Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

royposter80 schreef:zo en voor 10mlj koop je......de 4e plek!! hahaha zooo hebben we ff laten zien wat we toch weer kunnen heeeeeel trotssssssssssssss
CharleyT schreef:royposter80 schreef:zo en voor 10mlj koop je......de 4e plek!! hahaha zooo hebben we ff laten zien wat we toch weer kunnen heeeeeel trotssssssssssssss
We dit en We dat. WE hebben niks noppes nada laten zien. WE hebben met zijn allen genoten van Adelinde . En die Adelinde heeft wat laten zien, wat een proef, klasse.!!
Marjoow schreef:secricible schreef:Volgens mij is het bij de meeste niet dat ze het rath niet gunnen, maar meer schokemohle. Datbis het iig bij mij. Ben zo blij dat we duidelijk hebben kunnen maken dat geld niet alles is.
.
MLoeser schreef:Elbrich schreef:Jammer dat de NOS de prijsuitreiking niet liet zien. Kan je deze nog terug kijken op internet?
Zelfde vraag
En jeetje, wat verschrikkelijk zonde dat we Gal morgen niet terug gaan zien zeg
, maar waarom zien we Edward morgen niet terug? Want heb hem namelijk niet gezien.
Frantic schreef:sowieso zou ik Pazival er niet aan wagen, lekker op stal laten staan en een "vertrouwd" paard nemen..... Arme Adelinde, ze had haar handen vol aan zijn vervanger! Die vond alles eng!

Elbrich schreef:ceasario schreef:Wat te denken van al die mensen die een veulen van hem hebben of krijgen...
Het is net als de aandelenmarkt...Beurs.
Haha idd!Je zal maar een veulen van Totilas hebben, dan baal je ook dat hij nu niet goud heeft gewonnen.
maar zo denk ik dan