christel1857 schreef:Sorry hoor, maar het getuigd wel van onoplettendheid wanneer je 3 HELE KILOMETERS met een paard achter je wagen doorrijdt. Het is niet met opzet gebeurd, maar het is wel een zeer onwaarschijnlijk verhaal wanneer de persoon in kwestie daadwerkelijk alle voorzorgsmaatregelen had genomen bij het vervoeren van een leven wezen. Bovendien zit er achter de kont van een paard een ijzeren stang die moet voorkomen dat het paard naar achteren stapt en van de trailer valt. Dus die zal ofwel afwezig zijn geweest, of niet dicht zijn geweest. Plus het feit dat ze de deur van de trailer niet goed dicht heeft gedaan. Ze zal het heus niet expres hebben gedaan, maar zij is wel 100% verantwoordelijk voor de gruwelijke dood van dit paard. En ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik zo'n fout zou begaan. Ik zou vrijwillig opgesloten willen worden om te boeten voor mijn daden.
die stang hoeft daar niet achter te zitten, of ze de deur wel of niet goed heeft gesloten weet jij ook niet, kan ook een materiaal fout/schade/slijtage wat dan ook zijn.. en 3 HELE KILOMETERS.. zolang is dat niet, ze heeft niet uren door gecrossed met een letterlijk paardenrookvlees bungelend er achter aan.