Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Nou gezien... Als je zo'n paard koopt dan weet je dat er iets mee is, vind het op z'n minst gezegd BELACHELIJK dat ze nu de operatie willen gaan betalen uit iemand anders z'n zakken.... Al helemaal omdat ie gewoon nog zo kan grazen en er niet de grootste problemen mee heeft.....
BounceBabe schreef:Nou, is dat paard nou levensmoe mensen?
NEE!
pharagirlke schreef:PlukenKrul schreef:Vind het toch wel erg typisch dat altijd als ik "akkefietjes" lees hier op bokt, jij er in 8 van de 10 keer bij betrokken bent. Gelukkig heb je nog wel enige zelfkennis, getuige je onderschrift.
Gelukkig ben jij wel zo verstandig dat je enige argument een persoonlijke aanval gebaseerd op een onderschrift is. Vraag me af over wie het dan het meest zegt
Ik zit vaak op bokt en ga idd niet met de stroom mee, misschien is mijn onafhankeiljke karakter wel de oorzaak dat ik alle vijf goed half bokt op mijn kop heb?Enkel en alleen omdat mijn visie op leven net wat anders is dan gemiddeld.... Maar dat zal vast weer afgebroken worden. Je kan me iig niet verwijten dat ik geen moeite doe.
Citaat:Ja, ik ben een gefrustreerd kreng. Leer er mee leven of negeer me
D_MR schreef:Anthea schreef:Nou gezien... Als je zo'n paard koopt dan weet je dat er iets mee is, vind het op z'n minst gezegd BELACHELIJK dat ze nu de operatie willen gaan betalen uit iemand anders z'n zakken.... Al helemaal omdat ie gewoon nog zo kan grazen en er niet de grootste problemen mee heeft.....
vind het juist belachelijk meer dat je zo reageerd..
je bent niet verplicht om iets te geven.
Ze vragen of je eventueel iets wilt geven om te helpen.
het is niet dat het moet!
Het paardje zou er nog wat beter van kunnen leven...
En dat is wat ze graag zouden willen
dus houd je mening voor je reageer dan niet..
als je t belachelijk vind.
Heb er respect voor!
Dat ze haar overgekocht hebben! En dat ze ervoor willen zorgen.
En denk persoonlijk als jij zoiets speciaals had en medicatie of operatie nodig had voor je speciale paard dat je dan misschien ook zoiets zou doen..
Dus vind je commetaar nergens op slaan..!!
heaven schreef:elan geld is wel erg belangrijk voor je he?
Anthea schreef:Nou gezien... Als je zo'n paard koopt dan weet je dat er iets mee is, vind het op z'n minst gezegd BELACHELIJK dat ze nu de operatie willen gaan betalen uit iemand anders z'n zakken.... Al helemaal omdat ie gewoon nog zo kan grazen en er niet de grootste problemen mee heeft.....
Lotte1990 schreef:Ben benieuwd wat al de negatieve mensen hadden gedaan in de schoenen van ambiiee.
anneliesdj schreef:Pipo schreef:Paarden/dierenliefde is dat je soms afscheid van een dier kan nemen omdat deze weinig kans op een goede toekomst heeft.
Ik vind het een vrolijk ding met een apart blesje, maar ik ga wel met Moonfish en Pharalik mee. En ik heb hier echt heel veel moeite mee.
Als het diertje bij mij was geboren, was het gelijk ingeslapen en had ik het zeker niet verkocht aan een meisje.
Dat is dan ook weer zo'n uiterste, waarom zou het gelijk ingeslapen moeten worden?
Het kan tot op heden goed leven met haar beperking, ze heeft geen abnormale zorg nodig en heeft er zelf geen weet van(=weet niet beter), waarom moet ze dan meteen ingeslapen worden?
Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor en geef je gelijk in veel situatie's maar waarom zou een dier wat er anders uitziet dan normaal niet een kans mogen krijgen?
D_MR schreef:Anthea schreef:Nou gezien... Als je zo'n paard koopt dan weet je dat er iets mee is, vind het op z'n minst gezegd BELACHELIJK dat ze nu de operatie willen gaan betalen uit iemand anders z'n zakken.... Al helemaal omdat ie gewoon nog zo kan grazen en er niet de grootste problemen mee heeft.....
vind het juist belachelijk meer dat je zo reageerd..
je bent niet verplicht om iets te geven.
Ze vragen of je eventueel iets wilt geven om te helpen.
het is niet dat het moet!
Het paardje zou er nog wat beter van kunnen leven...
En dat is wat ze graag zouden willen
dus houd je mening voor je reageer dan niet..
als je t belachelijk vind.
Heb er respect voor!
Dat ze haar overgekocht hebben! En dat ze ervoor willen zorgen.
En denk persoonlijk als jij zoiets speciaals had en medicatie of operatie nodig had voor je speciale paard dat je dan misschien ook zoiets zou doen..
Dus vind je commetaar nergens op slaan..!!
elmiran schreef:Anthea schreef:Nou gezien... Als je zo'n paard koopt dan weet je dat er iets mee is, vind het op z'n minst gezegd BELACHELIJK dat ze nu de operatie willen gaan betalen uit iemand anders z'n zakken.... Al helemaal omdat ie gewoon nog zo kan grazen en er niet de grootste problemen mee heeft.....
Dat is precies wat ik ook dacht. Zo'n groot bedrag vind ik het ook niet eens...als je het niet kunt betalen moet je er ook niet aan beginnen. sorry misschien een beetje hard gezegd maar zo denk ik erover. Ik kan ook niet alles betalen, en leg gewoon altijd wat opzij zodat ik het over een paar jaar wel kan betalen.
Elan schreef:heaven schreef:elan geld is wel erg belangrijk voor je he?
Sorry heaven, dat je zo meeleeft, maar hou jij er dan geen rekening mee dat je bontje ooit iets kan mankeren waar je dus geld voor opzij moet leggen? En je bent niet van mening dat als je een dergelijk bedrag niet hebt, niet aan een paard moet beginnen? En al helemaal niet met een afwijking.