Gekkeellen schreef:miss_white54 schreef:Zon man wil je tog een beuk verkopen als je dr bij staat:O
ik zou helemaal gek geworden zijn als k r bij was.. wat een mafkees!!
Mensen als jij die zomaar roepen -zonder dat je weet wat er aan de hand is- zou ik ook wel een beuk willen geven!
Sjonge jonge wat zijn hier toch verschrikkelijke boomknuffelaars zeg!![]()
Doe eens effe normaal joh, als je dat filmpje bekijkt dan zie je dat die man zijn best doet om zijn paard te helpen.
Misschien is het juist hartstikke verkeerd om dat paard meteen helemaal nat te spuiten, misschien heeft ie wel een hartaanval, koliekaanval?
Ik denk dat iedereen die hier heel hard gaat staan roepen zelf niet zou weten wat ze moeten doen in zo'n panieksituatie..dus schreeuw wat minder hard en verdiep je eens wat meer in wat er nog meer aan de hand kan zijn
Dan moet jij ook even goed lezen want er is eerder een vertaling gedaan van het filmpje waaruit blijkt dat die man het beest omhoog wou hebben en voor de kar wou neerzetten.
Ik vind de paarden er trouwens helemaal niet zo goed uitzien. Die ander ziet er nou ook niet uit alsof die nog veel energie in zich heeft, en qua gewicht vind ik het erg veel voor een paard. Wie weet hoe vaak ze die kar al op die dag hebben moeten trekken?
En dat glimmen komt van al dat zweet, dus zo supergezond is dat ook weer niet mensen....

Jeetje jij hoort geen paard te hebben gewoon
dat was zo zielug