Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sprozee schreef:Waves schreef:Ah de belastingdienst.... ze zal vast niet ingeschreven staan bij de KvK en braaf ieder jaar belasting betalen.
Ben benieuwd wat de belastingdienst maakt van de 48.000,- die alleen al Lucky en de paarden van de politieman hebben opgebracht. Ik hoop echt zoooo dat ze achter haar aan gaan.
je kan anoniem een tip geven he wist je dat dan gaan ze controleren
russel schreef:Weten mensen wel dat ze het paard aan het touwtje naar de slachtbank moeten brengen, ik zou het nl niet kunnen. Stel ik laat het aan een ander over, dan ben ik dus erg fout.
Vandaar ook dat ik ze thuis wil laten inslapen op de wei, maar in slapen schijnt ook weer niet altijd paardvriendelijk te zijn. Je zet mij wel voor een dilemma
stalnijmegen schreef:ben dit topic nu al dagen aant volgen, zitten heel wat uren in...
maar men, ik zou toch haast gaan denken dat je een handlanger van C bent ofzo
waarom steeds JOUW zin door drijven en een ander zo tegen spreken??
lillytjuh schreef:Er is veel meer aan de hand als wat er is getoond. Dat kun je van me aannemen. Na een aantal maanden met haar een stal gedeelt te hebben kwam ik er pas achter hoe de vork in de steel zat. Ik vertrouwde haar ook en ik ben toch echt geen noob met paarden en bezit een aardige mensenkennis. Ze pakt je beetje bij beetje helemaal in om je vervolgens keihard onderuit te schoppen en met de noorderzon te vertrekken.
nombrado schreef:moija schreef:nombrado kan in ieder geval met een gerust hart een paard bij haar kopen!
totdat de rechter het tegendeel bewezen heeft
Ik geloof dat wat ik geschreven heb, bij jou niet is binnen gekomen.
ik vind die heksenjacht eng!
Waves schreef:Nombrado, wij zijn inderdaad geen rechters.
Voor alle duidelijheid, je zit hier op een paardenforum! Wat had je verwacht aan reacties over dit onderwerp? Op een paardenforum hoef je nou eenmaal niet zo weloverwogen en genuanceerd te zijn als een rechter.
Hier zitten gewoon wat paardenliefhebbers te kletsen en in het wilde weg onze mening te geven.EN in dit topic zitten zelfs ervaringsdeskundigen die al helemaal gerechtigd zijn hun mening te geven. Zolang het geen smaad is of discriminatie oid mag dat allemaal gewoon. Raar hè....
Misschien moet je de definitie van het woord FORUM nog eens opzoeken
moija schreef:nombrado
KOM OP ZEG mensen spreken hier uit eigen ervaring. mensen hier op bokt zijn gedupeerd, mensen kennen haar, hebben via PB rare berichten gekregen, niet 1 maar meerdere. en die mensen spannen toevallig allemaal samen en maakt alberto een programma gebaseerd op verzonnen verhalen van diverse mensen!
wake up!
nombrado schreef:en als ik dan wel, weloverwogen en genuanceerd probeer te zijn, en niet in het wilde weg een mening geef, ben ik ineens een handlanger?
dat is pas raar