Dat filmpje heeft al eerder op bokt gestaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scandicnr1 schreef:Oakland1990 schreef:Vrees dat er heel veel mensen nu gewoon Totilas op eender welke merrie willen, en ook veel mensen die vergeten dat zijn draven is aangeleerd, het is zijn tweede natuur geworden dat wel, maar voorheen liep hij ook maar "normaal".
Ja hoor natuurlijk zijn draven is aangeleerdVindt het erg jammer dat er nu nog steeds mensen zijn die werkelijk denken dat ie "maar" gewoon was, hij is nooit gewoon geweest, er zat altijd al beweging in !!!
Scandicnr1 schreef:Oakland1990 schreef:Vrees dat er heel veel mensen nu gewoon Totilas op eender welke merrie willen, en ook veel mensen die vergeten dat zijn draven is aangeleerd, het is zijn tweede natuur geworden dat wel, maar voorheen liep hij ook maar "normaal".
Ja hoor natuurlijk zijn draven is aangeleerdVindt het erg jammer dat er nu nog steeds mensen zijn die werkelijk denken dat ie "maar" gewoon was, hij is nooit gewoon geweest, er zat altijd al beweging in !!!
nobility schreef:Huh? Je zegt dat Toto dr zelf mee kwam en ze verder zijn gaan trainen. Dan zeg je dat niet z'n eigen beweging is?
Oakland1990 schreef:nobility schreef:Huh? Je zegt dat Toto dr zelf mee kwam en ze verder zijn gaan trainen. Dan zeg je dat niet z'n eigen beweging is?
Ja, hij is er zelf mee komen aanzetten, maar hij liep bij wijze van spreken ook niet met dit beengebruik door de wei. Zijn beweging zoals ze nu is, is aangeleerd. Denk trouwens ook niet dat hij aan de hand zo draaft.
*Laat ons weer ontopic gaan, dit gaat topic gaat niet over zijn beweging.
Zidore schreef:volgens mij reageren die duitsers op elk filmpje van totilas of anky
gewoon om te rellen ofzo?? moet je maar eens op youtube kijken altijd weer die rollkur discussie![]()
![]()
Maar voordat we idd nog verder van het topic gaan afwijken..
Wordt hij echt dit jaar al beschikbaar gesteld? Ik heb het idee dat Edward nog wel veel van hem ging/gaat laten zien dit jaar. Of doen ze dat gewoon ff tussendoor? En hengstengedrag? Voor zover ik het begreep had ie dat nog helemaal niet.. komt dat ook niet als je in 'beperkte mate' dit gaat doen?
MarcelDufour schreef:Ja...en dat 'ie zadelmak is dat is hem ook aangeleerd! Zo werd 'ie ook niet geboren. Zo lust ik er nog wel een paar.
Listen carefully, I only say this once....wat er niet in zit komt er ook niet uit! Door de juiste training kan een paard dus al zijn talenten tentoonspreiden, maar je kan trainen wat je wilt, als 'ie niet zo draven kon als dat 'ie doet, dan hadden 10 Edward's en 12 Anky's samen het hem nog niet kunnen leren!
Scandicnr1 schreef:MarcelDufour schreef:Ja...en dat 'ie zadelmak is dat is hem ook aangeleerd! Zo werd 'ie ook niet geboren. Zo lust ik er nog wel een paar.
Listen carefully, I only say this once....wat er niet in zit komt er ook niet uit! Door de juiste training kan een paard dus al zijn talenten tentoonspreiden, maar je kan trainen wat je wilt, als 'ie niet zo draven kon als dat 'ie doet, dan hadden 10 Edward's en 12 Anky's samen het hem nog niet kunnen leren!
Zo hier sluit ik mij bij aanzucht....
Denk dat Jiska van den Akker ook niet heel blij wordt dat je nu zegt dat ze het paard wat ze reed niet een hele bijzondere beweger vond......
Keesje schreef:Maar je kan natuurlijk niet allerlei merries af gaan keuren als hengstenhouder! Dan zouden ze nogal veel geld mislopen en dat is dan weer hun boterham! Het is gewoon hun werk en daarmee willen ze gewoon geld verdienen..