billy3105 schreef:Helemaal in militair uniform vind alleen die broek zo vreemd met de roze strepen
Zijn rood hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nombrado schreef:Borahlover schreef:Weet iemand eigenlijk iets van Juan Muñoz Diaz and Fuego XII. Die reden 4 jaar geleden natuurlijk mee en hadden toen echt een geweldige kür op muziek neergezet.
Fuego ligt er al een tijdje uitblessure....de bondscoach Rafael Soto naar gevraagd, maar hij denkt niet meer dat hij terugkomt....eeuwig zonde...
Floor_x schreef:Borahlover schreef:Weet iemand eigenlijk iets van Juan Muñoz Diaz and Fuego XII. Die reden 4 jaar geleden natuurlijk mee en hadden toen echt een geweldige kür op muziek neergezet.
Jaaaa die was leuk! Die deed de wissels altijd met 1 hand
N0a schreef:Dorage schreef:Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen.. maar ik zit op het moment in Frankrijk maar kan helaas niet naar de wereldspelen kijken op site van de NOS vanwege mijn locatie, is er iemand die weet waar ik wel naar de wereldspelen kan kijken vanuit Frankrijk?
VPN verbinding aanmaken. Staat ergens hier in het topic wel beschreven. evt clipmy horse?