FEI EK Dressuur: LIVE Grand Prix Special

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

Re: FEI EK Dressuur: LIVE Grand Prix Special

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:34

oke! dan zit ik weer klaar! :))

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:36

Ik moet bekennen dat ik Toot liever onder rath zie lopen dan onder Gal. Bij Gal vond ik erg hectisch allemaal en bij Rath ziet het er meer als zijn natuurlijke gangen. Het sprankeld alleen nog niet zoals bij Gal maar ik denk dat dat nog wel komt. Alleen dit kampioenschap kwam te vroeg voor hen.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:39

Dallista schreef:
FEI TV: "We are currently working to resolve the issue with the Live event. We apologise for any inconvenience."
How convenient, pfft. Gelukkig was er ook nog de TV, maar ik ga wel een boze mail typen.

Wat is het probleem dan?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:40

Ik hoop dat Gal snel Voice heeft klaargestoomd, wat een beauty is dat!
Ben niet zo dol op Sisther...

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:40

Floor_x schreef:

Sisther is gewoon een hengstige pismerrie :Y)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:46

trekpaardluf schreef:
Dallista schreef:
FEI TV: "We are currently working to resolve the issue with the Live event. We apologise for any inconvenience."
How convenient, pfft. Gelukkig was er ook nog de TV, maar ik ga wel een boze mail typen.

Wat is het probleem dan?

Geen idee, dat stond er niet bij. Kan me persoonlijk niet schelen wat voor excuus ze hebben, ik betaal voor de feed, en hoe handig het ook is, het gebeurt helaas te vaak dat ik er problemen mee heb. Wilde vernieuwen voor een jaar (vanaf eind september), maar ja... heb nou toch wel weer mijn twijfels.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:49

Tja machines zijn ook niet onfeilbaar. Alleen jammer dat ze er vaak de brui aan geven op momenten dat het niet mag. :+

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:54

lifeofmarit schreef:
Floor_x schreef:

Pardon? Dit is geen pismerrie! Waarom beledig je dat paard zomaar? Omdat ze net te scherp was?

Sister is gewoon ook een heel goed paard, heeft nog ervaring nodig en is geen hengst. Maar zeker een paard voor de toekomst.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:54

lifeofmarit schreef:
Floor_x schreef:

idd wat een heftig ding is die sister

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:57

Miepie77 schreef:
lifeofmarit schreef:

idd wat een heftig ding is die sister

Als Sisther inderdaad "een heftig ding" zou zijn, snap ik niet dat ze gelijk rustig is, als de teugels "los" zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:57

Frantic schreef:
Pardon? Dit is geen pismerrie! Waarom beledig je dat paard zomaar? Omdat ze net te scherp was?

Sister is gewoon ook een heel goed paard, heeft nog ervaring nodig en is geen hengst. Maar zeker een paard voor de toekomst.

Dat laatste ben ik niet met je eens. Hoop dat hij Voice snel klaar heeft. Ik zie niet echt toekomst in Sisther. Daarvoor is ze niet stabiel genoeg denk ik.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:02

Wuis schreef:
Frantic schreef:

Dat laatste ben ik niet met je eens. Hoop dat hij Voice snel klaar heeft. Ik zie niet echt toekomst in Sisther. Daarvoor is ze niet stabiel genoeg denk ik.

Dat heb ik ook. Ze is niet echt een uitblinker, en heb het idee dat Voice dat wel is...
Sisther is goed, maar zal nooit topscores gaan halen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:04

Floor_x schreef:
Dat heb ik ook. Ze is niet echt een uitblinker, en heb het idee dat Voice dat wel is...

Ik denk dat ze wel een uitblinker kan zijn, als ze niet zo'n stresskip was. Maar dat is ze wel, en bij haar heb ik het idee dat dat niet veel zal gaan veranderen in de toekomst. Maar dan nog is ze qua kwaliteit niet te vergelijken met een Valegro en Utopia, mijns inziens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:04

Jippie Adelinde heeft gewonnen! Ik had liever Totilas op de derde plek gezien. Ik vond Laura B erg storend met haar handgebruik.
Ik had wel even te doen met Rath, aan het einde van de proef zag je zijn teleurstelling, om over die van PS nog maar te zwijgen.
Ik hoop voor Toot dat hij en Rath op elkaar ingespeeld raken, dit paard verdient het om topprestaties neer te blijven zetten, ongeacht zijn ruiter.

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:05

Hooii,
sorry dat ik zo binnen kom vallen.
Maar weet iemand of er vanavond nog wat op tv/livestream komt?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Wuis schreef:
Frantic schreef:

Edward gelukkig wel :D Die mikt met haar op de OS. De kwaliteiten heeft ze zeker.
Zoals de Britse commentator vandaag al zei: "This horse has the quality to belong with the very best. She just needs another year."
Wanneer ze er goed aan staat, dan gaat ze ook echt super :)
Voor Voice komt de OS gewoon nog te vroeg helaas. Edward is zelf ook van Sisther overtuigd want hij heeft altijd gezegd (en zegt het nog steeds) dat ie in haar blijft geloven.

Ik ben benieuwd naar haar over een jaar! Ze is wel al stukken vooruit gegaan :)

marjolein_el

Wuis schreef:
Floor_x schreef:

Ik denk dat ze wel een uitblinker kan zijn, als ze niet zo'n stresskip was. Maar dat is ze wel, en bij haar heb ik het idee dat dat niet veel zal gaan veranderen in de toekomst. Maar dan nog is ze qua kwaliteit niet te vergelijken met een Valegro en Utopia, mijns inziens.

inderdaad,

vind Sisther wel een heel mooi gaaf paard!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:07

Trouwens, wat blijft Damon Hill toch geweldig! _/-\o_

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 19:08

Alsvast om jullie nieuwsgierig te maken, verslag van de persconferentie komt zo! Was erg leuk om bij te zijn!

horse4fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:09

Kom ook ff binnenvallen: heb vanmiddag 'onze toppers' moeten missen vanwege mijn werk. Kon bij thuiskomst nog net Totilas bekijken. Zoek me nu suf naar de herhalingen maar kan niks vinden. Help! Wie weet waar ik deze terug kan kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:09

Linsey_X schreef:
Hooii,
sorry dat ik zo binnen kom vallen.
Maar weet iemand of er vanavond nog wat op tv/livestream komt?

Wil ik ook echt graag weten maar ik vrees van niet :n

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:11

horse4fun schreef:
Kom ook ff binnenvallen: heb vanmiddag 'onze toppers' moeten missen vanwege mijn werk. Kon bij thuiskomst nog net Totilas bekijken. Zoek me nu suf naar de herhalingen maar kan niks vinden. Help! Wie weet waar ik deze terug kan kijken?

Ben aan het meezoeken :D
Heb ze zelf ook helaas gemist :(

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:12

lifeofmarit schreef:
Floor_x schreef:

Haha mee eens! Ik ben ook geen fan van Sisther. Vind dr niet genoeg kwaliteit hebben. En allerlei mensen die steeds zeggen 'ze heeft nog wat tijd nodig'; hoeveel tijd wil je een paard geven dan? Ze is 12 jaar oud, loopt al lang grand prix niveau dus ze heeft genoeg tijd gehad om te wennen. Blijkt dus dat ze dr karakter niet mee heeft en denk dat ze ook niet meer in dr mars heeft dan dit.. Blijft gewoontjes ogen. Hoop dat Edward met Voice meer kan spetteren!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:12

Bonechi_ schreef:
Alsvast om jullie nieuwsgierig te maken, verslag van de persconferentie komt zo! Was erg leuk om bij te zijn!

Maak ons maar jaloers :P

horse4fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:13

Pfff, wat een commentaar toch weer op Sister trouwens. In zijn interview zei Edward toch dat ze nog "grote wedstrijd" ervaring mist, daardoor onrustig / heet kan worden en dat het daarom in Rotterdam zo goed is voor Sister om mee te doen... Het komt vast goed, Edward is een superruiter...