Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deebee schreef:Verschrikkelijk, vel over been en totaal geen spiermassa meer op de rug.
Ik heb de internationale petitie online:
http://www.thepetitionsite.com/3/stop-a ... ersplassen
Nu hopen dat mensen reageren...
Binky_Zephyr schreef:ik kreeg vandaag een filmpje binnen van stichting eigen paard ..
man o man zeg .. wat treurig .. is het nou zoveel moeite om wat bij te voeren ..
vind het ronduit schandalig .. en dan word er gezegt dat het is de natuur !!?? als het natuur zou zijn dan zouden er geen hebben om heen staan ....
Cyrina schreef:Deebee schreef:Bij een afgesproken plaats, datum en tijdstip: hoeveel mensen zouden er in aktie willen komen?
Ik in iedergeval. Ik kan waarschijnlijk ook wel de plaatselijk pers regelen. Maar dan moet je wel zeker weten dat er veel mensen komen.
Citaat:Deebee schreef:Bij een afgesproken plaats, datum en tijdstip: hoeveel mensen zouden er in aktie willen komen?
Ik in iedergeval. Ik kan waarschijnlijk ook wel de plaatselijk pers regelen. Maar dan moet je wel zeker weten dat er veel mensen komen.
melaniepk schreef:Dit IS geen natuur, natuur is wanneer je kunt gaan en staan waar je wilt om voedsel of bescherming te zoeken, wanneer er hekken om heen staan is het geen natuur en ben je verplicht om te zorgen voor de dieren wanneer die in nood zijn.