palousa88 schreef:wel een beetje apart ze hebben dujardin en cornelissen aan het einde gedaan word spannend dus!Dat doen ze toch altijd, in volgorde van uitslag van de GPS.
JoyCiej007 schreef:michelle___ schreef:Ik wist trouwens niet dat Edward en HansPeter "partners" waren. onder welke steen kom jij vandaan gekropen ik heb niets met dressuur etc. maar zelfs ik wist dat Tja ik verdiep me nooit zo in hun levens.
michelle___ schreef:Ik wist trouwens niet dat Edward en HansPeter "partners" waren. Waar heb jij al die tijd gezeten?
Top van Edward. Zaten wat foutjes en spanning in in het begin, en dan nog ruim 80%. En dat voor de eerste keer met deze kür.Dat gaat nog wat worden als deze combinatie nog verder groeit!!Heb echt van de kür genoten. Prachtige muziek!
Liesje1611 schreef:Huh? Deense prinses? Uitleg? Iemand?Bij het springen deed een prins mee, van saudi- arabia
michelle___ schreef:Ik wist trouwens niet dat Edward en HansPeter "partners" waren. wist je het niet:P nu wel
appiesjappie schreef:Waarom stopt anky eigenlijk met salineroSali is 18 Bonfire liep zijn laatst OS op 16 jarige leeftijd dacht ik
Ffortuna schreef:Gekke vraag misschien... Maar heeft die die nu in de ring is geen voornaam of heet ze echt Zu? Volgens mij heet ze Nathalie!
JoyCiej007 schreef:michelle___ schreef:Ik wist trouwens niet dat Edward en HansPeter "partners" waren. onder welke steen kom jij vandaan gekropen ik heb niets met dressuur etc. maar zelfs ik wist dat Ze woonde een tijdje onder mijn steen bij me in Ik had daar ook geen idee van