sjonge, daar wordt je even stil van, zeker als je hem nog ziet op het filmpje voor vertrek, dan denk je, iemand die weinig wedstrijden rijd, eigenlijk voor de fun, daar moet ie zijn leven gaan slijten he. maar tegendeel is waar gatverdamme!
gootje12
Geplaatst: 21-07-10 21:06
O ,wat erg !!!!!!!!! Wat vreselijk voor Albert,dat paard betekende zoveel voor hem.
mairead
Geplaatst: 21-07-10 21:07
Ik hoorde het net van mijn broer, die het weer in het sportjournaal had gehoord. Ben meteen even op Bokt gaan kijken of het echt waar was en ja hoor...
Eeuwig zonde. Rust In Vrede, Oki Doki Ik kan me haast niet voorstellen hoe Albert Zoer zich nu moet voelen. Verkoop je je paard en dan gebeurt er dit; dan ga je jezelf toch afvragen of je hem beter niet had kunnen verkopen...
Karin92
Geplaatst: 21-07-10 21:09
Wat vreselijk zonde !
Ik vond Okidoki echt een super paard. Ik schrok er gewoon van toen ik het las.
Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen met het verlies van Oki.. !
minouesmee
Geplaatst: 21-07-10 21:10
Wat erg!
Hoeveel goede hengsten gaan er dit jaar nog dood? Wat zonde zeg van zo'n mooi beest.
_TB_
Geplaatst: 21-07-10 21:12
wat vreselijk, zo'n goed en bijzonder paard...zo zie je maar hoe raar het soms kan lopen.
Maysie
Geplaatst: 21-07-10 21:14
minouesmee schreef:
Wat erg!
Hoeveel goede hengsten gaan er dit jaar nog dood? Wat zonde zeg van zo'n mooi beest.
Oki was een ruin
Maar daarbuiten.. Wat verschrikkelijk . Wat en hart en een vermogen had die knol.. Schitterend om die in de ring te zien.. Wat een verlies is dit voor de springwereld.. . Sterkte voor de eigenaren, voormalig eigenaren en grooms..
jeetje ik schrik ervan. kon t eerst even niet geloven. wat een klap voor de nieuwe eigenaar en voor albert. sterkte voor hun beiden.
Blacky
Geplaatst: 21-07-10 21:21
ik was echt in shock toen ik het hoorde wat erg ooh wat vreselijk erg veel sterkte aan de nabestaande en natuurlijk aan Albert Zoer voor hem moet het ook niet makkelijk zijn
zo daar wordt je idd even stil van zeg! nog niet zo lang verkocht, en nu dit.. ongeloofelijk!
rust in vrede jongen!
Girassol
Geplaatst: 21-07-10 21:37
Ik zag het op het sportjournaal, ik was er echt even stil van.. Een groot verlies voor de springsport, veel sterkte voor iedereen die met hem heeft mogen werken en in het bijzonder Albert Zoer.