Deze vrouw heeft echt een gaaf muziekje! ook heel erg op het ritme! super
Mowoah
Geplaatst: 09-08-12 14:07
Wat super zeg! Hele mooie score ook, ik kreeg kippenvel van de muziek en de kür zelf, wauw. Ben erg benieuwd naar Anky zometeen, ze zal wel emotioneel worden denk ik maar dan is niet meer dan logisch.
Had van mij ook echt hoger gemogen, maar met die strenge jury toch maar even 80% Denk dat Edward zelf echt heel trots is, ongeacht hoeveelste hij uiteindelijk gaat worden.
JoyCiej007
michelle___ schreef:
Ik wist trouwens niet dat Edward en HansPeter "partners" waren.
onder welke steen kom jij vandaan gekropen ik heb niets met dressuur etc. maar zelfs ik wist dat
Trouwend degene die dat zei; Ik vond de commentator ook precies Jan Smit
Thorn2006
Toppers, echt genoten hier!!
Welia
WAT EEN PROEF!!
Ik kom net op tijd thuis voor Edward en mijnnnnn God... Wat kan hij rijden! Echt ongelooflijk! Na 7 maanden... Ik ben nu al super trots en tevreden met deze spelen. Ik had kippenvel.
Dan nu in de ring voor Denemarken Nathalie Zu Sayn-Wittgenstein met Digby. Digby is een vijftienjarige Deens warmbloedruin van Donnerhall. Zu Sayn-Wittgenstein is 37 jaar oud en neemt voor de tweede keer deel aan de Olympische Spelen. Het beste resultaat tot nu toe was een derde plaats met het team (Beijing 2008). Grand Prix: 74.924 13e Grand Prix Special: 75.730 9e
erg nette proef, vind het paard erg verbeterd, vind hem steeds leuker. Jammer alleen dat mijn tv raar deed en het 1e deel van de proef zonder geluid had