Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sammy1 schreef:dat speculeren pfff gelukkig weet je beter met je.paard,geniet er lekker van,wat moeten jullie het opnemen?paard is in goede handen
_Cynthia schreef:Ik had t meer over jeja. En over alle andere mensen die het zo belangrijk vinden om er toch nog over door te gaandat jij en kimD t opnamen voor me vind ik fijn hoor, was dus niet zo tegen jullie bedoeld xd sorry
Jeja schreef:Ja wat moet eens mens nog denken dan de een zegt dit ander zegt dat. En er zijn mensen die leugens verspreiden. Dus heel raar is het toch niet dat mensen gedachte's erbij hebben?
Maar cynthia, jij hebt wico dus ? Daarvan was ik nog niet op de hoogte.
Ga je hem uitbrengen enz op wedstrijd straks weer ?
_Cynthia schreef:Jeja schreef:Ja wat moet eens mens nog denken dan de een zegt dit ander zegt dat. En er zijn mensen die leugens verspreiden. Dus heel raar is het toch niet dat mensen gedachte's erbij hebben?
Maar cynthia, jij hebt wico dus ? Daarvan was ik nog niet op de hoogte.
Ga je hem uitbrengen enz op wedstrijd straks weer ?
Ik snap dat het allemaal heel onduidelijk is voor iedereen maar ik snap gewoon niet dat er over doorgegaan moet worden. Het is tuurlijk raar als er leugens over verteld worden en dat is ook heel erg jammer DAT het gebeurt, maar ik heb Wico inderdaad nu, net zoals vanita, de 3 veulens, faye en zafyr. Ze doen t allemaal super goed en zijn allemaal kei lief. Als het meezit wil ik wico sowieso uit gaan brengen weer en misschien vanita ook. Het is gewoon een beetje aftasten wat en hoe (;
secricible schreef:Wow... Is dit dan ook je eerste paard cynthia?
Zonder het banketstaaf te bedoelen, maar ik vind het wel bijzonder dat ouders een paard van dit niveau en deze prijs als eerste wedstrijdpaard voor je koopt.
Kissing spines was niet bij wico!!
Samblabla schreef:Misschien niet mijn zaken maar hoe kwam je erop om paarden via deze weg te kopen?
Ben erg benieuwd namelijk. Wilde je perse deze paarden?
blondies schreef:Oooh wat een leuke foto's op je facebook.
Valt me ineens op dat je echt een vos-team gekocht hebt voor onder het zadel haha. Toeval of echt een vos-fan?