Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
JessicaD88 schreef:Haha mee eens! Ik ben ook geen fan van Sisther. Vind dr niet genoeg kwaliteit hebben. En allerlei mensen die steeds zeggen 'ze heeft nog wat tijd nodig'; hoeveel tijd wil je een paard geven dan? Ze is 12 jaar oud, loopt al lang grand prix niveau dus ze heeft genoeg tijd gehad om te wennen. Blijkt dus dat ze dr karakter niet mee heeft en denk dat ze ook niet meer in dr mars heeft dan dit.. Blijft gewoontjes ogen. Hoop dat Edward met Voice meer kan spetteren!
Cayenne schreef:JessicaD88 schreef:Haha mee eens! Ik ben ook geen fan van Sisther. Vind dr niet genoeg kwaliteit hebben. En allerlei mensen die steeds zeggen 'ze heeft nog wat tijd nodig'; hoeveel tijd wil je een paard geven dan? Ze is 12 jaar oud, loopt al lang grand prix niveau dus ze heeft genoeg tijd gehad om te wennen. Blijkt dus dat ze dr karakter niet mee heeft en denk dat ze ook niet meer in dr mars heeft dan dit.. Blijft gewoontjes ogen. Hoop dat Edward met Voice meer kan spetteren!
Mwah, de meeste GP paarden zijn pas rond hun dertiende/veertiende op hun top.
Daarnaast denk ik dat Edward er zelf wel kijk op heeft. Hij moet er tenslotte opzitten![]()
Ze heeft zeker meer in d'r mars. Wanneer ze ontspannen rondloopt kan ze ontzettend goede bewegingen en oefeningen eruit mikken.
Het is alleen de kunst om die ontspanning erin te krijgen.
Het hoeft ook geen nieuwe Totilas te worden. Dat is de bedoeling ook helemaal niet.
Dekloktikt schreef:inderdaad vindt dat commentaar niet echt nodig op een grand prix paard, dat moet al een wereldprestatie op zichzelf zijn![]()
Daarnaast kent edward het paard beter dan ieder ander en heeft ie (hoogstwaarschijnlijk) ook meer inzicht in het potentieel van een paard voor de topdressuur.
Dus laten wij ons commentaar even beperken tot datgeen waar iedereen persoonlijk verstand van heeft, en denk niet dat er een iemand hier zit die weet hoe sisther altijd is in trainingen en kan zijn.
Verder ben ik superhappy met wat Adelinde voor elkaar gekregen heeft, wat een topamazone. En ben ook blij dat Duitsland heeft mogen voelen dat met een goed paard kopen -voor al het geld in de wereld- je nog geen medailles en succes koopt.
Enigste wat ik vervelend vindt is dat Rath nu zoveel op zijn dak krijgt, dat verdiend hij ook niet met de moeite die hij ervoor doet en de hoop die hij vestigde. Hoop dat hij gauw een combinatie wordt met Totilas.