Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonprayer schreef:ik heb mijn E achter B rijexamen op 10 juli![]()
gelukkig heb ik al vervoer geregeld dan, want dat is wel kortdag. ^-^ mag je eigenlijk als je geslaagd bent meteen al ermee rijden, een stempeltje halen op het gemeente huis voldoende?
Evelienepien schreef:Volgens mij krijg je een heel nieuw rijbewijs en dat duurt 1 week! Maar je papier is dan waarschijnlijk wel geldig en daar staat E dan ook op. Tenminste heb onlangs alles motten vernieuwen dankzij pup; en kreeg mooie verklaringen mee.
Over het aantal deelnemers:
- idd vakantie periode
- late bekendmaking
- er zullen velen "echte"dressuurruiters niet de behoeften hebben omdat ze het niet kennen of durven want het mag toch niet dus waarom doen als er geen voordeel uit te behalen valt?
- de echte bitloze zullen misschien niet de behoeften hebben want die zijn jarenlang verbannen en dan zouden ze nu ineens wel mee doen (misschien zonder wedstrijderrvaring + alle zenuwen van dien)
Ik zeg niet dat het zo is maar ik vind het een logische denkwijze van mezelf
moonprayer schreef:ik heb mijn E achter B rijexamen op 10 juli![]()
gelukkig heb ik al vervoer geregeld dan, want dat is wel kortdag. ^-^ mag je eigenlijk als je geslaagd bent meteen al ermee rijden, een stempeltje halen op het gemeente huis voldoende?
Esperanza schreef:Zouden ze sluiten dan bij 20? Ik mag er toch vanuit gaan dat er ruim meer dan 20 enthousiastelingen het er voor over hebben om dit van de grond te krijgen. Toch? Als je een signaal wil afgeven moet je hier er bij zijn.
Huertecilla schreef:Esperanza schreef:Zouden ze sluiten dan bij 20? Ik mag er toch vanuit gaan dat er ruim meer dan 20 enthousiastelingen het er voor over hebben om dit van de grond te krijgen. Toch? Als je een signaal wil afgeven moet je hier er bij zijn.
Zó lang, zó zeveren op zó veel topics op zó veel fora door zó veel ruiters en dan geen stortvloed aan inschrijvers??
Bij minder dan 50 serieuze deelnemers mag je op je hoofd krabben of er eigenlijk wel bestaansrecht is!
Ik lees en lijst met argumenten waarom de KNHS het weer niet goed genoeg doet. Een lijst met smoezen om niet in te schrijven. Verdorie zeg, het is centraal, met HEEL laagdrempelige inschrijfvoorwaardes en gewoon een GEWÉLDIGE actie van de KNHS. De bitloosridders hoeven alleen maar te komen doen waar ze van de toren blazen recht op te hebben.
Wie heeft er nu eigenlijk belang bij deze geboden mogelijkheid????
hc
Evelienepien schreef:Over het aantal deelnemers:
- idd vakantie periode
- late bekendmaking
- er zullen velen "echte"dressuurruiters niet de behoeften hebben omdat ze het niet kennen of durven want het mag toch niet dus waarom doen als er geen voordeel uit te behalen valt?
- de echte bitloze zullen misschien niet de behoeften hebben want die zijn jarenlang verbannen en dan zouden ze nu ineens wel mee doen (misschien zonder wedstrijderrvaring + alle zenuwen van dien)
Ik zeg niet dat het zo is maar ik vind het een logische denkwijze van mezelf
KiWiKo schreef:zoals ik al eerder zei, de KNHS doet die deur maar een keer van het slot af.........
Ze willen kijken of het past, en dat is al een hele grote stap voor de machtige arrogante KNHS........
Huertecilla schreef:Verdorie zeg, het is centraal, met HEEL laagdrempelige inschrijfvoorwaardes en gewoon een GEWÉLDIGE actie van de KNHS. De bitloosridders hoeven alleen maar te komen doen waar ze van de toren blazen recht op te hebben.
hc
Arabesk schreef:HC ik zou zeggen knoop je trailer achter je auto, laad een van je pony's in en kom hierheen
Huertecilla schreef:Zó lang, zó zeveren op zó veel topics op zó veel fora door zó veel ruiters en dan geen stortvloed aan inschrijvers??
Bij minder dan 50 serieuze deelnemers mag je op je hoofd krabben of er eigenlijk wel bestaansrecht is!
Ik lees en lijst met argumenten waarom de KNHS het weer niet goed genoeg doet. Een lijst met smoezen om niet in te schrijven. Verdorie zeg, het is centraal, met HEEL laagdrempelige inschrijfvoorwaardes en gewoon een GEWÉLDIGE actie van de KNHS. De bitloosridders hoeven alleen maar te komen doen waar ze van de toren blazen recht op te hebben.
Huertecilla schreef:'Dressuur' is JUIST dat wat je op een rit in het eggie doet.
JUIST een paard wat altijd overal veilig en betrouwbaar rijdt kan in een omheinde luxe zandbak een paar figuurtjes lopen.
Huertecilla schreef:Daar níet zijn is ook een signaal.
Bedenk dat 'ja, maar....' neerkomt op 'nee, want' voor de komende 10 jaar.
Huertecilla schreef:De bitloosdressuur-nastrevers kríjgen nu de kans waar ze zo hard om roepen.
Júllie krijgen nu de kans, jíj Arabesk, krijgt nu de kans iets de laten zien over waar jullie/jouw mond en pen over rept.
Sjolvir schreef:@Esperanza, dat denk ik dus ook 20 man? Wat is dat nou? Alle andere wedstrijden zitten altijd zo vol.
KiWiKo schreef:heb paarden in de B gestart die al met al 6 uur onder het zadel geweest waren, zo een maand daarvoor van het land geplukt. Een B proef moet echt elk paard kunnen lopen zodra er een stuur een gashandel en een rem op gemonteerd is.