Paarden failliete zorgboerderij onder de veilinghamer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Paarden failliete zorgboerderij onder de veilinghamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 18:40

Dat was Wedford. Wico viel wel mee, dacht ik?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:20

_San87_ schreef:
Dat was Wedford. Wico viel wel mee, dacht ik?

Volgens mij ook inderdaad.

_Cynthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:49

Mensen asjeblief. Wico gaat niet in de verkoop, dus stop met het gezeur over zijn "o zo slechte gezondheid". Hij is gezond. Punt. Jullie hebben hem niet gekocht, dus maak jullie niet zo druk over andermans "problemen" die er overigens totaal niet zijn. Ik rij hem nu weer gewoon normaal en doe niets anders dan dat ik met mijn eerste paard doe. Hij is blessuregevoelig en verder niets.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:51

Euh :'), we nemen het voor je op, kom aan zeg.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:52

dat speculeren pfff gelukkig weet je beter met je.paard,geniet er lekker van,wat moeten jullie het opnemen?paard is in goede handen

_Cynthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:53

Ik had t meer over jeja. En over alle andere mensen die het zo belangrijk vinden om er toch nog over door te gaan ;) dat jij en kimD t opnamen voor me vind ik fijn hoor, was dus niet zo tegen jullie bedoeld xd sorry

Jeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:58

Ja wat moet eens mens nog denken dan de een zegt dit ander zegt dat. En er zijn mensen die leugens verspreiden. Dus heel raar is het toch niet dat mensen gedachte's erbij hebben?

Maar cynthia, jij hebt wico dus ? Daarvan was ik nog niet op de hoogte.
Ga je hem uitbrengen enz op wedstrijd straks weer ? :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:59

sammy1 schreef:
dat speculeren pfff gelukkig weet je beter met je.paard,geniet er lekker van,wat moeten jullie het opnemen?paard is in goede handen

Lees even goed wat er gezegd wordt. En voor je het even vergeten was, het is dankzij JOU dat mensen denken dat het paard blessures heeft en er dus steeds op terug komen.

_Cynthia schreef:
Ik had t meer over jeja. En over alle andere mensen die het zo belangrijk vinden om er toch nog over door te gaan ;) dat jij en kimD t opnamen voor me vind ik fijn hoor, was dus niet zo tegen jullie bedoeld xd sorry

Ah, oké :D.

_Cynthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:02

Jeja schreef:
Ja wat moet eens mens nog denken dan de een zegt dit ander zegt dat. En er zijn mensen die leugens verspreiden. Dus heel raar is het toch niet dat mensen gedachte's erbij hebben?

Ik snap dat het allemaal heel onduidelijk is voor iedereen maar ik snap gewoon niet dat er over doorgegaan moet worden. Het is tuurlijk raar als er leugens over verteld worden en dat is ook heel erg jammer DAT het gebeurt, maar ik heb Wico inderdaad nu, net zoals vanita, de 3 veulens, faye en zafyr. Ze doen t allemaal super goed en zijn allemaal kei lief. Als het meezit wil ik wico sowieso uit gaan brengen weer en misschien vanita ook. Het is gewoon een beetje aftasten wat en hoe (;

Jeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:13

_Cynthia schreef:
Jeja schreef:

Ik snap dat het allemaal heel onduidelijk is voor iedereen maar ik snap gewoon niet dat er over doorgegaan moet worden. Het is tuurlijk raar als er leugens over verteld worden en dat is ook heel erg jammer DAT het gebeurt, maar ik heb Wico inderdaad nu, net zoals vanita, de 3 veulens, faye en zafyr. Ze doen t allemaal super goed en zijn allemaal kei lief. Als het meezit wil ik wico sowieso uit gaan brengen weer en misschien vanita ook. Het is gewoon een beetje aftasten wat en hoe (;

zozo, jij boft ! Je hebt er wel een leuk paard aan, ja jaloers ben ik wel ja :+ O:) .
Wens je veel succes met hem, en met de rest ook in de toekomst ! Wat ga je met hem starten op wedstrijd? Wellicht komen we elkaar ooit wel eens tegen !
En sorry dat ik zo reageerde, ik zit niet dagelijks op bokt dus was hier niet van op de hoogte, en me geen tijd genomen (simpelweg geen tijd voor) om alle 100 pagina's weer terug te gaan lezen.

_Cynthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:21

Snap ik, uhm ik ben nog geen landelijke wedstrijden begonnen. Had ik simpelweg de mogelijkheid niet voor dus ik heb op de manege fnrs wedstrijden gereden altijd. Ik heb nu n startpas aangevraagd dus we gaan ff vanaf de bodem beginnen (;

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:24

Cynthia had Wico dat verslag erbij van de dierenarts waarop stond dat hij kissing spines had? Heeft hij daar geen last van?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:25

Wow... Is dit dan ook je eerste paard cynthia?
Zonder het lullig te bedoelen, maar ik vind het wel bijzonder dat ouders een paard van dit niveau en deze prijs als eerste wedstrijdpaard voor je koopt.
Kissing spines was niet bij wico!!

_Cynthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:30

secricible schreef:
Wow... Is dit dan ook je eerste paard cynthia?
Zonder het banketstaaf te bedoelen, maar ik vind het wel bijzonder dat ouders een paard van dit niveau en deze prijs als eerste wedstrijdpaard voor je koopt.
Kissing spines was niet bij wico!!

Nee dit is niet mijn eerste paard. Ik heb al jaren eigen paarden. Eentje had hoefkatrol dus met blessurepaardjes ook.al meer dan genoeg ervaring. Na dat paard heb ik gewoon weer een nieuwe gekregen. We hebben er altijd 3 gehad en nu begin ik met wedstrijden BUITEN DE MANEGE. Ik heb zoals ik al zei gewoon wedstrijden gereden op de manege.
Wico heeft idd geen kissing spines.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:33

Blaf Cynthia eens lekker af , kom op zeg zijn jullie jaloers ofzo

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:36

eigenlijk wel :D
ik wou dat mijn ouders zo'n leuke en goede paarden voor mij kochten <3

_Cynthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:38

Tja, er is jaloezie en jaloezie :) gelukkig zijn er ook mensen die jaloers kunnen zijn zonder te zeuren over onbelangrijke dingen ^^

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:53

cynthia, heb je al op alle paarden gezeten excl de veulens? Hoe waren ze? braaf? Hoop het wel! Je hebt er leuke paarden aan!

_Cynthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:58

Ja ik heb vanita wico en faye allemaal gereden. Zafyr is nog onbeleerd dus daarmee kijken we even of we het een fokmerrie laten of nog wat gaan proberen te doen voor recreatie. Faye heeft veel enwrgie maar is geen gemeen paardje. Wico is super lief en faye ook. Ze doet t super voor zon jong beestje!

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:13

Oooh wat een leuke foto's op je facebook.
Valt me ineens op dat je echt een vos-team gekocht hebt voor onder het zadel haha. Toeval of echt een vos-fan?

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:16

Misschien niet mijn zaken maar hoe kwam je erop om paarden via deze weg te kopen? :)
Ben erg benieuwd namelijk. Wilde je perse deze paarden? :)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:35

Cynthia zou je ook foto's hier kunnen plaatsen :D? Ik vond Faye heel erg gaaf! Dus ben erg blij om te horen dat ze goed terecht is gekomen :)

_Cynthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:47

Samblabla schreef:
Misschien niet mijn zaken maar hoe kwam je erop om paarden via deze weg te kopen? :)
Ben erg benieuwd namelijk. Wilde je perse deze paarden? :)

Het was puur toeval. We zagen ze op de veiling staan en laten we eerlijk zijn, er zit wat goed bloed tussen, dus ja. Eigenlijk niet met voorbedachte rade (;

blondies schreef:
Oooh wat een leuke foto's op je facebook.
Valt me ineens op dat je echt een vos-team gekocht hebt voor onder het zadel haha. Toeval of echt een vos-fan?

En nee, kben op zich niet echt specifiek een vossen-fan haha. Mn paarden die ik al had zijn allemaal geen vosjes xp ik vind vossen mooi maar ze hebben niet specifiek mn voorkeur gehad hoor (:

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:54

ik vroeg me eigenlijk af of je/jullie ook plannen hebben met Vanita qua fok? Willen jullie evt. met haar gaan fokken en zoja al een idee over een termijn.
Of hebben jullie haar meer voor de sport aangekocht? Of willen jullie eerst eens kijken hoever je met haar kunt komen en daarna weer inzetten voor de fok?
Ze was toch M1 gekwalificeerd? ook al stond op de kavellijst l2, meen dat ergens in dit topic gelezen te hebben

_Cynthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:58

In eerste instantie ga ik kijken hoe ver ik met haar kan komen in de sport. Zafyr wordt waarschijnlijk gefokt. Aangezien Vanita een fijn paardje onder het zadel is, lijkt het me interessant om even te kijken hoe ver ze nog kan komen.
Is er een specifieke reden waarom je dit vraagt of gewoon interesse? (: