Ik snap niet dat het boktbeheer het goedkeurd, of de hand boven het hoofd houd..... of weet ik veel wat in het voordeel van dit soort handelaren!.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tallie1979 schreef:Amanda, met alle respect.. Er zijn hier mensen die notabene gebeld zijn door Stegeman over deze persoon, dit zijn mensen die uit de eerste hand ervaringen hebben. Hoe kan dit in hemelsnaam speculeren genoemd worden? Het is een ervaring uit de eerste hand!
Daarnaast is het inderdaad zo dat juist door dit soort dingen maar angstvallig weg te moffelen, zoals nu word gedaan, je juist de mensen die dit niet betreft dupeert en speculeren in de hand werkt..
Ik begrijp dit gewoon niet? Wat maakt dit zo anders? Als ik een ervaring heb met een slechte/hele slechte handelaar en ik plemp mijn ervaring uit de eerste hand hier op bokt dan mag het wel, maar nu niet. Kan jij mij hier het verschil tussen uitleggen? Ik ben oprecht geintresseerd waarom voor deze aanpak word gekozen
Tallie1979 schreef:Amanda schreef:Ik zie een aantal reacties met betrekking tot acties van het boktteam. De reden dat speculeren niet is toegestaan is omdat er nu gebruikers zijn die onterecht beschuldigd worden. Er is door officiele bronnen nog geen naam vrijgegeven en zolang dit niet gebeurt kan er ook niets vermeld worden. Het boktteam kan hierdoor niet controleren of de beschuldiging juist is of niet. Daarom zijn een aantal namen van mensen verwijderd die verdacht werden.
Amanda, met alle respect.. Er zijn hier mensen die notabene gebeld zijn door Stegeman over deze persoon, dit zijn mensen die uit de eerste hand ervaringen hebben. Hoe kan dit in hemelsnaam speculeren genoemd worden? Het is een ervaring uit de eerste hand!
Daarnaast is het inderdaad zo dat juist door dit soort dingen maar angstvallig weg te moffelen, zoals nu word gedaan, je juist de mensen die dit niet betreft dupeert en speculeren in de hand werkt..
Ik begrijp dit gewoon niet? Wat maakt dit zo anders? Als ik een ervaring heb met een slechte/hele slechte handelaar en ik plemp mijn ervaring uit de eerste hand hier op bokt dan mag het wel, maar nu niet. Kan jij mij hier het verschil tussen uitleggen? Ik ben oprecht geintresseerd waarom voor deze aanpak word gekozen
Amanda schreef:Omdat wij niet benaderd zijn door de media kunnen we niet natrekken welke mensen gebeld zijn en welke mensen speculeren. Hierdoor kunnen we de ervaringen en namen ook niet toestaan en is voor de duidelijkheid deze lijn getrokken. In de uitzending zal de naam bekend gemaakt worden en wanneer dat officieel bekend is zal dit op bokt ook bekend worden.
amondi schreef:afijn, al is de roddel nog zo snel, Bokt achterhaalt hem wel.... zondag of eerder weten we het allemaal.
Abeltje77 schreef:amondi schreef:afijn, al is de roddel nog zo snel, Bokt achterhaalt hem wel.... zondag of eerder weten we het allemaal.
'of eerder'
ga er maar vanuit dat iedereen hier al weet over wie het gaat.
Alane schreef:omdat het dan nog steeds de vraag blijft welke handelaar besproken wordt in de uitzending van Stegeman
Grapsig is wel dat hetgeen eem bokker overkomen is nu besproken wordt als zielig en wat gemeen, maar eerder toen ze dit melde men haar naief vond en dom....
boemer41 schreef:Ik begrijp de reactie van de bokt-redactie.
We zijn nog geen zondag.
Even duidelijk stellen
Ik ben benaderd ja.
Ik kan u ook zeggen dat er momenteel 3 aangiftes gedaan werden met 2 rechtszaken lopende en een derde op komst.
Hoe we erin geluisd zijn kan hier niemand voorstellen.
Ik kan u vertellen dat de zaken los staan van elkaar alhoewel er rakingspunten zijn (uiteraard - modus operandi heeft succes dus...)
Nu wat er allemaal juist gebeurd is, hoe het exact in elkaar zit en hoe de keuringen zijn verlopen dat kan pas volgende week duidelijk worden.
Ik kan u verzekeren dat er een onafhankelijke dierenarts bij te pas gekomen is.
Ik kan u ook zeggen hoe het komt dat de paarden door de keuring gekomen zijn.
Ik kan u later ook zeggen welke rol haar dierenarts hierin gespeeld heeft.
Ik raad jullie aan,
ga een paard onaangekondigd keuren, neem 2 ervaren mensen mee, neem een chiplezer mee.
Betaal pas als de papieren gechekt zijn op echtheid etc
Intussen is er nog geen uitspraak...
noudy schreef:Zal vast bedoeld zijn om alleen maar te zeggen dat je zo een normaal paard kunt kopen, wat er dan allemaal nodig is om niet bedonderd te worden, dus eigenlijk een onmogelijke opgave....
Peperplant schreef:Als paardenbezitter ken ik de weg nu ook en verkopen ze mij geen praatjes meer. 5 jaar geleden ging ik er als manege ruiter en leek, blind in, zonder enig idee en dus klaar om belazerd te worden.
Dit type paardenkoper is dus wat zo`n oplichter zoekt en vind, nu nog steeds.
Geeft dat uberhaupt iemand het recht mens en dier op deze manier te pijnigen???
Geen gezond verstand gebruikt en misbruikt door emotie.
Eigen schuld dikke bult....
Citaat:RSB: Omdat die leek zich door die persoon een paard laat verkopen, omdat die leek zelf niet goed beslagen ten ijs verschijnt, omdat die leek zelf geen deskundigne meeneemt, niet op internet kijken etc...