Sunrise_ schreef:Zij toont niet echt als een charmante amazone, zo op het paard, ze lijkt er bijna te grof voor.Ja idd. daar heb je wel gelijk in.. Dat idee had ik ook al
Relaxed schreef:9,4 voor houding en zit.. bij hem moet ik in de leer gaan...Pff ben je niet goed ofzo? Zo rijden en zo zitten en jij noemt het stuiteren [/quote]sorry maar in de draf vond ik hem niet echt lekker stevig zitten
Sunrise_ schreef:Zij toont niet echt als een charmante amazone, zo op het paard, ze lijkt er bijna te grof voor.Dat is ze ook, heel erg grof.
Je hoort op de achtergrond een muziekje maar verder is het stil, dus het is niet op muziek. Wat een conclusie
Nikeyy schreef:Wat een naar beeld nu. Erg onrustig en zwabbert erover. Ziet er niet fijn uit, ze zit ook wat 'achterop'.Of de jury zit straks zo: En krijgt Anky (ook?) lage punten
Saskia9 schreef:Misschien wel voordelig,een iets rommelige proef voordat Anky moet.. laten we het hopen!Zo dacht ik ook al
Hmmm, ik vind het zo flauw om te gaan bekritiseren, maar ik vind het echt erg onrustig en rukkerig. Jammer.
dejavu schreef:Eens, Relaxed. Ben benieuwd wat we nog kunnen halen. Nos gaat uit van brons en niks meer dan dat.Ik denk dat dat een heel reeel is, zeker nu de eerste duitse heeft gereden met goeie punten.
Plaatje1990 schreef:Is die Laura Bechenholtsteim met Mistral al geweest ? Zonee, roep dan even van te voren als ze komt want dan ga ik even de vaatwasser inruimen, vindt haar namelijk meestal zo onvriendelijk rijden met dr getouwtrek.eensch