xxappiexx schreef:Echt super gehandeld TS! Ik zou het je niet nagedaan hebben!
En voor de verandering weer echt zielig gewoon, dat half bokt zo belachelijk kan reageren.
Als ik het goed begrijp gaat alle ophef de laatste 13 pagina's over dit stukje:
"De veroorzaker verklaart ingehaald te hebben op links en ging naar rechts en heeft de trailer volledig over het hoofd gezien. Het vermoeden bestaat dus dat hij met 120 kilometer per uur op mij is ingereden, want je haalt niet in met 80 kilometer per uur. het was nog licht, dus ik denk eerder dat deze zakenman met dikke leasebak een offerte doornam of zat te bellen. Hij rijdt in ieder geval zo weer een nieuwe leasebak en ik mag vechten voor mijn centjes om nog wat te kunnen kopen."
En wat is hier in hemelsnaam achterbaks, gruwelijk, walgelijk of egoistisch aan?!
Ze zegt wat ze denkt, en zo gek is die gedachte nog niet eens als je een trailer over het hoofd ziet. Verder zegt ze dat die man zo weer een nieuwe leasebak heeft, daarmee zal ze alleen bedoelen dat de man geen problemen zal hebben om een nieuwe auto te krijgen en zij waarschijnlijk een heleboel geld zal moeten bijleggen om hetzelfde terug te kunnen kopen.
Dus blaas de boel aub niet zo op zeg! Het is eerder belachelijk, walgelijk en egoistisch hoe sommigen hier tegen de TS tekeer gaan!
blaas zelf niet zo wil je... jij ziet het op jou manier, prima, ik vind het anders.. mag ik?
Laatst bijgewerkt door baroen op 24-06-09 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt