De rillingen lopen over mijn rug. Een meisje in de bloei van haar leven, overleden tijdens de sport naar haar hart. Wat kan het toch vreselijk oneerlijk zijn.
Rust zacht Bianca.. Veel sterkte voor haar familie en vrienden.
Wat een verschrikkelijk nieuws, al vanaf het begin stille meelezer maar moest nu toch wel even reageren. Familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte
Adriana
Geplaatst: 13-09-12 20:41
Er zijn geen woorden voor... Gecondoleerd en sterkte voor familie en vrienden...
Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte en kracht aan familie en vrienden van Bianca, hopelijk kunnen jullie kracht putten uit de prachtige gedichten die hier geschreven worden......
Gecondoleerd met het verlies van Bianca, Heel veel sterkte voor de familie en voor alle andere nabestaanden.
MarvanTom
Geplaatst: 13-09-12 20:58
Al onze kaarsjes hebben misschien niet geholpen haar terug naar ons te krijgen, maar ik hoop echt dat al die kaarsjes haar hebben geholpen de weg naar de eeuwige groene velden te vinden, waar haar paardjes op haar wachten.
Rust zacht, Bianca.
Ik wens de familie en iedereen die Bianca hebben gekend heel veel sterkte toe.
Wat een vreselijk nieuws. Ik wens alle familie, vrienden en bekenden heel erg veel sterkte toe!
Mikkie
Geplaatst: 13-09-12 21:25
Wat vreselijk. Ik ben een stille meelezer, maar bovenal een stille meeduimer. Ik heb heel hard geduimd dat het goed zou komen, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn. Heel veel sterkte voor de naaste familie en goede vrienden. Ik ben er echt stil van...woorden schieten te kort.