FEI EK Dressuur: LIVE Grand Prix Special

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bonechi_

Re: FEI EK Dressuur: LIVE Grand Prix Special

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 19:14

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:15

JessicaD88 schreef:
Haha mee eens! Ik ben ook geen fan van Sisther. Vind dr niet genoeg kwaliteit hebben. En allerlei mensen die steeds zeggen 'ze heeft nog wat tijd nodig'; hoeveel tijd wil je een paard geven dan? Ze is 12 jaar oud, loopt al lang grand prix niveau dus ze heeft genoeg tijd gehad om te wennen. Blijkt dus dat ze dr karakter niet mee heeft en denk dat ze ook niet meer in dr mars heeft dan dit.. Blijft gewoontjes ogen. Hoop dat Edward met Voice meer kan spetteren!

Mwah, de meeste GP paarden zijn pas rond hun dertiende/veertiende op hun top.
Daarnaast denk ik dat Edward er zelf wel kijk op heeft. Hij moet er tenslotte opzitten :D
Ze heeft zeker meer in d'r mars. Wanneer ze ontspannen rondloopt kan ze ontzettend goede bewegingen en oefeningen eruit mikken.
Het is alleen de kunst om die ontspanning erin te krijgen.
Het hoeft ook geen nieuwe Totilas te worden. Dat is de bedoeling ook helemaal niet.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:15

En Bodyguard en Next one?
Moorland's Bodyguard vind ik zoo'n gaaf paard :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:17

Bodyguard is te jong en nog niet klaar voor de GP en Next One is alweer 17.

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:19

Cayenne schreef:
JessicaD88 schreef:
Haha mee eens! Ik ben ook geen fan van Sisther. Vind dr niet genoeg kwaliteit hebben. En allerlei mensen die steeds zeggen 'ze heeft nog wat tijd nodig'; hoeveel tijd wil je een paard geven dan? Ze is 12 jaar oud, loopt al lang grand prix niveau dus ze heeft genoeg tijd gehad om te wennen. Blijkt dus dat ze dr karakter niet mee heeft en denk dat ze ook niet meer in dr mars heeft dan dit.. Blijft gewoontjes ogen. Hoop dat Edward met Voice meer kan spetteren!

Mwah, de meeste GP paarden zijn pas rond hun dertiende/veertiende op hun top.
Daarnaast denk ik dat Edward er zelf wel kijk op heeft. Hij moet er tenslotte opzitten :D
Ze heeft zeker meer in d'r mars. Wanneer ze ontspannen rondloopt kan ze ontzettend goede bewegingen en oefeningen eruit mikken.
Het is alleen de kunst om die ontspanning erin te krijgen.
Het hoeft ook geen nieuwe Totilas te worden. Dat is de bedoeling ook helemaal niet.

Ze hoeft ook geen nieuwe Tolilas te worden, maar Edward kan betere proeven rijden dan hij met haar laat zien. En natuurlijk wanneer ze ontspannen loopt zal ze best leuke dingen kunnen laten zien, maar je hebt nu eenmaal een paard nodig dat juist net dat beetje meer geeft, en het voor je wil doen, op wedstrijd, en dat doet ze niet. En 13/14 is inderdaad nog een super leeftijd, ik ben alleen bang dat de 'problemen' met Sisther niet op te lossen zijn door tijdsverloop.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:21

Ach, dat gaan we vanzelf zien :j Ze is al stukken vooruit gegaan.
Hoe dan ook zal ze zeker nog een jaar zijn nummer 1 paard zijn en krijgt ze alle tijd om te verbeteren.
Als iemand het eruit kan halen, dan is het Edward wel (al zou ik Imke er ook erg graag op willen zien :D )

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:24

Ik ben dus een hele grote fan van Sister,wat een uitstraling en wat kan ze bewegen. Als hij die ooit ontspannen krijgt dan kan ze alles.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:24

inderdaad vindt dat commentaar niet echt nodig op een grand prix paard, dat moet al een wereldprestatie op zichzelf zijn ;)

Daarnaast kent edward het paard beter dan ieder ander en heeft ie (hoogstwaarschijnlijk) ook meer inzicht in het potentieel van een paard voor de topdressuur.

Dus laten wij ons commentaar even beperken tot datgeen waar iedereen persoonlijk verstand van heeft, en denk niet dat er een iemand hier zit die weet hoe sisther altijd is in trainingen en kan zijn.

Verder ben ik superhappy met wat Adelinde voor elkaar gekregen heeft, wat een topamazone. En ben ook blij dat Duitsland heeft mogen voelen dat met een goed paard kopen -voor al het geld in de wereld- je nog geen medailles en succes koopt.

Enigste wat ik vervelend vindt is dat Rath nu zoveel op zijn dak krijgt, dat verdiend hij ook niet met de moeite die hij ervoor doet en de hoop die hij vestigde. Hoop dat hij gauw een combinatie wordt met Totilas.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:25

Ik ben erg benieuwd naar wat oa Damon Hill, Uthopia, Valegro en DonnPerignon de komende tijd gaan doen :j
Dat gaat volgend jaar spannend worden tijdens de OS :D (aangenomen dat alle paarden/ruiters/amazones netjes heel blijven. )

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:26

Wauw, wat geweldig van Adelinde! :D Erg sneu inderdaad voor Edward Gal. Het is te hopen dat Anky met haar Upido redelijke score's kan rijden voor London, want anders wordt het echt geen goud op OS 2012... Hans Peter vind ik altijd ondergewaardeerd, maar die gaat vast wel knallen met zijn leuke kür! En dan hoop ik voor Adelinde dat ze weer richting de 90 % rijdt! :D

horse4fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:28

Matthias Rath heeft met Toot alles gegeven wat erin zat... Petje af hoor! Ze zijn pas 9 maanden een combinatie en dan moet je nog een hoop communiceren met je paard. En ga d'r maar aan staan als je pa en Schockemöhle zo'n paard voor je kopen... Mega hoge verwachtingen = mega spanning.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:29

Is er ergens een filmpje te vinden van sisther aan het werk?

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:29

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:34

aauw die sporen, dit is laura denk ik?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:35

xCaitlin schreef:
Sjef is echt droog. :')

Wat deed Sjef dan?

Het commentaar lezen na de wedstrijd is echt superhilarisch :')

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:35

Geweldig, goud voor Adelinde! Vind het echt super!

Zag op de uitslagenlijst staan dat er een mevrouw uitgebeld is vanwege verzet? Wat is daar gebeurd dan?

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:36

marjolein_el schreef:
aauw die sporen, dit is laura denk ik?

ik denk het wel? ben nu niet aan het kijken, maar laura zat aardig te trekken en te porren vandaag iig..

JessicaD88

Dekloktikt schreef:
inderdaad vindt dat commentaar niet echt nodig op een grand prix paard, dat moet al een wereldprestatie op zichzelf zijn ;)

Daarnaast kent edward het paard beter dan ieder ander en heeft ie (hoogstwaarschijnlijk) ook meer inzicht in het potentieel van een paard voor de topdressuur.

Dus laten wij ons commentaar even beperken tot datgeen waar iedereen persoonlijk verstand van heeft, en denk niet dat er een iemand hier zit die weet hoe sisther altijd is in trainingen en kan zijn.

Verder ben ik superhappy met wat Adelinde voor elkaar gekregen heeft, wat een topamazone. En ben ook blij dat Duitsland heeft mogen voelen dat met een goed paard kopen -voor al het geld in de wereld- je nog geen medailles en succes koopt.

Enigste wat ik vervelend vindt is dat Rath nu zoveel op zijn dak krijgt, dat verdiend hij ook niet met de moeite die hij ervoor doet en de hoop die hij vestigde. Hoop dat hij gauw een combinatie wordt met Totilas.

Het gaat er juíst niet om hoe ze het in trainingen doet. En als we alle topics sluiten waar mensen iets zeggen waar ze geen verstand van hebben houden we geen bokt meer over ;) dus vind dat iedereen best zn mening mag geven. Gaat er namelijk niet om wie waar verstand van heeft, ik zeg alleen dat ik vind dat Sister niet meer gaat laten zien dan ze tot nu toe heeft gedaan. Heeft niets met verstand ergens van te maken omdat dat gewoon mijn mening is.

marjolein_el

KG_Images schreef:
Geweldig, goud voor Adelinde! Vind het echt super!

Zag op de uitslagenlijst staan dat er een mevrouw uitgebeld is vanwege verzet? Wat is daar gebeurd dan?

ben ik ook wel benieuwd naar!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:37

Dat paard had tijdens de proef de tong over/tussen het bit en maakte ook nog eens een hele mooi capriool.
Stond alleen niet op het protocol.

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:38

Ik kom even binnen vallen ivm werk helaas niets meer kunnen zien als een stukje nos sportnieuws. Weet een van jullie of er filmpjes op internet ? Ik heb youtube.nl al afgezocht.

Thanks

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:39

en nu doet feitv.org het natuurlijk weer >;)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:39

Wie was dat?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:40

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:40

Emma Kanerva met Sini Spirit.
Die was 2 dagen geleden nog opvallend rustig dus dat was duidelijk stilte voor de storm.