Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Waves schreef:Maar je hebt gelijk dat bijna alle punten in de uitzending geen stand zullen houden voor de rechter tenzij er meer en tastbaarder bewijs is. Maar het lijkt mij ook meer dan aannemelijk dat er sulke bewijzen zullen zijn want anders zou Alberto niet het risico nemen zo´n uitzending te maken. Hij kan dan een grote claim wegens smaad verwachten.
Zo genuanceerd genoeg?
Waves schreef:nombrado schreef:kom nou toch
het is tokkie televisie , die we hebben zitten kijken
Nee, dat is lekker genuanceerd![]()
.
manueeltje82 schreef:@Nombrado: ken je haar soms? je neemt het wel ver voor haar op met uitspraken als dat ze misschien wel niet tegen de zogenaamde verkopers heeft gelogen maar tegen roelie. Dat is toch hartstikke onlogisch?
Eerlijk is eerlijk: de paarden zagen er niet verwaarloosd uit en ook de uitspraak van de directeur van de DB dat die tik mishandeling was vond ik overdreven.
En je kan een paard al eerder een slachtpaard noemen dan dat het dat werkelijk is. Er zijn genoeg paarden die je ook een slachtpaard kunt noemen want je kan er niks meer mee en daarom gaan paarden ook soms naar de slager. Maar sommigen zijn duidelijk nog gelukkig en vrij pijnloos op het land als grasmaaier. En je zou er misschien ook nog wel heel wat leuke grondwerkoefeningetjes mee kunnen doen. Dus slachtpaard is ook subjectief.
Maar een paard dat niks aan de rug kan verdragen als goed rijpaard verkopen is gewoon laag bij de grond. je weet dat dat diertje eerst pijn gaat lijden voordat de nieuwe eigenaar snapt dat het onberijdbaar is.
Had die marialva niet ook haar eigen paardenforum opgezet waar ze vervolgens het er steeds over hadden wat nu hier werd besproken
Waves schreef:En het doet toch niks af aan het feit dat de programmamaker niet het risico van smaad wil lopen? Ik kan me echt niet voorstellen dat er geen harde bewijzen zijn achter de schermen.
nombrado schreef:Waves schreef:En het doet toch niks af aan het feit dat de programmamaker niet het risico van smaad wil lopen? Ik kan me echt niet voorstellen dat er geen harde bewijzen zijn achter de schermen.
ik ook niet
ik heb ze niet gezien
en ik reageer hier op wat er wél te zien was
dus wat doen we hier eigenlijk?
Elan schreef:Okay, thanks! Ben ik zeker verward met hoefkatrol?
nombrado schreef:Waves schreef:En het doet toch niks af aan het feit dat de programmamaker niet het risico van smaad wil lopen? Ik kan me echt niet voorstellen dat er geen harde bewijzen zijn achter de schermen.
ik ook niet
ik heb ze niet gezien
en ik reageer hier op wat er wél te zien was
dus wat doen we hier eigenlijk?
my_precious schreef:vanavond maakte ik toch weer wat mee!
mijn stalgenoot die in het verleden ook bij C. een paard gekocht had belde de handelaar op dat ze een paard wilde kopen lachen en gek doen en zo op de achtergrond.
weet je wat mevrouw zegt? HAHA GRAPPIG, je wilt zeker de merrie met veulen kopen he!!!
en ging gewoon door met vertellen welke paarden ze nog wel te koop had heel serieus alsof er niets aan de hand was.
vond het eerst een beetje kinderachtig maar achteraf dacht ik, dat mens is niet wijs ook hoor.
ben benieuwd wanneer het stopt.
Renske_ schreef:my_precious schreef:vanavond maakte ik toch weer wat mee!
mijn stalgenoot die in het verleden ook bij C. een paard gekocht had belde de handelaar op dat ze een paard wilde kopen lachen en gek doen en zo op de achtergrond.
weet je wat mevrouw zegt? HAHA GRAPPIG, je wilt zeker de merrie met veulen kopen he!!!
en ging gewoon door met vertellen welke paarden ze nog wel te koop had heel serieus alsof er niets aan de hand was.
vond het eerst een beetje kinderachtig maar achteraf dacht ik, dat mens is niet wijs ook hoor.
had je moeten antwoorden, nee die klinisch+rontgenoligisch 100% goede merrie, mét botsplinter
Haar reactie geeft wel aan dat ze dus vaker is gebeld de afgelopen dagen
my_precious schreef:vanavond maakte ik toch weer wat mee!
dipstaartje schreef:ik hoop dat de rechters van nederland hier wat aan gaan doen want ze moet echt gestopt worden.
Renske_ schreef:my_precious schreef:vanavond maakte ik toch weer wat mee!
had je moeten antwoorden, nee die klinisch+rontgenoligisch 100% goede merrie, mét botsplinter
Haar reactie geeft wel aan dat ze dus vaker is gebeld de afgelopen dagen
nombrado schreef:capopjekop schreef:Dat denk ik idd ook, als er niet genoeg bewijs was dan had Alberto het nooit mogen uitzenden, want dan was het smaad geweest als ik me niet vergis
Alberto is geen rechter,maar programma maker
Hij gaat daar niet over!
daarom moest hij van de rechter ook de advocaat van de betreffende handelaar horen.