Vind ook dat die teugels er wel heel strak bij zitten hoor. Neusje mag er wel wat meer uit, die is echt centimeters verwijderd van kin op de borst.
Wissels blijven nog moeilijkvoor Totilas, was met Edward ook al zo.Adelinde goud! Maar Matthias ook super gereden hoor! Komt helemaal goed.
Ik blijf hem prachtig vinden Proef heeft nog wat foutjes maar zóveel beter dan een paar maandjes terug! muziek vind ik fantastisch
studiemiep schreef:Ik zeg geef dat beest eens wat ruimte...hij krijgt niet meer of minder ruimte dan elk ander paard vind ik hoor. Die Fuego die werd pas strak gehouden!
Met de kin zo op de borst kan hij nooit goed ruggebruik hebben en je ziet ook dat hij daardoor de eners niet goed door kmt.
Ik vind het prachtig hoor.. Al die kritiek op deze combinatie... Jammer van de fouten nu in de changementen. Maar persoonlijk vind ik dit veel meer kippenvel dan Adelinde en Parzival.
Het blijft een schitterend paard, maar ik vind 'm wel wat diep lopen. En wat foutjes in de proef, dus ik neem aan goud voor Adelinde??
Zitten mooie stukken tussen.Vond de kur van edward toch beter passen.En hij loopt sommige stukken wel errug diep...Maar zal in de buurt komen idd