Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Ik vind sommige reakties wel erg doorgetrokken. Ik ben Natural dus dat ben ik altijd ook als het -20 is en paard is paard dus dan is hij ook paard.![]()
Ik vind de reaktie van de db helemaal niet overdreven, net of wij elke winter -20 hebben, dat onze paarden dat in hun zomer en winter ritme hebben. Dit is uitzonderlijk en veel paarden worden niet bijgevoerd, niet elk paard heeft een mega vacht, heeft een mega speklaag die hij kan verbranden en veel paarden hebben nu gewoon te weinig gras.
Wie de schoen past, trekke hem aan. Er is niks mis mee om een oud paard even een deken extra te geven, of een oud paard of een paard dat net niet genoeg in huis heeft voor de nacht binnen te zetten. Is niks paardonvriendelijks mee.
KiWiKo schreef:niet alle Fellor................. niet alle
Sodeletuut schreef:Inderdaad Midasje. Er 'hangen' wat bomen waar ze onder kunnen staan, en plekken waar ze uit de wind kunnen staan. Helemaal goed dusEn ze liggen trouwens ook gewoon op de grond.
russel schreef:-12 is toch wel een verschil met -20?
BrittKitt schreef:xKatleentjex; idd in de woestijn kan het soms zelfs -50 worden