Al zullen ze daar binnekort ook wel vanaf gehaald worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonnie schreef:Hoef de foto's niet te zien, zoals alles is omschreven zegt mij al genoeg.
Helaas is het zo dat dit op meerdere plekken gebeurd en ook in ons kikkerlandje.
Ook koeien, schapen varkens etc vallen ten prooi aan zulke lugubere praktijken.
Het zijn makkelijke prooien, blijkbaar vinden sommige mensen het geweldig en krijgen ze er een bepaalde kick van.
Onbegrijpelijk maar waar!
Ben benieuwd wat ze hier aan gaan doen en of de mensen daadwerkelijk ontslagen worden en het slachthuis gesloten.
Eigenlijk vind ik dat er op zulke praktijken ook een straf moet staan.
Of is er een regelgeving dat deze mensen strafrechtelijk vervolgd gaan worden?
In America zijn ze daar toch ook veel feller op en krijgen mensen bij mishandeling flinke boetes en/of straffen?
kim_bjorn schreef:Yamcha : sorry hoor, maar vakkundig en snel slachten is gewoon mogelijk hoor, ook zonder dieren te slaan, te schoppen etc etc.
kim_bjorn schreef:ergens heb je gelijk wat vraag en aanbod betreft, mensen zouden beter na moeten denken wat voor vlees ze kopen en hoe het geproduceerd wordt.
Maar dat houdt niet in dat je het gedrag kan vergoedelijken van slachters die misdadig omgaan met dieren.Met die mensen is gewoon wat mis, simpel.
Victory2000 schreef:Ik kijk niet.....ik heb zo`n vermoede dat ik de beelden nooit meer uit mijn hoofd krijg!
Ik ben het er niet mee eens dat zoveel dieren(niet alleen paarden)gruwelijk mishandelt worden door toedoen van ONS....dè mens....
Daar zou van mij,hard tegen opgtreden moeten worden.
Wie doet het anders voor hun?
Yamcha schreef:Ik vind het heel bijzonder, dat ze dan liever die dieren goedkoop slachten dan duur verkopen.
Is het verhaal niet iets uitgebreider?
Storm76 schreef:Ik durf niet eens te kijken....
Wat vreselijk dat dit gebeurd zeg, je zou toch van een ontwikkeld land als Canada verwachten dat dit soort praktijken niet voorkomen?