus rond 16 augustus zijn de nominitie bekend gemaakt van de ruiters die kans maakten voor het WEG. Dit gebazeerd op de selectienormen (zie hieronder)

2. KBRSF Minimum Selectiecriteria
Enkel de resultaten van combinaties ruiter/paard worden in aanmerking genomen.
De selectieperiode gaat van 01/10/2009 – 15/08/2010
De combinatie dient tijdens de selectieperiode 2 x 67% behalen in de dressuurproef Grand
Prix tijdens CDIO ,CDI-W of CDI 3*of meer, waarbij er rekening zal gehouden worden met
het deelnemersveld en dit geëvalueerd zal worden door de dressuurcommissie. CDI-W
resultaten (indoor) kunnen slechts voor één van de twee gestelde criteria (67%) gelden.
Minstens 1 resultaat moet behaald zijn in 2010 tijdens een outdoor wedstrijd.
Indien 3 combinaties aan de KBRSF selectiecriteria voldoen en in aanmerking komen voor
een definitieve selectie kan een 4e combinatie, die niet volledig voldaan heeft aan de KBRSF
selectiecriteria, geselecteerd worden voor deelname aan de WEG.

Er zijn 4 Belgische ruiters die twee keer de norm hebben behaald maar één ervan is jammergenoeg in revalidatie na een operatie.
3 Ruiters behaalden één keer de selectie Peter, Claudia en Fanny. De laatste grote wedstrijd voor deze vier ruiter was Hickstead. Op deze Wedstrijd was Claudia de beste van de drie. (toen was er nog niks beslist)
Dus half augustus is beslist dus beslist wie "kon" naar Kentucky gaan. (Terloops had bokt een verkeer vertaling hier gezet want in het oorsprongkelijk artikel sprak men over "nominated" en op bokt was het al het team die bekend gemaakt werd. Wat dus niet zo was)
Claudia en de meeste internationale ruiters wisten toen zeer goed dat het een team van drie was en dat Claudia reserve was die enke ging invallen indien er een paard of ruiter zou geblesseerd geraken (zoals in de meeste landen) doordat ze reserve was heeft ze natuurlijk alle papieren, controles en regeling van eten voor het WEG moeten meedoen zoals de drie effectieven. (remember uitspraak van Adelin in Peking als reserve (die dan wel meegereisd was) mee olympische spelen zijn afgelopen als de laatsste nederlandse ruiter in de ring gaat)
Dus ja alles was geregeld in case of.
Dus vorige week zijn er paarden in andere disciplines uitgevallen waarvan er geen reserves beschikbaar zijn. Dus de bond heeft hierdoor beslist (niet de dressuurcommissie) om zondagavond deze vrije plaats ter beschikking te stellen van het dressuurteam waardoor ze toch nog een vierde ruiter mochten afleveren.
Dus deze afreis voor Claudia was ook een verrasing omdat ze wist dat alle andere drie de paarden en ruiters inorde waren maar er toch een vierde ruiter meemocht.
Peter wist over de nominatie en waarom deze naar Claudia is gegaan. Nadien is er nog het BK geweest waar er zeker gesproken is tegen elkaar maar het "probleem" weg is zeker nooit ter sprake gekomen want Peter gaf toen zelfs de indruk dat Claudia het verdiende. Als was ze toen nog reserve die niet afreisde.

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:33

met zulke interviews weet je ook zeker dat je er de volgende keer niet bij bent...

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:49

ik vind een beetje vermoeiend van dit topic dat met behulp van google ze precies weten te denken hoe het zit.

en dat er vooral gespeculeerd wordt over wat waar is en wat niet waar is.

Misschien voelt het voor Peter zo? en misschien is het nogal verdraait?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:32

Wat ik vooral vermoeiend vind is dat er mensen als Mister M telkens weer menen te moeten suggereren dat ze weten wat Peter zelf weet, beseft, verwacht enz.
Wanneer heb je voor het laatst met Peter hierover gesproken dat je zo stellig telkens voor hem durft te spreken ?

En als je toch zo goed op de hoogte bent van alles, kun je dan ook even uitleggen waarom Peter in het team voor Aken kwam toen Vicky uitviel als Claudia toen al eerste reserve was?

mister_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:44

horseyfries schreef:
En als je toch zo goed op de hoogte bent van alles, kun je dan ook even uitleggen waarom Peter in het team voor Aken kwam toen Vicky uitviel als Claudia toen al eerste reserve was?

lees eens goed de datums van de wedstrijden en kijk eens wanneer de beslissing is gevallen ivm nominaties

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:52

Urielle schreef:
Dan zal ie toch moeten leren om wat tactvoller te communiceren, dressuur is politiek!
als ik het goed zie kantelt dat paard op de foto trouwens?

Haha weet je wie onze bondscoach is :+

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 19:21

mister_m schreef:
horseyfries schreef:

lees eens goed de datums van de wedstrijden en kijk eens wanneer de beslissing is gevallen ivm nominaties

Wil je mijn vraag even beantwoorden?
Dat doe je namelijk niet. Het gaat niet over het team voor Kentucky, het gaat over deelname aan het landenteam in het afgelopen seizoen. Waarom is Claudia niet als vierde teamlid voor Aken opgeroepen als haar prestaties zo goed waren?

mister_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 19:28

horseyfries schreef:
Dat doe je namelijk niet. Het gaat niet over het team voor Kentucky, het gaat over deelname aan het landenteam in het afgelopen seizoen. Waarom is Claudia niet als vierde teamlid voor Aken opgeroepen als haar prestaties zo goed waren?

Waarom is Anky niet mee naar kentucky nietemin ze hogere scores heeft en hoger op de rankinglijst staat , waarom dit, waarom dat,enz

Dit zijn beslissingen van de commissie waar een ruiter zich moet bij neerleggen en indien een ruiter daar problemen mee heeft is het beter om eens goed na te denken

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 19:38

Peter heeft geen goede zet gedaan met deze intervieuw!
Hij komt over als een slechte verliezer!
De wedstrijden die zowel Claudia als Peter gereden heeft komt Claudia bijna op alle wedstrijden als de betere uit! Dus een logische zet dan van de Bond! Is het niet!
Belgie weet ook wel dat eg geen kans bestaat op een medaille maar ze mogen toch wel hun betere ruiters laten deelnemen aan zo evenement toch??
Op het BK was Peter ook niet aan wezig waar alle team leden wel aanwezig waren, mss heeft dit ook met de beslissing te maken . en eerlijk ik vind en fries mooi ,maar op dit niv heb ik er ook moeite mee en zoals er al iemand schreef ik vind de Combinatie wat te geforceerd lopen alles gaat zo snel!!!
maar dat is mijn mening dan e!!!

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 19:48

horseyfries schreef:

Met deze vraag moet je niet bij Mister M zijn maar bij de Belgische federatie! daar zullen zij u een antwoord kunnen geven :D

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 08:30

Mister M is degene die pretendeert niet alleen te weten hoe de hele selectiemethode in elkaar heeft gezeten, maar ook suggereert dat hij weet wat Peter denkt.
Dan lijkt het me dat hij ook antwoord kan geven op een doodnormale vraag als deze, maar in plaats daarvan krijg ik een tegenvraag over Anky, die als de beste man écht op de hoogte was heel simpel te beantwoorden is, Anky heeft namelijk zélf aangegeven niet in het team te willen tenzij ze echt nodig is als reserve.

[VN] Anky en Painted toch reservecombinatie Wereldruiterspelen

Blijft de vraag waarom Claudia Fassaert het afgelopen seizoen niet meer werd ingezet in het Belgische team op grote wedstrijden als zij als reserve nr. 1 beschouwd werd, en alleen in Rotterdam als teamlid fungeerde.
Lijkt mij logisch dat als je als ruiter gedurende het seizoen in het team mag rijden dat je dan verwacht dat jij degene bent die de vrijgekomen plek mag opvullen.

Willen de mensen die roepen dat op dezelfde wedstrijd Claudia ALTIJD hoger scoorde dan Peter, nog eens goed het lijstje bekijken? En daarbij graag ook het verschil tussen CDI en CDIO opzoeken, als je op dezelfde plaats rijdt in de Grand Prix, wil dat nog niet zeggen dat je in dezelfde groep rijdt. En iedereen die iets van dressuur weet weet dat een CDIO rubriek de sterkste rubriek is en dus ook strenger beoordeelt zal worden dan de CDI. En dan zie je dat alleen in Rotterdam ze allebei CDIO reden, en wie was toen de beste??? Wie leverde dus de beste prestatie van de twee voor het team???

PETER SPAHN:
Hickstead CDI3*
GPS - Grand Prix Special
30/07/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 12 63.670

Hickstead CDI3*
GP - Grand Prix
29/07/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 9 65.530

Aachen CDIO5*
GP - Grand Prix
15/07/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 38 62.888

Rotterdam CDIO5*
GP - Grand Prix
17/06/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 16 65.140

Lipica CDI3*
GPS - Grand Prix Special
29/05/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 5 64.042

Lipica CDI3*
GP - Grand Prix
28/05/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 9 64.936

Addington CDI3*
GP - Grand Prix
02/04/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 7 66.000

Addington CDI3*
GP FS - Grand Prix Freestyle to music
02/04/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 13 66.300

Braunschweig CDI4*
GP - Grand Prix
11/03/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 16 63.149

Braunschweig CDI4*
11/03/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 10 64.100

Göteborg CDI-W
GP - Grand Prix
25/02/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 12 66.510

Göteborg CDI-W
25/02/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 14 67.250

Vestfold CDI3*
GP - Grand Prix
22/02/2010 Marc Peter SPAHN (BE... 5 64.890

CLAUDIA FASSAERT:
Hickstead CDI3*
GPS - Grand Prix Special
30/07/2010 CLAUDIA FASSAERT (BE... 2 68.330

Hickstead CDI3*
GP - Grand Prix
29/07/2010 CLAUDIA FASSAERT (BE... 6 66.470

Aachen CDI4*
GPS - Grand Prix Special
16/07/2010 CLAUDIA FASSAERT (BE... 5 66.820

Aachen CDI4*
GP - Grand Prix
14/07/2010 CLAUDIA FASSAERT (BE... 15 63.340

Pompadour CDI3*
GPS - Grand Prix Special
04/07/2010 CLAUDIA FASSAERT (BE... 7 64.042

Pompadour CDI3*
GP - Grand Prix
02/07/2010 CLAUDIA FASSAERT (BE... 9 65.532

Rotterdam CDIO5*
GP - Grand Prix
17/06/2010 CLAUDIA FASSAERT (BE... 17 64.620

Saumur CDI3*
GP - Grand Prix
28/04/2010 CLAUDIA FASSAERT (BE... 12 65.149

Saumur CDI3*
GPS - Grand Prix Special
28/04/2010 CLAUDIA FASSAERT (BE... 5 64.792[/quote]

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 09:17

het is Peter die roept dat hij 'moeilijkere' proeven gereden heeft en dat het makkelijker is om de in special meer punten te halen....

dat er ergens soepeler gekeken wordt is ook niet waar, deelnemersveld is alleen anders.

mister_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 10:12

en als je de redenering van hem volgt heeft hij zijn norm behaald tijdens een Kür. En als iedereen eerlijk is weet men dat men meestal in de kür hoger scoort dan in de normale proeven.

Volgens mij is de redenering van de bond dat de ruiters die de norm hadden behaald de eerste kans kregen om met het team mee te gaan. Dit om te bevestigen of hun tweede norm te behalen. Claudia behaalde met Donnerfee deze norm slechts in de laatste grote internationale wedstrijd. Het paard waarmee ze eveneens deze norm had behaald (waarmee ze vorige jaar vice belgisch kampioen werd) eerder dit seizoen is door de eigenaar verkocht anders had ze waarschijnlijk meer in het team gezeten. Maar dit zou enkel zo geweest zijn als mijn redenering klopt ivm selecties voor het team.

Maar het is en blijft de dressuurcommissie die de samenstelling van de teams doet.

In België bestaat geen A of B kader al zijn er veel die beweren dat ze in één van deze kaders zitten. Dus het is de dressuurcommissie die de teams maakt volgens selectiecriteria die enkel zij kennen.

Dit is en blijft hier een eindeloze discussie.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 10:18

horseyfries schreef:
Willen de mensen die roepen dat op dezelfde wedstrijd Claudia ALTIJD hoger scoorde dan Peter, nog eens goed het lijstje bekijken? En daarbij graag ook het verschil tussen CDI en CDIO opzoeken, als je op dezelfde plaats rijdt in de Grand Prix, wil dat nog niet zeggen dat je in dezelfde groep rijdt.

Je hebt een punt.

Alleen, uiteindelijk hebben Peter en Claudia dit seizoen
drie keer rechtstreeks, in dezelfde proef, tegen elkaar gereden.
Met name in de GP van Rotterdam,
de GP van Hickstead, en de GPS van Hickstead.
In Rotterdam was Peter beter, in Hickstead was Claudia beter (2x).

Geen van beiden zijn topcombinaties,
en ik neem aan dat de kbrsf uiteindelijk gekozen heeft
voor de combinatie die recent de beste vorm heeft getoond.

Ik neem ook aan dat de communicatie richting ruiters waardeloos was,
dat de zgn. bondscoach van toeten noch blazen wist,
en dat het allemaal op een drafje, zonder enige uitleg beslist werd.

Dat Peter zich daar aan ergert, dat kan ik best begrijpen.
Alleen, de manier waarop is niet erg verstandig.

christel1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 15:14

BigBen schreef:
horseyfries schreef:
Willen de mensen die roepen dat op dezelfde wedstrijd Claudia ALTIJD hoger scoorde dan Peter, nog eens goed het lijstje bekijken? En daarbij graag ook het verschil tussen CDI en CDIO opzoeken, als je op dezelfde plaats rijdt in de Grand Prix, wil dat nog niet zeggen dat je in dezelfde groep rijdt.

Je hebt een punt.

Alleen, uiteindelijk hebben Peter en Claudia dit seizoen
drie keer rechtstreeks, in dezelfde proef, tegen elkaar gereden.
Met name in de GP van Rotterdam,
de GP van Hickstead, en de GPS van Hickstead.
In Rotterdam was Peter beter, in Hickstead was Claudia beter (2x).

Geen van beiden zijn topcombinaties,
en ik neem aan dat de kbrsf uiteindelijk gekozen heeft
voor de combinatie die recent de beste vorm heeft getoond.

Ik neem ook aan dat de communicatie richting ruiters waardeloos was,
dat de zgn. bondscoach van toeten noch blazen wist,
en dat het allemaal op een drafje, zonder enige uitleg beslist werd.

Dat Peter zich daar aan ergert, dat kan ik best begrijpen.
Alleen, de manier waarop is niet erg verstandig.

Inderdaad!!!!!

equilife

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:30

mister_m schreef:
equilife schreef:
Ik vraag me af, mocht Peter niet met een fries rijden of hier ook zo'n discussie zou ontstaan?

da vraag ik me ook af

zeg equilife mooi paardje op je profiel hihi het lijkt ne beetje op dit op de mijne hihi

Hehe! Hoe toevallig zeg! ;)