Waarom is het applaus alleen voor Totilas... Er zit toch echt iemand op hoor!!!Zonder ruiter zou hij de oefeningen echt niet doen. Ik zie het applaus als applaus voor de combi.
vond het een hele nette proef behalve de galop changementen..mooiste proef die hun samen gereden hebben tot nu toe!
IndianLady schreef:Fuego heeft zo'n bouw. Toot niet Dan nog vind ik dat ook dat dier meer ruimte had mogen/kunnen krijgen. Vind ik bij vrijwel elke combinatie. Maar dat ben ik
KG_Images schreef:Er zitten hele expressieve stukken in, het gaat erom hangen denk ik...Zou het niet terecht vinden.
"I think we all have to be fair here, and say that altho they still have some work to do, this isn't very far off from what it needs to be" Helemaal mee eens!!!!
Vind het wel al heel veel verbeterd, maar hij is er nog lang niet!Oh ik hoop zo dattie onder Kittel komt, ik gun het Kittel zo!
Wuis schreef:Ik vond zijn uitgestrekte draf echt vreselijk, sorry. Achterhand bleef 10 meter achter. Viel mij ook op ja, zonde hij kan veel beter
zonde van de wissels, die jongen moet strak staan van de spanning. Het zal geen eerste plek zijn maar ik hoop dat ze doorgroeien samen.
Ik vind Toot echt super!! Jammer dat ie zo verkracht word momenteel.. Vind adelinde en haar knol helemaal niet boeiend..
Ik vindt dat rath hem opzich wel netjes rijdt.. Maar het is het gewoon (nog) net niet..Ook vindt ik hem op sommige stukken toch wel erg diep lopen.