Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
trekpaardluf schreef:Dallista schreef:FEI TV: "We are currently working to resolve the issue with the Live event. We apologise for any inconvenience."
How convenient, pfft. Gelukkig was er ook nog de TV, maar ik ga wel een boze mail typen.
Wat is het probleem dan?
lifeofmarit schreef:Floor_x schreef:Ik hoop dat Gal snel Voice heeft klaargestoomd, wat een beauty is dat!
Ben niet zo dol op Sisther...
Sisther is gewoon een hengstige pismerrie
Frantic schreef:Pardon? Dit is geen pismerrie! Waarom beledig je dat paard zomaar? Omdat ze net te scherp was?
Sister is gewoon ook een heel goed paard, heeft nog ervaring nodig en is geen hengst. Maar zeker een paard voor de toekomst.
Wuis schreef:Frantic schreef:Pardon? Dit is geen pismerrie! Waarom beledig je dat paard zomaar? Omdat ze net te scherp was?
Sister is gewoon ook een heel goed paard, heeft nog ervaring nodig en is geen hengst. Maar zeker een paard voor de toekomst.
Dat laatste ben ik niet met je eens. Hoop dat hij Voice snel klaar heeft. Ik zie niet echt toekomst in Sisther. Daarvoor is ze niet stabiel genoeg denk ik.
Floor_x schreef:Dat heb ik ook. Ze is niet echt een uitblinker, en heb het idee dat Voice dat wel is...
Sisther is goed, maar zal nooit topscores gaan halen...
Wuis schreef:Frantic schreef:Pardon? Dit is geen pismerrie! Waarom beledig je dat paard zomaar? Omdat ze net te scherp was?
Dat laatste ben ik niet met je eens. Hoop dat hij Voice snel klaar heeft. Ik zie niet echt toekomst in Sisther. Daarvoor is ze niet stabiel genoeg denk ik.
Wuis schreef:Floor_x schreef:Dat heb ik ook. Ze is niet echt een uitblinker, en heb het idee dat Voice dat wel is...
Sisther is goed, maar zal nooit topscores gaan halen...
Ik denk dat ze wel een uitblinker kan zijn, als ze niet zo'n stresskip was. Maar dat is ze wel, en bij haar heb ik het idee dat dat niet veel zal gaan veranderen in de toekomst. Maar dan nog is ze qua kwaliteit niet te vergelijken met een Valegro en Utopia, mijns inziens.
horse4fun schreef:Kom ook ff binnenvallen: heb vanmiddag 'onze toppers' moeten missen vanwege mijn werk. Kon bij thuiskomst nog net Totilas bekijken. Zoek me nu suf naar de herhalingen maar kan niks vinden. Help! Wie weet waar ik deze terug kan kijken?
lifeofmarit schreef:Floor_x schreef:Ik hoop dat Gal snel Voice heeft klaargestoomd, wat een beauty is dat!
Ben niet zo dol op Sisther...
Sisther is gewoon een hengstige pismerrie