horseyfries schreef:In het andere topic stond dit:mister_m schreef:das niet waar want peter mocht van de bond enkel keren een CDIO rijden en claudia dan maar een CDI dus. en ik kan verzekeren dat het prijzengeld in de CDIO VEEEEEL hoger ligt dan in de CDI. Dus kansen heeft hij zeker gekregen. Ik denk ook dat Peter zelf wel weet en beseft waarom hij niet meegaat en het gaat zeker iet over FRIES OF GEEN FRIES
Wel heel grappig nu.....
Ik vroeg in dat topic al om even te pb'en wat M dan denkt wat Peter denkt, maar kreeg geen antwoord.
Zijn de resultaten van Claudia die vergeleken worden met die van Peter wel dezelfde? (Dus ook CDIO's of slechts CDI's??)
Ik vind peter een goeie ruiter en chapeau wat hij doet met Friezen. Hij rijd ze super. Maar mijn grote probleem ivm het artikel is het slijk smijten en het niet geven van juiste informatie. De drie ruiters die één selectienorm hebben behaald zijn redelijk aan elkaar gewaagd. De commissie heeft een keuze gemaakt die op dat moment normaal was.
1°Claudia is slechts zondagmiddag op de hoogte gebracht dat ze meemocht met het team en dit omdat er paarden uit andere disciplines waren uitgevallen. deze beslissing is zelf eerst gebeurde door de overkoepelende bond en daarna heeft men de dressuurcommissie op de hoogte gebracht om te zeggen dat de reserve mocht afreizen. Dus een doorgestoken plan om Peter te boycotten is het zeker niet geweest.
2°Het achterhouden van punten. Zoals ik eerder schreef was deze topic nog maar enkele uren in de eter en alle uitslagen stonden hier reeds online dus volgens mij zal de bond (die deze punten officieel krijgt van FEI) deze ook wel gezien hebben.
3° De wereld rankinglijst. Enkele pagina's hiervoor heb iik uitgelegd hoe de wereldrankingslijst opgesteld wordt. Dus terug geen argument
Volgens mij had Peter of de personen achter dit artikel nooit verwacht dat dit zou overgenomen worden door bokt en dat dit zo'n discussie zou teweeg gebracht hebben.
Peter is en blijft een super ruiter die super presteert met friezen. Maar is mag zich geen complot theoriënin het hoofd beginnen steken en hij moet dit zeker niet in de pers uitvechten en mensen persoonlijk beginnen aanvallen.
Want wat brengt dit teweeg. De Belgische bond is corrupt, Claudia gaat via gesjoemel naar het WEG, enz En het lukt dus want aan een heleboel posten zie je duidelijk dat een grote groep gewoon peter zijn standpunt overneemt zonder naar de harde bewijzen te kijken of zelf te weten wie ze verwijten voor vanalles.