Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardenfann4 schreef:Die gaan ze opknappen en dan ook weer voor duizenden euro's in bruikleen doen en voor de donaties. De "adoptie"paarden gaan niet zo snel momenteel met die enorme bedragen en iedereen die er een opmerking over maakt, krijgt een boos antwoord en wordt geblokkeerd. Op deze manier blijven er weinig over en graven ze hun eigen graf op den duur.
Paardenfann4 schreef:Dat begrijp ik ook niet helemaal, er staan er nog genoeg en dat zijn niet alleen die op Facebook voorbij komen. Een ex hoefbevangen pony voor 3950 is ook wel heel bizar en als er een opmerking over gemaakt wordt, dan worden mensen afgebekt en geblokkeerd.
Dreamboy schreef:Op Mojito en de tinker na vallen de prijzen momenteel wel mee. Denver is aardig gezakt in prijs. Beschrijving is dan wel weer tegenstrijdig. Geschikt om een dressuurwedstrijd mee te rijden maar wel atrose in zijn voet en halswervel. Recreatief rijden kan wel hiermee. Dus geen dressuurwedstrijden lijkt mij dan.
Dreamboy schreef:Op Mojito en de tinker na vallen de prijzen momenteel wel mee. Denver is aardig gezakt in prijs. Beschrijving is dan wel weer tegenstrijdig. Geschikt om een dressuurwedstrijd mee te rijden maar wel atrose in zijn voet en halswervel. Recreatief rijden kan wel hiermee. Dus geen dressuurwedstrijden lijkt mij dan.
Dreamboy schreef:candalisa schreef:Echt zo vermoeiend dat ze na het posten hier meteen in de verdediging schieten met een post
Vertel! Ik kan niet op hun facebookpagina.
Benzz schreef:Dreamboy schreef:Op Mojito en de tinker na vallen de prijzen momenteel wel mee. Denver is aardig gezakt in prijs. Beschrijving is dan wel weer tegenstrijdig. Geschikt om een dressuurwedstrijd mee te rijden maar wel atrose in zijn voet en halswervel. Recreatief rijden kan wel hiermee. Dus geen dressuurwedstrijden lijkt mij dan.
Volgens veeartsen is tm ZZ licht nivo recreatief. Sowieso is het beter om met paarden met dergelijke problemen actief dressuurmatig bezig te zijn. Als ze dan een keer vlechtjes in krijgen en de baas in een apepak rijdt, maakt niets uit.