Ik ben echt gewoon de héle dag ermee bezig. En ik heb niet het idee dat ik er ook maar íéts mee op schiet. *schopt nog een keer tegen bokt*
Mii's zijn inderdaad echt té moeilijk en lijken teveel op elkaar. Southparkers hadden zoveel leuker geweest...
Myukii schreef:Ik ben echt gewoon de héle dag ermee bezig. En ik heb niet het idee dat ik er ook maar íéts mee op schiet. *schopt nog een keer tegen bokt*
Bellatrix schreef:Chantal___ schreef:Ik heb er nog steeds 3 Die je zeker weet?Ik denk het wel ja, maar er staan er ook nog niet meer op.... Ik vind het zo moeeeeilijk! Wil degene met een paars hoofd & met grijs haar zich even bij mij melden
iefke schreef:Myukii schreef:Ik ben echt gewoon de héle dag ermee bezig. En ik heb niet het idee dat ik er ook maar íéts mee op schiet. *schopt nog een keer tegen bokt* Je vindt het echt leuk hè?
Wij wensen alle bokkers een spetterend 2010!En wij danken iedereen die ons het afgelopen jaar heeft geholpen onze doelen na te streven!
LittleLisa schreef:Als jullie nou een kerstboom hadden gemaakt met jullie foto's had het een stuk makkelijker geweest En ja ief...zo moeilijk is het wel.
iefke schreef:Misschien komen jullie er samen wel uit? Zo moeilijk is het toch niet?Als je weet wie wie is niet nee
Dyonne schreef:Ik pas ook in het lijstje van Cyntje. Klopt jij hebt een bril En dan moet ik kiezen tussen een aantal nummers
LittleLisa schreef:Kunnen we niet stiekem in een bosje bij alle moddie's hun huizen gaan liggen? Beetje in de kou liggen voor een puzzel, nee dank je
Cyntje schreef:LittleLisa schreef:Kunnen we niet stiekem in een bosje bij alle moddie's hun huizen gaan liggen? Beetje in de kou liggen voor een puzzel, nee dank je Met heel veel dekens en warme chocomelk?