gabixcoen schreef:essie_blue schreef:Als t morgen maar droog is, dan moet ik zelf Kur rijden? Succes!
gabixcoen schreef:joke20 schreef:Laat de zon straks schijnen voor Ed en Hp Zij laten de zon wel schijnen! Dat valt nog te bezien
Rebecca schreef:Diepte he dat ziet ze nu eenmaal niet met haar oog essie_blue schreef:gabixcoen schreef:Kur rijden? Succes! Welk paard? Valegro, fritsie, sjonnie?Lotus83 schreef:gabixcoen schreef:Zij laten de zon wel schijnen! Dat valt nog te bezienVoor mij altijd!
Vind dit overigens een heeeele fijne proef! Super gereden.Gabi heb hier wel een perry staan, past in t rijtje
GewoonNoor schreef:http://www.horses.nl/algemeen/janssen-t ... stekingen/Was al bekend. Link van de NOS staat al in het topic.
Floor_x schreef:Sorry ik kom even binnenvallen, zit in australie dus kan niks live volgen. Zijn er al NLers geweest? Patrick is geweest, na deze combinatie moet Diederik!
Floor_x schreef:Sorry ik kom even binnenvallen, zit in australie dus kan niks live volgen. Zijn er al NLers geweest? Ja! Patrick vd Meer staat nu 7e met 73,151%Nu is Carl Hester (GB) en daarna Diederik v Silfhout.