[HK] Share your passion! Vind je prins op Biks&Bytes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Freekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:38

crizyz schreef:
Estera schreef:
Wie kan me even helpen aan een linkje naar het topic op Tweakers? Vond het gister ook erg grappig om daar mee te lezen.

U vraagt wij draaien...

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1542935

Zie je, ook ons kan truucjes aangeleerd worden. ;)

Valt sociaal zijn ook onder trucjes :P ?
Ik voel me hier net zo'n Sheldon Cooper ;)

Sani

Re: Share your passion! Vind je prins op Biks&Bytes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:40

:') nounou bokt is wat Sheldons rijker _O-

Freekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:43

karuna
Drukke kabouter

Freekers schreef:
Valt sociaal zijn ook onder trucjes :P ?
Ik voel me hier net zo'n Sheldon Cooper ;)

ik spreek uit ervaring ja dat kun je tot op zekere hoogte leren. Kost wat moeite maar het kan. Veel oefenen dan lukt het vanzelf. :)*

Proest dat is manegepraat. Mannenpraat is er nog niet op bokt geloof ik. Zoveel mannen zijn er niet, een enkele partner van iemand, een paar echte ruiters en een enkeling die zich hier meldt vanwege vrouwenjacht. Maar wat let je open je eigen mannenpraat topic.
Laatst bijgewerkt door karuna op 02-04-13 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Ibbel

Donkim schreef:
Maar heb er nu een die over spannende avontuurtjes begint -O- ...

Even melden bij Zonnebloem18, screenprintje helpt. Dat soort gasten worden genadeloos aangepakt op tweakers.
Je zult het niet geloven maar bokt is echt een softie vergeleken met het mod-beleid op tweakers...

crizyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:44

Sociaal zjn? Euhhh geen idee... Valt altijd te proberen toch? Alleen waarschijnlijk moet je eerst sociaal zijn voordat iemand het gaat willen om het je te leren... NOOOOO infinite loop! :P

crizyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:46

Ibbel schreef:
Donkim schreef:

Even melden bij Zonnebloem18, screenprintje helpt. Dat soort gasten worden genadeloos aangepakt op tweakers.
Je zult het niet geloven maar bokt is echt een softie vergeleken met het mod-beleid op tweakers...

En dan maar afvragen hoe het kan dat we allemaal zo braaf blijven op de chat he... :z

Freekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:47

karuna schreef:
Proest dat is manegepraat. Mannenpraat is er nog niet op bokt geloof ik. Zoveel mannen zijn er niet, een enkele partner van iemand, een paar echte ruiters en een enkeling die zich hier meldt vanwege vrouwenjacht. Maar wat let je open je eigen mannenpraat topic.

Ja ik zag het daarna ;) Tis nog vroeg.
Ik kan nog nergens anders posten. Ik probeerde iig in dit topic te posten (even de helpende Tweaker uithangen) [HTT] Laptop als beeldscherm gebruiken , maar dat ging dus niet. Jammer jammer.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:47

Goedemorgen allemaal :)

Ze hebben hun favo openingszin wel gevonden bij mij, beetje jammer dat het niet helemaal klopt maar ach gaat om het idee toch :D

(Semper Fi )

Joeri1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:48

Ibbel schreef:
Donkim schreef:

Je moet gewoon normaal en respectvol met elkaar omgaan. Een grapje kan, maar ergens is een lijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:48

Kun je me je antwoord pb en, dan kan ik het er wel neerzetten met verwijzing naar je dat ze je kunnen pb en.

Jeffrey87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:53

Zo, en daar zijn we weer! Goedemorgen!

Freekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:53

_Mondy_ schreef:

Ze hebben hun favo openingszin wel gevonden bij mij, beetje jammer dat het niet helemaal klopt maar ach gaat om het idee toch :D

(Semper Fi )

Jullie vrouwen en jullie openingszinnen haha. Daar doe ik niet aan ;)

karuna schreef:
Kun je me je antwoord pb en, dan kan ik het er wel neerzetten met verwijzing naar je dat ze je kunnen pb en.

Nou, Celiien schrijft in dat topic dat je met een HDMI kabel de ene laptop naar de andere laptop kunt verbinden. Fysiek klopt dat, technisch niet. HDMI op laptops is meestal alleen HDMI out en niet HDMI in. VGA/D-SUB (die blauwe stekkertjes met die pinnetjes) is ook meestal alleen maar out en niet in.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:55

Freekers schreef:
Nou, Celiien schrijft in dat topic dat je met een HDMI kabel de ene laptop naar de andere laptop kunt verbinden. Fysiek klopt dat, technisch niet. HDMI op laptops is meestal alleen HDMI out en niet HDMI in. VGA/D-SUB (die blauwe stekkertjes met die pinnetjes) is ook meestal alleen maar out en niet in.

Serieus, ik ben je nu al kwijt :?
Laatst bijgewerkt door Estera op 02-04-13 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:55

Freekers ik bedoel niet zozeer openingszin..maar vooruit...1e zin :D

Joeri1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:56

Freekers schreef:
_Mondy_ schreef:

(Semper Fi )

Jullie vrouwen en jullie openingszinnen haha. Daar doe ik niet aan ;)

karuna schreef:

Als dat zou kunnen eet ik mijn schoenen op :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:58

Als wat zou kunnen? Ik moet wel het goede antwoord neerzetten, ands ga je als computernerd natuurlijk erg af. Geen goede binnenkomer dan. Hihi

Maar hoe moet het wel trouwens, dit is alleen hoe het niet moet. Overigens onze laptop kan het wel aan een hdmi kabel. Ons ouderwetse beeldscherm niet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 10:00

Gaat het nu serieus over HDMI kabels... leuk :+

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 10:01

Joeri1 schreef:
Je moet gewoon normaal en respectvol met elkaar omgaan. Een grapje kan, maar ergens is een lijn.

Klopt. Dat is hier ook het uitgangspunt. Maar er zijn er altijd die denken dat de grenzen voor hun niet gelden. En dan maar gillen als blijkt dat wij vinden dat de straf wél voor ze geldt. Las dat dat op tweakers niet anders is dan hier :D

Maar op tweakers is er nog een stuk meer lik-op-stuk-beleid dan hier. Wij blijven toch een beetje de lieve paardenmeisjes, ook qua beleid, tweakers is duidelijk en herkenbaar binair :+

Joeri1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 10:02

Mja misschien had ik de helt van de quote moeten weghalen.

Citaat:

Als dat mogelijk zou zijn, laptop met HDMI aansluiten op laptop met HDMI voor beeld, dan eet ik mijn schoenen op. ;)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 10:02

Estera schreef:
Freekers schreef:

Serieus, ik ben je nu al kwijt :?

Jip en Janneke: je kunt met het kabeltje wel 'uit' de ene laptop, maar niet 'in' de andere, want die ingang zit er niet op.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 10:03

Daar heb ik er zaterdag nog een van gekocht voor 2,19 bij de action :')

Freekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 10:03

Joeri1 schreef:
Als dat zou kunnen eet ik mijn schoenen op :P

Dat zou echt ideaal zijn idd. Zou veel problemen en ergernissen oplossen. En je kunt je vermeubelde laptop als veredelt workstation gebruiken.

karuna schreef:
Als wat zou kunnen? Ik moet wel het goede antwoord neerzetten, ands ga je als computernerd natuurlijk erg af. Geen goede binnenkomer dan. Hihi

Maar hoe moet het wel trouwens, dit is alleen hoe het niet moet. Overigens onze laptop kan het wel aan een hdmi kabel. Ons ouderwetse beeldscherm niet.

Als je je laptop als beeldscherm via HDMI zou kunnen gebruiken.

Euh ik snap je laatste zin niet. We zitten niet op 1 lijn heb ik het idee ;)

Yonker schreef:
Gaat het nu serieus over HDMI kabels... leuk :+

Laten we het daar maar op houden :P

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 10:04

Sommige kerels zijn wel irritant hoor...
Willen eerst weten hoe je er uit ziet, liefst met FB en foto, en dan pas willen ze praten...

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 10:04

En daar is ook helemaal niets mis mee, het houdt het forum schoon van ongein en domme vragen. Maar het is wel zo dat als je een super domme vraag stelt en je kwam er aantoonbaar met Google echt niet uit dat je dan gewoon een normaal antwoord krijgt. Beetje net zoals hier. Als ik hier zou vragen waar ik kan leren paardrijden wat zou er dan gebeuren ;)

@Freekers, had het topic nog niet gezien (normaal pik ik dit soort topics er wel tussenuit) maar heb even een antwoord gegeven aanvullend op jouw bevindingen. Moet je nagaan hoe ik me voelde toen ik nog niet in de kudde zat ;)

Maar ach, het is maar goed dat de meeste Bokkers niet in de HK kunnen. Het topic in LA is daar niets bij ;)